- Hirdetés -

Kategória: Média

- Hirdetés -

Marad az M4 Sporton a Forma-1

Aláírták a televíziós közvetítési jogokra vonatkozó szerződést, melynek értelmében a 2025-ös idény végéig kizárólag a közmédia közvetíti Magyarországon a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság, valamint...

Barnóth Zoltánnal erősített az Adaptive Media

Csatlakozott az Adaptive Media csapatához Barnóth Zoltán, a szakember innovációs és üzletfejlesztési igazgatóként dolgozik az ügynökségnél. Barnóth Zoltán 1999-ben kezdte szakmai karrierjét a PanMedia médiaügynökségnél...

Kulturális nagykövetként folytatja a Nők Lapja főszerkesztője

Vass Virág, a Nők Lapja főszerkesztője szeptember elsejétől a kiadvány kulturális nagyköveteként folytatja a munkáját. Ezzel egyidőben szinte az összes Nők Lapja termék egy,...

Visszatérhet az RTL népszerű szériája

Már vetítik a Keresztanyu negyedik, egyben utolsó évadát is az RTL Klubon, a sorozat a csatorna fő napi szériája volt tavaly és idén is....

Már forog az új magyar történelmi sorozat

Elkezdődött a Tündérkert című magyar történelmi-politikai thriller forgatása. A 8 részes, epizódonként 48-52 perces sorozat Móricz Zsigmond háromkötetes Erdély-trilógiájának első, Tündérkert című kötete alapján...

Stratégiai vezetőt igazolt a SkyShowtime

Roberto Soto, az HBO Max sikeres európai bevezetéséért felelős növekedési marketing csapat volt vezetője lesz a SkyShowtime stratégiai vezetője. A médiacéghez a Disney+-tól is...

Érkezik Pókember a Disney+-ra

Július 29-től behálózza a Disney+-t Pókember, öt film érkezik a streaming platformra a szuperhős kalandjairól. Négy élőszereplős alkotás mellett a szintén komoly sikert arató...

Bemutatták a Velencei Filmfesztivál versenyprogramját

Erős versenyprogramot ismertettek kedden a 79. Velencei Nemzetközi Filmfesztivál szervezői: az augusztus 31. és szeptember 10. között zajló filmmustrán Darren Aronofsky, Alejandro González Inárritu,...

Megerősítette marketing csapatát a Kifli.hu

Két új, tapasztalt és rutinos szakembert igazolt a Kifli a nyár elején a folyamatosan bővülő marketing csapatba. Kovacsics Anett a februárban megüresedett Digital Performance...

Virtuális térben játszódó krimi elkészítését is támogatja az NFI

Hét televízió és stream szolgáltatásra készülő film gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI), összesen több mint félmilliárd forintot kapnak az alkotók. A támogatott...

Még egy hónapig lehet nevezni az idei Hégető-díjra

A Hégető Honorka Alapítvány 2022-ben elsősorban azokat az alkotásokat várja, amelyek mozgókép vagy fotó-sorozat formájában mutatják be a háború különböző arcait, az arra adott...

Újabb vidéki frekvenciákra lehet pályázni

Véglegesítette egy várpalotai és egy barcsi rádiós frekvencia pályázati felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, két médiaszolgáltatóra pedig kismértékű bírságot rótt...

Exkluzív sorozat készült a Trump családról

A háromrészes dokumentumsorozat exkluzív interjúkat és eddig soha nem látott felvételeket mutat be a Trump család 2020-as kampánykörútjáról, egészen a beiktatás napjáig. A sorozat...

Leforgatták a tavalyi Hypewriter nyertes debütáló epizódját

Befejeződött a 2021-es Hypewriter sorozatötlet pályázaton nyertes Angyaltrombiták debütáló epizódjának forgatása. A Besenyei Katalin ötletéből készülő alkotást az Oscar-díjra jelölt, Arany Medve-díjas Testről és...

Naponta 133 reklámfilmmel találkoznak a tévénézők

Az idei második negyedévben naponta átlagosan 4 óra 41 percet töltöttek a tévékészülékek előtt a 4 évesnél idősebb magyarok, ez mindössze egy perccel kevesebb,...

Így tervezik a jövőt a Media Vivantis-nál

Új vállalati stratégia mentén működnek tovább a Media Vivantis csatornái, a Life TV és az Ozone TV. A médiavállalat disztribúciós megállapodásokhoz kötött új, vásárolt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Duplázott a hazai hitelpiac

Az előzetes várakozásoknál jóval aktívabban teljesített idén a hazai hitelpiac, ahol a CSOK Plusz kamattámogatott konstrukció népszerűsége a teljes volumen 25 százalékát fedte le, emellett a közel kétharmadára csökkent kamatszint pedig általánosságban javította a...

Bemutatta első karácsonyi imázskampányát a Pepco

Mindenkinek megvan az elképzelése a tökéletes karácsonyról. A Pepco ezen felbuzdulva indította el első karácsonyi imázskampányát: a Mindannyian különbözőek vagyunk szlogennel ellátott kampány két testvér történetét meséli el, akiknek rivalizálása megható és örömteli karácsonyi...

A magyar sörturizmus éve lehet 2025

18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 – Országos Főzdetúra térkép, amellyel ingyenesen látogathatók jövőre a benne szereplő üzemek. A sörfőzdelátogatások mellé pedig sörkóstolót is kapnak a vendégek.Mutatós, a sörkedvelők körében bizonyára...

Így változnak jövőre a Vodafone-számlák

A Vodafone Magyarország a korábbi évek gyakorlatának megfelelően, a jogszabály által biztosított, valamint az Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) meghatározott módon, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) fogyasztói árindexe alapján meghatározott inflációkövető díjkorrekciót alkalmaz a kereskedelmi...

Új funkcióval erősített a gasztroportál

Ahogy ígérte a nemrégiben teljesen új dizájnba bújtatott gasztroportál, már jelentkezett is legújabb hasznos funkciójával. A Miből főznél? lehetőség kifejezetten ajánlott azokra az alkalmakra, amikor nem a boltba szaladnánk el, hanem az otthon éppen...

Don't Miss

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...