- Hirdetés -

Kategória: Média

- Hirdetés -

2021 a nemzetközi médiapiacon

Európába is megérkezett az HBO Max, hatalmas bírságot kapott a Google, a Facebook pedig elkezdett fizetni a hírekért. Az idén több médiapiaci felvásárlás és...

Boldog, békés ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata!

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Utolsó idei ülésén több vidéki frekvencia pályázaton is nyilvántartásba vette a jelentkezőket a Médiatanács, illetve döntöttek a berettyóújfalui kiírásról. A testület véglegesítette és ma...

Topsztorik a hazai médiapiacról

Az idén is akadt jó néhány érdekes esemény a hazai médiapiacon. Vezetőváltás volt a Mediaworksnél és az NMHH-nál, az Axel Springer és a Sony...

A Telexnél folytatja az IAB ügyvezetője

A Telexnél folytatja az IAB Hungary eddigi ügyvezető igazgatója, Kenessey Adrien, feladatait Papliczky Pál veszi át. Fotó: IAB Hungary Papliczky Pál januártól tölti be az IAB...

Átszervezés a Telexnél, Dull egyedül főszerkesztő

Január elsejétől Dull Szabolcs egyedül lesz főszerkesztő a Telexnél, az eddigi alapító főszerkesztő, Munk Veronika tartalomfejlesztési vezetőként dolgozik tovább – derül ki a portál...

Benda Gergely vette át az Antenna Entertainment irányítását

Benda Gergely személyében új ügyvezető igazgató érkezett az Antenna Entertainment élére, a szakember az Antenna Group közép-kelet-európai televíziós üzletágáért felel majd a régió 12...

Ökrös Gergely lesz a TV2 gyártási és kreatív igazgatója

Közel 4 év után távozik a TV2 Csoporttól Schluth András, produkciós és kreatív igazgatóként a jövő év elejétől Ökrös Gergely csatlakozik a médiacéghez. A TV2...

Topvezetők 2021-ről és 2022-ről: Vidus Gabriella és Vaszily Miklós

A legversenyképesebb digitális médiabranddé válni, ez a vízió az RTL Magyarországnál – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Vidus Gabriella, a cég vezérigazgatója. Vaszily Miklós, a...

Egyszerre hiperlokális és tematikus

Bihari Zsuzsát, Village Media ügyvezető igazgatóját kérdeztük a portfóliójuk összetételéről és az általuk kínált különleges hirdetési megoldásokról. A szakember elmondta azt is, hogy milyen...

Elrajtolt az rtl.hu híroldal

Ma reggel elindult a megújult, hírportál jellegűre átalakított rtl.hu. Azt már korábban közölték az RTL Magyarország részéről, hogy komoly terveik vannak a hírpiacon, a...

Január elején folytatódik a Keresztanyu

Hamarosan érkezik a Keresztanyu 3. évada az RTL Klubra, Makkosszállás és lakói január 3-án térnek vissza a képernyőre. A sorozat epizódjai a televíziós sugárzást...

Új időpontban tér vissza a Cápák között

Jövőre visszatér az RTL Klubra a Cápák között üzleti showműsor, azonban ezúttal új időpontban, vasárnap esténként jelentkezik majd. A műsor rajtja óta a produkcióban...

Élre ugrott a blikk.hu a weboldalak versenyében

A blikk.hu vezeti a napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított novemberi TOP10-es listát a weboldalak esetében, egy pozíciót javítva októberi eredményén. Az...

Golden Globe: Cumberbatch és Lady Gaga is a jelöltek közt

Bemutatták a 79. Golden Globe Awards jelöltjeit, a filmek között A kutya karmai közt és a Belfast egyaránt 7 jelölést kapott, míg a sorozatok...

Újabb AMC tartalmak a Direct One-nál

Tovább erősítette stratégiai partnerségét az AMC Networks International és a Direct One, így a szolgáltató előfizetői tévétársaság még több csatornájának műsorát érhetik a lineáris...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás

Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...

Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport

Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...

Ezek a trendek mozgatják jövőre az e-kereskedelmet

Az időablakos kiszállítás alkalmazására ösztönzik a hazai piaci szereplőket a külföldi webshopok térnyerése nyomán átalakuló vásárlói igények. Jövőre ezért az e-kereskedelem egyre több szegmensében elérhetővé válhat ez a szolgáltatás. Emellett olyan új szolgáltatásmodellek terjedhetnek...

Karácsonyi ajándékok: sokan az utolsó pillanatban vásárolnak

A felnőttek harmada az utolsó hetekre, napokra hagyja az ajándékok vásárlását, és a háztartások majdnem egyharmadában a nőkre hárulnak az ünnepi teendők – többek között ez is kiderül a CIB Bank kérésére végzett friss,...

Közel 10 százalékkal nőhet idén a reklámpiac

Idén várhatóan 9,5 százalékkal bővül a globális reklámpiac a GroupM médiaügynökségi csoport decemberi This Year Next Year kutatása szerint. Az elemzés alapján jövőre a kelet-közép-európai régióban (CEE), valamint Magyarországon az elmúlt két év jelentős...

Don't Miss

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...