Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Média
- Hirdetés -
Rekord a Friss Húson, olimpiai bajnokkal jön a ráadás
A X. Friss Hús Budapest Rövidfilmfesztiválon minden eddiginél több filmet mutattak be, a nézőszám-rekord pedig ismét megdőlt: összesen több mint 7000 néző volt kíváncsi...
Így küzdhetnénk hatékonyabban az álhírek ellen
A jogszabályok és a technológiai óriáscégek önszabályozó magatartása mellett a felhasználók tudatosabb tartalomfogyasztásra ösztönzése is fontos lenne az álhírek elleni küzdelemben. A Nemzeti Média-...
Mager Andrea a Szerencsejáték Zrt. új vezérigazgatója
A mai naptól Mager Andreát nevezte ki a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatójának Rogán Antal, Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter. Elődje, dr. Bozóky Alex a Nemzeti Útdíjfizetési...
Bezárja két nyomdáját a Mediaworks
Bezárja veszprémi és debreceni nyomdáit a Mediaworks, a társaság a nehéz gazdasági helyzettel indokolta a lépést.
Az infláció, az elszabadult papír- és energiaárak, valamint az...
Ma elrajtol nálunk is a Disney+
Ma indul Magyarországon a The Walt Disney Company streaming szolgáltatása, a Disney+, a rajtnál több mint 900 filmhez, 800 sorozathoz és 150 exkluzív saját...
A telexeseké lesz a Telexet kiadó cég
A jelenleg egyszemélyes, Kárpáti Márton alapító tulajdonában álló, a Telexet kiadó Van Másik Kft. zrt.-vé alakul. Az átalakulással csak a Telexben dolgozók jutnak részvényekhez,...
Jövőre érkezik régiónkba az AMC+
Jövőre kezdi el bevezetni Közép- és Kelet-Európában az AMC Networks International saját streaming szolgáltatását, az AMC+-t. Helyi tartalmakon is dolgoznak majd, a megoldás terjesztésébe...
Magyar Mozgókép Díj: a Külön falka lett a legjobb film
Átadták az idei Magyar Mozgókép Díjakat a Magyar Mozgókép Fesztivál zárógáláján Veszprémben vasárnap. A legjobb nagyjátékfilmnek járó díjat a Külön falka kapta, a legtöbb...
Még nyáron elindul a Tilos frekvenciájának pályázata
Elfogadta a Tilos Rádió által használt Budapest 90,3 MHz médiaszolgáltatási lehetőség pályázati felhívásának tervezetét és hamarosan kiírja a frekvenciára szóló pályázatot a Nemzeti Média-...
Régi ötvenesek – ezzel foglalkozik most Dirk Gerkens és Simon Zsolt
A Marketing&Media magazin megkeresett olyan szakembereket, akik egykor szerepeltek a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 rangsorban, azonban egy ideje már nem láthatjuk őket a...
Kriptovaluták és diverzitás a BrandManiában
Egyre többen fordulnak a kriptovaluták felé annak ellenére, hogy nagyokat lehet bukni velük, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogy mire számíthat,...
Több mint négymillió látogató a gazdasági oldalaknál
Bőven négymillió felett volt a gazdasági tematikájú oldalak összesített havi látogatószáma májusban – derül ki a DKT friss elemzéséből. A legnépszerűbb website a blikk.hu...
Ilyennek látják a pályatársak a legbefolyásosabb médiásokat
Idén a Marketing&Media magazin felkérte a TOP50 élmezőnyébe került médiásokat jól ismerő pályatársakat, hogy mondják el, milyennek látják őket. Ki az ikon, ki ért...
Több mint 200 milliónyi támogatásról döntött a Médiatanács
Újabb támogatásokról döntött a Médiatanács, közösségi médiaszolgáltatók és helyi és körzeti televíziók is kapnak az összesen több mint 200 millió forintból. Az összeget műsorkészítésre...
Star Wars sorozatok és rengeteg szuperhős – így rajtol nálunk a Disney+
Több mint 900 filmmel, 800 sorozattal és 150 exkluzív, saját gyártású alkotással készül a Disney+ a június 14-i magyarországi indulásra.
Az előfizetők már a...
Így változott a TOP50 tavalyhoz képest
Egyik évről a másikra még soha nem volt olyan kevés változás a Marketing&Media magazin legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 összeállításában, mint az idén. A...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR
Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









