- Hirdetés -

Kategória: Média

- Hirdetés -

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési...

15 milliárdot szednének be a reklámadóból

Bár a részletek pontosan még nem ismertek, ismét beszedi a kormány a reklámadót, legalábbis erről beszélt Nagy Márton gazdaságfejlesztésért felelős miniszter a mai kormányinfón....

Föld-mentő akcióban a BrandMania

Nincs túl sok időnk, ha meg akarjuk menteni a Földet és elkerülni a klímakatasztrófát, a BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen erőfeszítések...

Olcsón vinné a sajtókiadói jogokat a Google

Rendkívül alacsony áron próbálja megszerezni a Google a sajtókiadóktól a szomszédos jogokat, a nulla vagy szégyenteljesen alacsony díjak révén az újságírók maguk is elveszítik...

Tizedével nőtt a streamingre szánt idő

Az első negyedévben globálisan 10 százalékkal nőtt a streaming tartalmak fogyasztására szánt idő, még az érett piacokon, Észak-Amerikában és Európában is fejlődés volt. Főként...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Komoly kihívásokkal szembesültek az autópiac szereplői az elmúlt évben, elég csak a chiphiányra gondolni, a BrandMania stábja pedig utánajárt annak, hogy milyen eredményeket értek...

Elrajtolt a cannes-i filmfesztivál, Zelenszkij is bejelentkezett

Az Oscar-díjas A némafilmes című film rendezője, a francia Michel Hazanavicius legújabb filmjének, a Coupez! (Ennyi!) című zombikomédiának versenyen kívüli díszbemutatójával kezdetét vette kedd...

Közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma

A 2021 és 2027 közötti időszakban közel félmilliárddal nő a streaming előfizetések száma a Digital TV Research friss előrejelzése szerint. A vizsgált időszak végére...

Összefogtak a VOD szolgáltatók

Iparági szervezetet hoztak létre az európai piacon érdekelt VOD (video-on-demand) szolgáltatók, a brüsszeli székhelyű European VOD Coalition azt ígéri, hogy képviseli a streaming szektor...

Ők nyerték a Kamera Hungária Online-tartalom Fesztivál díjakat

A múlt héten Siófokon, a Digital-Media Hungary 2022 Konferencián, adták át a Kamera Hungária Online-tartalom Fesztivál díjakat. A nyertesek közt van a Bátor Tábor...

Népszavazáson döntöttek arról, mire költsön a Netflix

Svájcban rendeztek népszavazást arról, hogy a nagy streamingszolgáltatók, mint a Netflix, vagy a Disney+ az országban szerzett bevételeiket visszaforgassák-e a svájci filmgyártásba. A Telex...

Különleges ajánlattal készülnek az Art mozik éjszakájára

Premier előtti vetítések és népszerű filmek is várják a nézőket az idei Art mozik éjszakáján, május 20-án késő délutántól másnap hajnalig öt fővárosi moziban....

Júniusban visszatér a Barátok közt

Új műsorrendre áll át június elsejétől az RTL Gold, a kábelcsatorna kínálatában a Balázs Show és a Mónika Show epizódjainak ismétlése mellett feltűnik majd...

Kezd felpörögni a podcastos hirdetési biznisz

Idén átlépheti a kétmilliárd dollárt a podcastok hirdetési bevétele az Egyesült Államokban az IAB és a PwC közös elemzése szerint. A prognózis szerint a...

Feltámadó turizmus és high-tech kereskedők a BrandManiában

Talán a turisztikai ágazatot sújtotta legjobban a COVID-járvány, dollár százmilliárdok tűntek el erről a piacról, a BrandMania stábja pedig annak járt utána, hogy idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....