Vadonatúj sorozatok, fordulatos telenovella és ünnepi filmdömping – ezzel készültek az RTL Magyarország csatornái márciusra. Folytatódnak az egyre izgalmasabb UEFA Európa Liga és az...
Februárban visszatért a TV2 egyik legnépszerűbb showműsora. A Sztárban sztár 8. évadának sztárszereplői vasárnap esténként újra ismert előadók bőrébe bújva szállnak versenybe a legsokoldalúbb...
Rutinos tévés és paralimpiai bajnok csatlakozik házigazdaként a 24.hu és a Partizán közös élő választási műsorához. Krizsó Szilvia és Pásztory Dóra lesznek Gulyás Márton...
Mintha megmerevedett volna az évről évre összeállított facebookos toplistánk élmezőnye, továbbra is Kasza Tibor és Mága Zoltán áll az első két helyen, több mint...
Nyolc év után távozik a Jófogás és a Használtautó.hu portálokat üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft. éléről Palocsay Géza. Az új CEO 2022. február...
A fenntartható verseny, az innovációs és a beruházások ösztönzése, a médiaigazgatás modernizációja, az előfizetők, felhasználók érdekeinek érvényesítése – többek között ezek a tételek szerepelnek...
A TV2 jolly jokere, Till Attila érte el tavaly a hírességek közül a legtöbb nézőt. Összességében viszont az RTL Magyarország részéről került be több...
Az ukrajnai háború miatt február 28-tól korábbi időpontban, hétköznap esténként a Keresztanyu után várja a nézőket az RTL Híradó késő esti kiadása.
A Keresztanyu című...
Várkonyi Andrea szerepelt a legtöbbször a bulvárlapok címlapjain a Marketing&Media magazin összesítése szerint, Marsi Anikót és Szabó Zsófit megelőzve. A 25-ös rangsorban lévők kicsit...
Város vs Vidék címmel indít új gameshow-t a TV2, már várják a szerepelni vágyók jelentkezését. A műsorban háromfős csapatok mérkőznek meg egymással, a tét...
Az elmúlt évben összesen közel 6,5 millió nézőt ért el a különböző TV2-s műsorok révén Till Attila, aki ezzel a legnézettebb műsorvezetőnek számít. Az...
Két népszerű műsorvezető csatlakozik a Spirit FM csapatához február 28-tól. Teljesen megújul a rádió délelőtti magazinműsora, a Bistro, amelynek ezentúl Iszak Eszter és L....
A Telekom és a Vodafone is bejelentette, hogy az ukrajnai helyzetre tekintettel eltekint a roaming díjaktól.
Az Ukrajnában kialakult helyzetre tekintettel a Telekom ügyfelei 2022....
Februártól Alberti Petra alakítja a Marquard Group Hungary portfoliójához tartozó minden márka tartalomstratégiáját.
Az újonnan létrehozott tartalomigazgatói pozíció a digitálisan is komoly erőt képviselő JOY,...
A Netflix hároméves megállapodást írt alá, amelyben vállalja, hogy évi minimum 40 millió euróval (14,3 milliárd forinttal) finanszírozza francia és európai filmek gyártását, amelyeket...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....