- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

EU főképviselő: ösztönözni és védeni kell a szólásszabadságot

Ma van a sajtószabadság világnapja és a Riporterek Határok Nélkül nevű szervezet idei elemzése szerint globális szinten romlott a helyzet az elmúlt egy évben,...

Feltámadt printmárkák

Autós lapok és női magazinok is visszatértek az idén a lap piacra. Az egyik kiadó elhamarkodott döntésnek tartja a tavalyi meg szüntetést, egy másik...

Sajtófotó Pályázat: megvannak a díjazottak

Kihirdették a 39. Magyar Sajtófotó Pályázat díjazottjait, a MÚOSZ Fotóriporterek Szakosztálya által meghirdetett pályázat legjobb munkáiból a tervek szerint szabadtéri kiállítás nyílik és évkönyv...

Új kiadvány a hazai lappiacon

Április 15-én jelenik meg első alkalommal az alapító HUNGRAIL Magyar Vasút című lapja. Az Európai Vasút Éve jegyében útjára indított üzleti közlekedéspolitikai időszaki kiadvány...

Visszatér az ELLE a magyar piacra

Áprilisban visszatér a magyar piacra a világ legnagyobb példányszámában eladott divatlapja, az Elle. A főszerkesztő továbbra is Liptai Lívia, aki erősebb digitális megjelenést és...

Megújul és kampányol a Nők Lapja

Új kampányt indít április 7-én a külsőleg és tartalmilag is megújuló Nők Lapja, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet arra, milyen társadalmi változásokra lenne...

Megdöbbentő adatok a hazai lappiacról

Igen részletes tanulmányt közölt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a hazai nyomtatott sajtópiac alakulásáról 1994 és 2020 között, a Matesz adataira épülő elemzés...

Búcsú a postástól – nagy változás jön a lappiacon

A Magyar Posta február végén bejelentette, hogy július 1-jétől megszünteti a napilapok kézbesítését. A kiadóknak ezentúl maguknak kell megoldaniuk az előfizetéses újságaik házhoz szállítását....

Különleges címlappal jön az InStyle magazin

Történelmi címlappal és különleges üzenettel jelenik meg az InStyle magazin márciusi száma, amelynek címlapján Szalay Anna Lilla Down-szindróma aktivista látható. A magazin a korlátokat...

Megújult a Praktika magazin

A hobbilapok között piacvezető, immár 24 éves Praktika magazin áprilisi száma megújult címlappal és új belső szerkezettel, rovatokkal jelenik meg. A koronavírus járvány megváltoztatta a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...