A UPC Direct júniusi kódolatlan heteiben a tévénézők új receptekkel tervezhetik meg a nyári menüt, és a világ legkülönfélébb konyháit ismerhetik meg olyan népszerű...
A Cartoon Network az Annecy Animációfesztiválon és a MIFA-n rengeteg izgalmas produkciót, alkotót ismertet meg a fesztivál közönségével. Idén a csatorna nemzetközi stúdiói kerülnek...
A helyi és körzeti televíziók műsorkészítésre összesen több mint 120 millió forintot kapnak a Médiatanács döntése alapján, míg a közösségi tévék és rádiók 110...
Tavaly sem lépték át a hírműsorok a törvényben előírt húszszázalékos arányt a közvélemény tájékoztatását nem szolgáló bűncselekmények bemutatásában a Médiatanács által elfogadott tanulmány szerint,...
További öt évre, 2024 szeptemberéig meghosszabbította az InfoRádió Kft. kérelmére a rádió jogosultságát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület rádiós...
Rekordév volt a tavalyi a hazai turizmusban, több mint 15 millióan érkeztek hozzánk. Az évad utolsó BrandManiája ezúttal a legújabb utazási trendekről szól, és...
Idén újra nyáresti kikapcsolódásra invitálja a hazai filmrajongókat a népszerű filmes csatorna. A Korzó és Paramount Channel autósmozi – Mozizz négykeréken! elnevezésű programsorozat összesen...
2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már...
Hamarosan tombolni kezd a nyár, de a gyerekeknek a vakáció ideje alatt sem kell lemondaniuk kedvenc mesehőseikről. A Magyar Telekom és a Vidanet előfizetői...
D-nap Maraton várja a nézőket június 6-án, csütörtökön, a normandiai partraszállás 75. évfordulóján. A National Geographic öt filmet is műsorára tűz a téma kapcsán,...
Múlt héten két sportközvetítés is nagyon felcsigázta a nézőket, de A mi kis falunk első helyét ez nem veszélyeztette. A hét második legnézettebb műsorának...
Az eddigi 150-ről 181 forintra nő az RTL Klub legkedvezőbb terjesztési díja – jelentették be az RTL Magyarország mai sajtótájékoztatóján. A totál videó stratégia...
Fontos kérdések dőlhetnek el egy-egy meetingen, és a BrandMania stábja most utánajárt, hogy mitől lehet hatékony egy megbeszélés és mik a legújabb trendek. A...
Elstartolt a Spíler TV Magyar Szörf Bajnokság Balatonaligán. Az öt versenyhétvége alatt a mostani szezonban is számos újdonság várja a szörfösöket, amelyek összefoglalóit idén...
A mesterséges intelligencia (MI) jövőre új korszakba lép: praktikus eszközből valódi digitális segítőtárssá válik. A Microsoft friss tanulmánya szerint Magyarország lépést tart a változásokkal és az infrastrukturális feltételek adottak ahhoz, hogy felzárkózzon Nyugat- és...
Januárban a sorozatok közül visszatér az HBO Maxra a Vészhelyzet Pittsburghben, az Ősember, az Ipar és a Doki), valamint érkezik a Trónok harca világában játszódó A Hét Királyság lovagja). Látványos animációs filmek (Pókember: A...
Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...
Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...
A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....