- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Van még erő a Csillagok háborújában

Az RTL Klubon sugárzott Star Wars 7. bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának, legalábbis a 18-49 éveseknél. A TV2 esetében a Ninja Warrior volt...

Így még nem láttad Antonio Banderast

Antonio Banderas alakítja Pablo Picassót a National Geographic új, nagyszabású sorozatában. A Géniusz második évadának jelentős részét Budapesten forgatják, a sorozat első hivatalos képei...

Sorozatokkal erősít a VIASAT3

A VIASAT3 az eddigi sikersorozatok mellett a januári borongós napokon is olyan premierekkel gondoskodik a feltöltődésről és a felhőtlen szórakozásról, mint a Szeplőtelen Jane,...

Karácsonyi nyereményjáték a Nickelodeonnal

Kreatív és különleges online karácsonyi nyereményjátékot indított a Nickelodeon. A Mókás karácsony játékkal mindenki elkészítheti saját karácsonyfáját, sőt, a klasszikus fenyődíszek mellett egyedi dekorációs...

Újabb kódolatlan csatorna

Sztárséfek és kreatív receptek adnak inspirációt a karácsonyi menühöz decemberben, amikor a Food Network gasztrocsatorna minden digitális Telekom tévéelőfizetőnek elérhető. Innovatív halétellel dobná fel az...

Százmilliókról döntött a Médiatanács

Három filmes pályázatot hirdetett meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Magyar Média Mecenatúra Programjában, összesen 760 millió forint keretösszeggel. Jövő...

Elutasította a Médiatanács az Advenio kérését

A törvényi lehetőség hiányával indokolta a Médiatanács azt, hogy elutasította az Advenio Műsorszolgáltató Zrt. (a Class FM működtetője) arra vonatkozó kérelmét, hogy a tanács...

120 milliárdos karácsony jöhet az e-kereskedőknél

Óriási fejlődés tapasztalható a hazai e-kereskedelmi forgalomban, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogy mire számíthatnak a webáruházak karácsony előtt. Érdemes lesz megkapaszkodni, mert elképesztő...

Brit tudós rántja le a leplet a tévedéseinkről

Az elektromosság története, a Minden és semmi és A matematika csodálatos világa sorozatok brit házigazdája újra a Da Vinci Learning képernyőjén. Jim Al Khalili...

Jön a sorozatrajongók kánaánja

Az Epic Drama – a nagyívű drámák új otthonaként – 250 órányi exkluzív tartalommal bővíti kínálatát, melyeket az ITV Studio Global Entertainment-től vásároltak meg,...

Lista-háború a BrandManiában

Egy új listán is mérnék az ügynökségek hatékonyságát, mit szól ehhez a szakma és hogyan hat a reklámiparra – ennek járt utána a BrandMania...

Karácsonyi menü Jamie Oliverrel

Mindannyiunkhoz hasonlóan Jamie is szeretne annyi időt barátaival és családjával tölteni a nagy napon, amennyit csak lehet. Célja ezért, hogy ünnepi menüt állítson össze,...

Visszatérnek az AMC csatornák a MinDig TV Extrába

Megállapodott a Sport1 és a TV Paprika tulajdonosa, az AMC Networks International Central and Northern Europe, valamint az Antenna Hungária Zrt., így 2018. január...

A hirdetőknek is érdemes moziba menniük

A mozi és a televízió kombinációja a leghatásosabb mix a márkaépítési mutatószámok javítására a legújabb Kantar Millward Brown tanulmány eredményei alapján. A televíziót és...

FilmBox csatornákkal bővült az AH kínálata

A FilmBox kínálatában megtalálható tematikus csatornák közül három is elérhetővé vált az Antenna Hungária újonnan indult mindiGO Sport csomagjában. A FightBox, Fast&FunBox HD és...

Januárban jön a Mária Terézia film a Dunán

Januárban mutatják be a közmédia Duna csatornáján a magyar, a szlovák, a cseh és az osztrák közmédia közös készítésű, Mária Terézia mini sorozatát. A kétrészes...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várva várt film debütál a Nickelodeonon

Közönségkedvenc sorozat vadonatúj tévéfilmes folytatásával és számos népszerű mese új részeivel várja a fiatalokat februárban a Nickelodeon. Veszélyes Henry egész estés tévéfilmjében újabb fergeteges kalandba keveredik az ismert hős, előtte pedig emlékeztető gyanánt egy...

Akkumulátoros elektromos-autógyárat épít a Lexus

A tavalyi évben világszinten, Európában és Magyarországon is rekordértékesítéseket elérő Lexus a világ mára elsőszámú újautópiacán Kínában is sosem látott mennyiségű, 181.906 darab új autót értékesített. A környezettudatos japán luxusautómárka, amely már 2021-ben bejelentette,...

Biztonságban érzik magukat a dolgozó fiatalok

Továbbra is többségben vannak azok a dolgozó fiatalok, akik kellően fixnek gondolják az állásukat: a K&H ifjúsági index legfrissebb, 2024 év végi eredményei szerint 59 százalékos az arányuk. A dolgozó fiatalok 43 százaléka lát...

Nagy szükség lesz zöld szakemberekre

2025-ben is erőteljes növekedés várható a vállalati zöld hitelek piacán, júliustól pedig a Magyar Nemzeti Bank ajánlása miatt a pénzintézeteknek feladata lesz a hitelfelvevők fenntarthatósági tevékenységéről tájékozódni. Ez sok vállalkozást arra késztethet, hogy behatóan...

Így segített a Henkel

A Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágánál a tavalyi évben különösen nagy hangsúlyt kapott a jótékony, önzetlen cselekedet. Nemcsak termék- és pénzadománnyal, hanem önkéntes csapattevékenységekkel is hozzájárultak több szervezet munkájához. A Henkel vállalati kultúrájában mélyen...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...