- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Sorozatok, minden mennyiségben, kódolatlanul

A Tarr Kft. 2018. július 1-31. közötti kódolatlan időszakában a Viasat World Epic Drama csatorna minden előfizető számára elérhető a 36. programhelyen. A lineáris...

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Eldőlt, hogy ki használhatja a Veszprém 95,1 MHz helyi rádiós frekvenciát, és az is kiderült, hogy a Music FM és a Rádió 1 sem...

Megvan a legjobb sorozatterv

Kiosztották a díjakat az első Budapesten megrendezett nemzetközi televíziós pitchfórumon, a Hypewriteren. A fődíjat a „The Butcher” (A hentes) című sorozattervnek ítélték. A június...

Minecrafttal erősít a Cartoon Network

A korábban már beharangozott, a népszerű játékon alapuló különkiadás világpremierje július 20-án lesz, ekkor indul a New Funko új termékvonala is. A Cartoon Network és...

Díjazott dokudrámával erősít a Viasat World

Megszerezte a Scars of Nanking című, Emmy-díjas dokudráma sugárzási jogait a Viasat World, az alkotás 2018 júliusában kerül adásba a Viasat History csatornán Nanking...

Két hétvégi meccs a nézettségi toplista élén

Nagyon felcsigázta a nézőket a labdarúgó-világbajnokság, piacvezetővé lépett elő az M4 Sport. Az RTL Klubon a Fókusz, a TV2-n a Tények volt a hét...

Visszatér a Terror a tévébe

Folytatja „The Terror” című sorozatát az AMC, az új évad a tervek szerint jövőre kerül majd képernyőre. A “The Terror” soron következő epizódjai a...

VB-re hangolt az Antenna Hungária is

A korábbi nagy futball világeseményekhez hasonlóan a mostani futball világbajnokság idejére is extra tartalmakkal egészült ki az Antenna Hungária HbbTV szolgáltatása, a weben és...

Meghódították a mozikat a dinók

Könnyedén nyert a Jurassic World: Bukott birodalom az észak-amerikai mozik jegypénztárainál, 150 millió dollárért (42 milliárd forintért ) váltottak rá jegyet a nyitó hétvégén....

Sorozatötletek csapnak összes Budapesten

Június 26-án, kedden rendezik meg a Paprika Studios és az RTL Magyarország nemzetközi televíziós pitchfórumát, a Hypewritert. A 28 különböző országból benevezett 159 pályaműből...

Reklámok miatt büntetett a Médiatanács

Túl hangos reklámok és a vállalttól eltérő műsorrend miatt rótt ki büntetéseket a Médiatanács kereskedelmi televíziókra és közösségi rádióra. A testület 600 ezer forint bírság...

Non-spot trendek a BrandManiában

A múlt évben meghaladta a 3 milliárd forintot a hazai tévés non-spot piac, több televíziónál egyre fontosabbnak tartják a termékelhelyezést és a szponzorációt. A...

Cross FM néven indulhat az új budapesti rádió

A jelenleg használaton kívüli Budapest 98,6 MHz-en indulhat új körzeti közösségi rádió Cross FM néven, miután a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa...

D. Tóth Krisztával erősít a Spektrum Home

D. Tóth Kriszta népszerű műsora, az Elviszlek magammal vadonatúj résszel debütál a Spektrum Home-on június 23-án este 19 órakor. A vendég ezúttal Al Ghaoui...

Webshopok bővületében a BrandMania

Elképesztő ütemben fejlődik itthon az e-kereskedelem, a múlt évben már csak a hazai webshopokban 500 milliárd forint felett költöttek a magyarok. A BrandMania stábja...

Tarolt a Fekete Párduc és a Stranger Things

Az elmúlt év legjobb színészi alakításait, történeteit és pillanatait díjazták a 2018-as MTV Movie & TV Awardson hétfő este. A díj szervezői idén sem...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...