- Hirdetés -

Új befektetőkkel erősített a Virtuózok

|

- Hirdetés -

Új kisebbségi tulajdonossal erősített a Virtuózok Placido Domingóval közös, angliai bejegyzésű cége, a Virtuosos Holding Ltd., a magyar származású, venezuelai üzletasszony, Bárdossy Mária de Weisz szállt be a társaságba. A vállalathoz részvényesként csatlakozott Peter Draper a Manchester United korábbi marketingfőnöke és Szabó Stein Imre, a Zeneakadémia korábbi kommunikációs igazgatója is. A Virtuosos Holding Ltd. rendelkezik a magyar klasszikus zenei tehetségkutató műsor nemzetközi jogaival.

A formátum nemzetközi terjesztése kapcsán a tulajdonszerzésről szóló mai háttérbeszélgetésen Peter Draper elmondta, hogy az Egyesült Államokra és az Egyesült Királyságra vonatkozóan már van megállapodás a licenc jogokról, így ott komoly esélyt látnak a tévés műsor elindulására. Emellett a kínai, dél-koreai és brazil piacot is nagyon ígéretesnek tartja a szakember. Peller Marianna, a Virtuózok formátum ötletgazdája és a cég vezérigazgatója jelezte, hogy az év végéig lesz még bejelentés azzal kapcsolatban, hogy hol lesz majd televízióműsor. Emellett elmondta azt is, hogy itthon az ötödik évadot is James Corden cége fejleszti. A nemzetközi piacokon egyelőre úgy tűnik, hogy inkább a kereskedelmi televíziók érdeklődnek a nálunk a köztévén futó tehetségkutató iránt.

Az egykor klasszikus zenei tanulmányokat folytató, közgazdász végzettségű, később férjével, a szintén magyar származású, Venezuelába emigrált Weisz Jánossal jelentős üzleti birodalmat felépítő Bárdossy Mária de Weisz jelenleg Bogotában és New Yorkban él, de számos erős szállal kötődik szülőhazájához. A Virtuózok nemzetközi sikere a befektetésen túl – saját bevallása szerint – Bárdossy Mária szívügye, amelyet elsősorban Dél- Amerikában, kiterjedt kapcsolatrendszerét latba vetve kíván elősegíteni. „Az az álmom, hogy elvigyem Kolumbiába is ezt a show-t, hogy lehetőséget adjunk az ottani gyerekeknek, hogy bemutathassák és fejleszthessék tudásukat. Az a terv, hogy megnyerjük a kezdeményezésnek Fernando Botero világhírű festőt, illetve az egyik legismertebb kolumbiai labdarúgót, Falcao-t” – mondta el Bárdossy Mária a mai háttérbeszélgetésen. A Virtuosos új kisebbségi részvényese hozzátette azt is, hogy a formátum Argentinába és Brazíliába való eljuttatására is vannak már elképzelések.

Az üzletfejlesztési feladatokért felelős alelnökké kinevezett és részvényesként is csatlakozó Peter Draper személyében komoly formátumú nemzetközi top manager lép a cégbe. Az Umbro Sportswear egykori európai marketingigazgatója, korábban a Manchester United cégcsoport marketing igazgatója és a Valencia CF marketing és kereskedelmi igazgatója jól ismert és megbecsült szakember az Egyesült Királyság és Európa vezető sport és marketing köreiben.

A világ egyik legjelentősebb művészeti ügynöksége, a Creative Artists Agency londoni irodájának egykori vezető munkatársaként a Virtuózok tehetségkutató, tehetséggondozó és minőségi szórakoztató profiljához szorosan is kapcsolódó tudással, kapcsolatrendszerrel rendelkező angol szakember az elmúlt egy évben végzett tanácsadói munkáját váltja a Virtuosos Holding Ltd. nemzetközi üzletfejlesztési alelnök pozíciójára. Közvetlen felettese Peller Mariann vezérigazgató lesz.

Szabó Stein Imre szintén részvényesként csatlakozik a Virtuosos Holding Ltd.-hez. Az RTL Klub egykori kommunikációs igazgatója (1999-2003 ), az MTV volt szórakoztató és film főigazgatója, az ATV korábbi tartalomfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese múlt évben köszönt le a Zeneakadémia kommunikációs igazgatói posztjáról. Nevéhez fűződik – többek között – a Bartók Világverseny és Fesztivál és a Marton Éva Nemzetközi Operaverseny felépítése, a Zeneakadémia brand nemzetközi újrapozícionálása. Továbbra is külső tanácsadóként segíti nemzetközi kommunikációs és televíziós tartalmi területen a Virtuózok külföldi televíziós megvalósulását és a brand építését.

A mostani bejelentést megelőzően, néhány hónapja szintén a Virtuosos Holding Ltd. kisebbségi tulajdonosa lett két jelentős kínai cég, a Wailian Education Group és a Deer Capital, valamint a világhírű spanyol operaénekes, Placido Domingo. A májusi, New York-i bejelentéssel egy időben írták alá a műsor nemzetközi gyártásáról szóló egyezményt a Los Angeles-i és londoni székhelyű Fulwell 73-mal. A The Late Late Show With James Corden és a Carpool Karaoke gyártója elnyerte a licenszjogokat a Virtuózok műsor nemzetközi verziójának elkészítésére, elsőként az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban.

Dr. Batta András, a Zeneakadémia volt rektora és Miklósa Erika világhírű magyar szoprán is ekkor csatlakoztak részvényesként a céghez : mindketten a műsor első évadától meghatározó zsűritag- személyiségei a műsornak és művészeti, zenei kérdésekben szorosan együttműködnek Peller Mariannal, a klasszikus zenei tehetségkutató ötletgazdájával.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban

Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Új iroda és új arculat a Mediatornál

Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...

Rekord a filmvásáron Cannes-ban

Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változások az Aldi üzleteiben

Jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az ALDI vásárlói az áruházak tejtermékhűtőinél. A vállalat az ALDI SÜD csoport többi tagvállalatához hasonlóan a „MILFINA” helyett a jövőben egységesített márkanév, a „MILSANI” alatt forgalmazza a tejtermékeket,...

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

Magasabb szintre emelnék a fenntarthatóságot a szépségiparban

A nálunk is népszerű etikus kozmetikai márka a THE BODY SHOP meghirdette Changemaking Beauty programját, amellyel a teljes szépségipar felé intéz kihívást. Mindezt az alapító, Anita Roddick, az első „Changemaker” öröksége alapján.Dame Anita Roddick...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....