- Hirdetés -

Új befektetőkkel erősített a Virtuózok

|

- Hirdetés -

Új kisebbségi tulajdonossal erősített a Virtuózok Placido Domingóval közös, angliai bejegyzésű cége, a Virtuosos Holding Ltd., a magyar származású, venezuelai üzletasszony, Bárdossy Mária de Weisz szállt be a társaságba. A vállalathoz részvényesként csatlakozott Peter Draper a Manchester United korábbi marketingfőnöke és Szabó Stein Imre, a Zeneakadémia korábbi kommunikációs igazgatója is. A Virtuosos Holding Ltd. rendelkezik a magyar klasszikus zenei tehetségkutató műsor nemzetközi jogaival.

A formátum nemzetközi terjesztése kapcsán a tulajdonszerzésről szóló mai háttérbeszélgetésen Peter Draper elmondta, hogy az Egyesült Államokra és az Egyesült Királyságra vonatkozóan már van megállapodás a licenc jogokról, így ott komoly esélyt látnak a tévés műsor elindulására. Emellett a kínai, dél-koreai és brazil piacot is nagyon ígéretesnek tartja a szakember. Peller Marianna, a Virtuózok formátum ötletgazdája és a cég vezérigazgatója jelezte, hogy az év végéig lesz még bejelentés azzal kapcsolatban, hogy hol lesz majd televízióműsor. Emellett elmondta azt is, hogy itthon az ötödik évadot is James Corden cége fejleszti. A nemzetközi piacokon egyelőre úgy tűnik, hogy inkább a kereskedelmi televíziók érdeklődnek a nálunk a köztévén futó tehetségkutató iránt.

Az egykor klasszikus zenei tanulmányokat folytató, közgazdász végzettségű, később férjével, a szintén magyar származású, Venezuelába emigrált Weisz Jánossal jelentős üzleti birodalmat felépítő Bárdossy Mária de Weisz jelenleg Bogotában és New Yorkban él, de számos erős szállal kötődik szülőhazájához. A Virtuózok nemzetközi sikere a befektetésen túl – saját bevallása szerint – Bárdossy Mária szívügye, amelyet elsősorban Dél- Amerikában, kiterjedt kapcsolatrendszerét latba vetve kíván elősegíteni. „Az az álmom, hogy elvigyem Kolumbiába is ezt a show-t, hogy lehetőséget adjunk az ottani gyerekeknek, hogy bemutathassák és fejleszthessék tudásukat. Az a terv, hogy megnyerjük a kezdeményezésnek Fernando Botero világhírű festőt, illetve az egyik legismertebb kolumbiai labdarúgót, Falcao-t” – mondta el Bárdossy Mária a mai háttérbeszélgetésen. A Virtuosos új kisebbségi részvényese hozzátette azt is, hogy a formátum Argentinába és Brazíliába való eljuttatására is vannak már elképzelések.

Az üzletfejlesztési feladatokért felelős alelnökké kinevezett és részvényesként is csatlakozó Peter Draper személyében komoly formátumú nemzetközi top manager lép a cégbe. Az Umbro Sportswear egykori európai marketingigazgatója, korábban a Manchester United cégcsoport marketing igazgatója és a Valencia CF marketing és kereskedelmi igazgatója jól ismert és megbecsült szakember az Egyesült Királyság és Európa vezető sport és marketing köreiben.

A világ egyik legjelentősebb művészeti ügynöksége, a Creative Artists Agency londoni irodájának egykori vezető munkatársaként a Virtuózok tehetségkutató, tehetséggondozó és minőségi szórakoztató profiljához szorosan is kapcsolódó tudással, kapcsolatrendszerrel rendelkező angol szakember az elmúlt egy évben végzett tanácsadói munkáját váltja a Virtuosos Holding Ltd. nemzetközi üzletfejlesztési alelnök pozíciójára. Közvetlen felettese Peller Mariann vezérigazgató lesz.

Szabó Stein Imre szintén részvényesként csatlakozik a Virtuosos Holding Ltd.-hez. Az RTL Klub egykori kommunikációs igazgatója (1999-2003 ), az MTV volt szórakoztató és film főigazgatója, az ATV korábbi tartalomfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese múlt évben köszönt le a Zeneakadémia kommunikációs igazgatói posztjáról. Nevéhez fűződik – többek között – a Bartók Világverseny és Fesztivál és a Marton Éva Nemzetközi Operaverseny felépítése, a Zeneakadémia brand nemzetközi újrapozícionálása. Továbbra is külső tanácsadóként segíti nemzetközi kommunikációs és televíziós tartalmi területen a Virtuózok külföldi televíziós megvalósulását és a brand építését.

A mostani bejelentést megelőzően, néhány hónapja szintén a Virtuosos Holding Ltd. kisebbségi tulajdonosa lett két jelentős kínai cég, a Wailian Education Group és a Deer Capital, valamint a világhírű spanyol operaénekes, Placido Domingo. A májusi, New York-i bejelentéssel egy időben írták alá a műsor nemzetközi gyártásáról szóló egyezményt a Los Angeles-i és londoni székhelyű Fulwell 73-mal. A The Late Late Show With James Corden és a Carpool Karaoke gyártója elnyerte a licenszjogokat a Virtuózok műsor nemzetközi verziójának elkészítésére, elsőként az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban.

Dr. Batta András, a Zeneakadémia volt rektora és Miklósa Erika világhírű magyar szoprán is ekkor csatlakoztak részvényesként a céghez : mindketten a műsor első évadától meghatározó zsűritag- személyiségei a műsornak és művészeti, zenei kérdésekben szorosan együttműködnek Peller Mariannal, a klasszikus zenei tehetségkutató ötletgazdájával.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/

Saját ruhamárkával rukkolt elő az élsportoló

Ligetvári Patrik régóta dédelgetett álma volt egy saját kollekció, amelyben a hozzá hasonló, magas testalkatúak is megtalálják a számukra kényelmes, egyedi darabokat.Bár örökös első helyet foglal el Ligetvári Patrik életében a kézilabda, egy régi...
X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA