- Hirdetés -

A Republicnál folytatja Oláh Alexandra

|

- Hirdetés -

A Republic Group digitális vezetőjeként folytatja pályafutását Oláh Alexandra, aki a Central Médiacsoport digitális üzletágvezető-helyettesi pozícióból igazolt át. Az új helyen azon dolgozik, hogy a szektorban egyedülálló megoldásokat sorakoztasson fel, illetve a piac egyik vezető digitális szereplőjévé váljon.

Oláh Alexandra közel 10 éves tapasztalattal rendelkezik, a Central előtt a Jófogás és a Használtautó.hu marketingvezetőjként dolgozott. 2016-ban és 2017-ben is felkerült a Marketing és Média Top50 marketinges listájára.

„A Republic Group kiemelt célja, hogy az adatvezérelt digitális megoldásokban is a piac egyik vezető reklámügynökségévé váljon. Nagyon izgalmas átülni az ügynökségi oldalra, és ezen a szemüvegen keresztül nézni a piacot. Mindig is a kihívások, az újszerű élethelyzetek motiváltak, a Republicnál pedig úgy érzem, egyszerre tudunk egy izgalmas és professzionális divíziót építeni, miközben én is új aspektusát ismerem meg a kommunikációs szektornak. Annak pedig örülök, hogy egy nagyon befogadó, jófej csapatba kerültem, akikkel öröm lesz együtt dolgozni” – nyilatkozta Oláh Alexandra.

„Alexandra tartalommarketinget is érintő, az online területen szerzett kiemelkedő tapasztalata és kreatív, stratégiai szemlélete tökéletesen illeszkedik az általunk elképzelt jövőképbe. Úgy gondolom, szakmai ismeretei mellett, rendkívül fontos az ügyféloldalon és vezetőként elsajátított tudás, amellyel a Republic felsővezetői boardjának a munkáját is eredményesen segít, nem mellesleg pörgős személyisége” – mondta Barna Tamás ügyvezető.

Oláh Alexandra a Budapesti Corvinus Egyetem kommunikáció- és médiatudomány szakán végzett, 2008-tól gyakornokként, majd gazdasági riporterként dolgozott a Magyar Televíziónál. Ez után a Brémai Egyetemen folytatta tanulmányait, ahonnan 2010-ben, az induló Jófogás marketingmenedzserként csatlakozott a norvég Schibsted Classified Media Group-hoz.

2014-től már marketingigazgatóként felelt a Jófogás felhasználói bázisának és látogatottságának növekedéséért, továbbá a vállalat teljes kommunikációs stratégiájáért, amely az Expressz és az OLX megvásárlását követően, havi 2,1 millió látogatójával piacvezető apróhirdetési portállá vált. A Hasznaltauto.hu tulajdonjoga 2014-ben került a cégcsoporthoz, amely azóta online magazinjával, az Autónavigátorral együtt az autós kereslet-kínálat egyik főszereplőjévé növekedett. Alexandra vezetőként nem csak a termékek digitális pólusú népszerűsítésében vett részt, „bábáskodott” Zsozsó születésénél és a Jófogás Ingatlan márkanév bevezetésében is aktív szerepet vállalt.

A meghatározó online termékek építése után a Centrál Médiacsoport újonnan létrehozott digitális üzletágvezető-helyettesi pozíciójából igazolták a szakembert az integrált ügynökségi csoporthoz. A Republic Group nyolc fős felsővezetőség újabb női tagja nemcsak a számokkal is jól mérhető digitális teljesítmény megszállottja, hetente öt alkalommal kel hajnalban, hogy jövő májusban sikeresen teljesítse a 70.3 Ironman távot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...