- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Véget ér az HBO sorozata

Ősszel jön a magyar HBO saját gyártású drámasorozatának harmadik, utolsó évada. A Terápia első két évada addig is megtekinthető az HBO GO-n.  Idén ősszel visszatér...

Reklámpiaci trendek a BrandManiában

A múlt évben 216 milliárd forintos volt a hazai reklámpiac, a válság óta nem volt arra példa, hogy ennyit költöttek volna hirdetésre Magyarországon. A...

Elképesztő összecsapás jön

A The Hollywood Reporter szerint készül a Godzilla vs. Kong című szörnyfilm, melynek rendezője Adam Wingard lesz. A forgatókönyvön A Karib-tenger kalózai-filmek szkriptjének társszerzője,...

Egymillió alatt A Nagy Duett

Nem érte el a lélektani egymilliós nézőszámot A Nagy Duett, de így is magasan a legnézettebb műsornak bizonyult a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél...

Új csatornával erősít az RTL Magyarország

Július 3-án indul az RTL Gold, az RTL Magyarország új tévécsatornája, amin szinte kizárólag saját gyártású műsorokat adnak majd. A társaság Film+2 nevű filmcsatornájától...

Taroltak a kalózok a mozikban

Meghódította az észak-amerikai mozikat a kalózok legújabb sztorija, A Karib-tenger kalózai: Salazar bosszúja. A kalózos film ötödik epizódjára péntektől vasárnapig 62,2 millió dollárért (17,1...

Reklámmentes idősáv az M2-n

Reklámmentessé válik június elsejével az M2 gyermek- és ifjúsági csatorna abban az idősávban, amikor a legkisebbeknek szóló műsorokat sugározza.  A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA)...

Mozimaraton a Minimaxon

Reggeltől estig tartó a moziélményt ígér gyereknapra a Minimax. Ebből az alkalomból az utóbbi évek legnépszerűbb animációs filmjei közül válogat a csatorna.  Május utolsó vasárnapján...

Content marketing trendek a BrandManiában

A hatalmas médiazaj, a kommunikációs csatornák számának növekedés új utak keresésére ösztönzi a marketingeseket és az egyik jó megoldás a márkázott tartalmakon alapuló együttműködés,...

Helyi tévék műsorait díjazták

Kiosztották a Helyi Televíziók Országos Egyesülete televíziós díjait; debreceni, szegedi és egri műsorkészítők alkotásai lettek kategóriájuk legjobbjai. A szakmai találkozó második napján, pénteken a...

A BrandMania kalandja a Rolls-Royce-al

Rolls-Royce-ba pattant a BrandMania műsorvezetője, Simon Krisztián, és így eredt a titok nyomába: mitől lesznek hűségesek egy márkához a fogyasztók. A műsorból az is...

Pályázatot hirdet a Cartoon Network

Az egyedi animációs világáról közismert Cartoon Network csatorna a megelőző évek sikereire tekintettel idén harmadszorra hirdeti meg, Európa, Afrika és Közel-kelet szerte nagyszabású pályázatát...

Rekordot döntött a Kincsem

A Kincsem lett a legjövedelmezőbb magyar film, az alkotás bevétele már meghaladta a félmilliárd forintot a forgalmazó, a Forum Hungary közlése szerint.  Herendi Gábor filmje...

Erre készül a filmcsatorna

Egy pillangó egyetlen szárnycsapása a Föld másik oldalán akár tornádót is előidézhet. A múlt bolygatása ráadásul csak fokozza ezt a hatást, hiszen a legapróbb...

Sorozatpremierrel erősít az AXN

Folytatódnak a rejtélyes gyilkosságok Párizs utcáin, miközben a francia rendőrség legfőbb segítsége távozik a sorozatból! Vajon hogyan küzd meg a kihívásokkal Grégoire Lamarck (Jean-Michel...

Így készül a nyárra az RTL Klub

Június 6-án, kedden nyári műsorstruktúrára vált az RTL Klub, így új időpontokban találkozhatnak majd a nézők a legnépszerűbb műsorokkal. A nyári hónapokban az RTL...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már Magyarországon is vásárolhatunk humanoid robotot

Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon is elérhető az Unitree G1 AI támogatású emberszabású robot. A tavasszal bejelentett eszköz fontos fordulópontot jelenthet a humanoid robotok tömeges elterjedésének előmozdításában, mivel most...

Ez volt a legnézettebb gyerekcsatorna 2024-ben

Ahogyan az elmúlt 4 évben, úgy 2024-ben is a JimJam lett a szülők első számú választása a 18-49-es korosztályban a Nielsen Közönségmérés adatai szerint. De a dobogó harmadik helyét is a magáénak tudhatja a...

Új főszerkesztővel folytatja a WMN

A március 8-án tizedik születésnapját ünneplő online életmód- és kultmagazin szerkesztőségét február elsejétől az eddigi főszerkesztő-helyettes, Milanovich Domi vezeti. Elődje, Kurucz Adrienn marad a lapnál, tapasztalatára és tudására vezető szerkesztőként számítanak. A jubileumi évben...

A PFR Group újítása: Az Influencer Marketplace-től a Talent Portal-ig (x)

A PFR Group története az innováció, az alkalmazkodóképesség és a piacvezető megoldások keresésének lenyomata. Az elmúlt évtized során az influencer marketing területén szerzett tapasztalataik alapjaiban formálták át az iparágat, legújabb fejlesztésük, a Talent Portal...

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...