- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Új fejlesztésekkel segíti a Microsoft a tanulást

Az új tanév számos izgalmas újdonságot hoz a Microsoft 365 felhasználóinak, különösen az oktatás világában. Tanárok és diákok egyaránt élvezhetik az új funkciókat, amelyek...

Robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23...

Saját gyártású online magazinnal erősít a Müpa

A felhasználói élmény javítása és a jegyvásárlási folyamat optimalizálása mellett a széles programkínálatot fókuszba állító, letisztult dizájn is kiemelt szempont volt az oldal korszerűsítése...

Sokat neteznek a magyarok

Az elmúlt évtizedben gyorsabban nőtt az internethasználók aránya Magyarországon, mint más uniós országokban, így hazánk a webhasználat terén nagyot lépett előre – egyebek között...

Így görgeti a Z generáció a közösségimédia-tartalmakat

Bennetek van, ami kell a holnaphoz: így szól a Z generációnak kibontakozási lehetőséget biztosító platform, a Jövőálló Akadémia szlogenje. Sokat kritizálják a fiatalok online...

Ismét indul a Net-Coach képzés

Az okoseszközök szolgáltatásai és a mesterséges intelligencia egyre nagyobb kihívást jelentenek diákoknak, szülőknek és tanároknak egyaránt. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és...

Sportos portál indult

Hiánypótló online portál indult holmozogj.hu néven, amelynek célja, hogy hírekkel és információkkal lássa el, állandó motivációs forrása, találkozási helye és kiindulópontja legyen azoknak, akik...

Három új műsorvezető debütál a HVG podcastekben

Kisebb átalakítás és újragondolás után elstartolt a HVG Podcastok őszi évada. Debütál három új műsorvezető, hat régóta ismert hang újra beköszön a digitális éterbe,...

Komoly ellenőrzésekre számíthatnak az online piacterek

Számos digitális gazdaságban tevékenykedő cég üzemeltet ugyanolyan vagy hasonló felépítésű alkalmazásokat az Európai Unióban. Az ilyen platformokon – főleg ha azokat friss piacra lépők...

Nem elég használni az MI-t, ismerni kell a veszélyeit is

Az utóbbi években a mind nagyobb teret nyerő mesterséges intelligencia alapú szolgáltatások egyre inkább megmozgatják a cégek fantáziáját is. Sok vállalkozás bevezette már az...

Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal

Már aznap kézhez kaphatjuk a dm Online Shopban vagy a dm App-ban leadott rendeléseinket a Wolt Drive szolgáltatásnak köszönhetően.Augusztustól a dm budapesti vásárlói új...

Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát

A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét - ezt támasztja alá a Magyar Termék Nonprofit Kft. legújabb kutatása, melyet augusztusban a védjegyeit...

Hitelesség a digitális korban: hogyan meséljük el utazásaink valódi történetét?

Az utazás ma már nem csupán új helyek felfedezéséről szól, hanem arról is, hogyan örökítjük meg és adjuk át élményeinket másoknak. A Lounge Group...

Divatbolt szekció indult az eMAG-on

Annak érdekében, hogy egyszerűbbé tegye az online vásárlást azokazok számára, akik ruhatáruk megújítását tervezik, az eMAG elindította a Divatbolt szekcióját, amelyben több mint 600...

Hackerek bőrébe bújik a Microsoft

A Microsoft szerint meg kell erősíteni az MI-be vetett bizalmat, amit az AI által generált változások teljességének megértése nélkül nem lehet elérni. A Microsoft...

Így lesz fegyver az ellopott adatainkból

A Sophos közzétette új, dark web témájú jelentését “Turning the Screws: The Pressure Tactics of Ransomware Gangs”, lefordítva “Bekeményítés a nehéz helyzetben: a ransomware...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Szilveszterkor visszatér a Dáridó a TV2-re

2025 szilveszter estéjén újra a TV2 képernyőjén lesz látható a legendás szórakoztató zenés műsor, a Dáridó. A 23 év után visszatérő show házigazdája természetesen a műsor atyja, Galambos Lajcsi lesz, akinek meghívására a legnépszerűbb...

Nagyágyúkkal jön a MAKSZ és az MRSZ közös konferenciája

2026. február 18-án, az Eiffel Műhelyházban rendezi meg az 50 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a 30 éves Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen a „THE SHIFT” nevű konferenciát, ahol felvonul a hazai marketing,...

Digital Center

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...