Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Web
- Hirdetés -
Hosszabbított a Kaspersky és az Interpol
A Kaspersky globális kiberbiztonsági vállalat új, öt évre szóló megállapodást kötött az Interpollal megerősítve együttműködésüket a kiberbűnözés ellen világszerte folytatott küzdelemben. Ez már második...
Különleges zsarolóvírus fenyegeti a felhasználókat
Új titkosító zsarolóvírust azonosítottak a Kaspersky szakemberei. A Sodin névre keresztelt kártevő egy közelmúltban felfedezett nulladik-napi Windows-sérülékenység kiaknázásával szerez magas szintű jogosultságot a megfertőzött...
Negyedével nőtt a közösségi médiás hirdetési piac
Az első negyedévben közel 18 milliárd dollárt költöttek a legnépszerűbb közösségi oldalakon a hirdetők, ez több mint negyedével múlja felül az egy évvel korábbit...
Hősöket keres a HáziPatika
Az egészségügyi portál pályázatán július 1-jétől az olvasók öt kategóriában jelölhetik mindazokat, akiket érdemesnek tartanak az év Egészséghőse címre.
Ismét keresi az ország Egészséghőseit a...
Jön a Facebook kriptovalutája
Alaposan felforgathatja a jelenlegi pénzügyi rendszert Mark Zuckerberg bejelentése, a Facebook alapítója ugyanis egy új kriptovaluta, a Libra érkezéséről adott hírt. Bár a közösségi...
Jól fogynak a családbarát élmények a neten
Közel háromszor több családbarát élményt adott el tavaly az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó Bónusz Brigád. Amíg 2017-ben még csak 15 825 ilyen bónuszt értékesítettek,...
Új top influencerek a Post for Rent Talent Managementnél
Újabb népszerű hazai influencerek csatlakoztak a Post for Rent Talent Management csapatához. 2019. júniusától kizárólagos szerződéssel Abosi Barni, Nagy Benedek, Csecse Attila, Henry Kettner...
Nálunk is elérhető a Google Shopping
A világ számos országa után a múlt héten Magyarországon is elérhető lett a Shopping-hirdetés, a Google új, termékalapú hirdetési megoldása, ami a várakozások szerint...
Megvannak a legjobb e-kereskedők
A nagyvállalati kategóriában a Decathlon, míg a kis- és közepes cégek között a Lumenet lett az Év Internetes Kereskedője. Idén több mint hatszáz e-kereskedő...
Díjazták az újságírókat
Földes András, az Index újságírója nyerte a Minority Rights Group Europe által alapított, idén először átadott Fejlesztési Újságírói Díjat. Különdíjat kapott Neuberger Eszter, az...
Magyarországon bővít a román e-keres cég
Tavaly lépett piacra hazánkban a romániai székhelyű e-kereskedelmi vállalat, a Retargeting.biz és az eddigi tapasztalataikat felhasználva bővítik szolgáltatásukat, valamint újabb fejlesztéseket hajtanak végre a...
Bekeményít a YouTube
Törlik a holokausztot és más, bizonyíthatóan megtörtént erőszakos eseményeket tagadó, a nácizmust, illetve a fehér felsőbbrendűséget dicsőítő, valamint az egyéb szélsőséges nézeteket terjesztő tartalmakat...
Rosszul állunk az akadálymentes weboldalakkal
Hazánkban minden 10. ember akadályba ütközik a weboldalak olvasása közben, ezért közös cselekvésre, összefogásra szólította fel a teljes IT szakmát az IThon.info. Elég egy...
Közel negyedével nőtt a webáruházak forgalma
A múlt évben 669 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma az eNET ma közzétett jelentése szerint, ez 23 százalékos bővülést jelent...
Felpörgetik a hazai podcast médiapiacot
Magyarországon szinte nem létezik podcast médiapiac: a legtöbb műsor hobbiból készül, hirdetők pedig egyáltalán nincsenek jelen. Ezen kíván változtatni a minőségi podcast formátumok fejlesztésére,...
Nagyot nőtt az eMAG
Több, mint harmadával nőtt az eMAG forgalma tavaly, minden harmadik, 18 és 55 év közötti magyar vásárló az eMAG-ot választotta 2018-ban.
„A tavalyi év volt...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Szintet lépett a használtautó-import
Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...
A magyarok többségének már okozott kárt a rossz mobilkapcsolat
Tízből kilenc embert zavar, ha sávszélességi vagy lefedettségi gondok miatt nem tudja a megszokott módon használni mobilját – derül ki egy friss országosan reprezentatív kutatásból. A felhasználók sokszor szembesülnek ilyen problémával bevásárlóközpontokban, új építésű...
Digital Center
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...








