Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: news
- Hirdetés -
Cause related ads increase fourfold
Purpose-driven ads are not only growing in number, but they generate more views and drive more results in the form of engagement rates, research...
AI Doomsday: Should You Be Worried About the Rise of Artificial Intelligence?
Tech titans Mark Zuckerberg and Elon Musk recently slugged it out online over the possible threat artificial intelligence might one day pose to the...
Apple Isn’t Building 3 Factories in the U.S., No Matter What Trump Says
Despite Donald Trump’s claims to The Wall Street Journal, Apple won’t be building three factories in the United States anytime soon. Why? Well, for...
Wall Street regulator sets sights on digital coin offerings
Wall Street's main regulator said on Tuesday that initial coin offerings (ICOs), a means of crowdfunding for blockchain technology companies, should be subject to...
Nielsen uses neuro to track creative impact
Neuroscience can offer a range of powerful insights into creative effectiveness, as shown by an analysis of popular Super Bowl spots conducted by Nielsen...
SoftBank is reportedly keen to buy ‘multi-billion dollar stake’ in Uber
Less than a day after it agreed to put $2 billion into Southeast Asia’s Grab alongside Didi, now SoftBank is being linked with an...
A Wisconsin company will let employees use microchip implants to buy snacks and open doors
A Wisconsin company called Three Square Market is going to offer employees implantable chips to open doors, buy snacks, log in to computers, and...
Major Advertisers Pulled Their Ads From YouTube, But It Didn't Hurt Alphabet's Earnings
Several major advertisers revolted against YouTube in March, saying they would pause or even cancel their YouTube advertising because the company was placing ads...
Hulu’s live TV service launches on Amazon Fire TV
Hulu’s OTT live TV service will be available on the Amazon Fire TV and Amazon Fire TV Stick.Hulu’s OTT live TV service will be...
Working together to escape Dunkirk
Jam3 and Warner Bros. create a co-op VR experience to promote Christopher Nolan's latest film.Jam3 and Warner Bros. create a co-op VR experience to...
Australia stalls, New Zealand stands out in HBR digital evolution index
Despite enjoying a high state of digital advancement, Australia is exhibiting slowing momentum in its digital evolution.Despite enjoying a high state of digital advancement,...
Seven Agency Groups Make the Cut for McDonald's Local Advertising
McDonald's and its franchisees have picked seven agency groups to handle local advertising for the chain across the United States, Ad Age has learned.McDonald's...
VOD boosts BBC Worldwide content sales
Strong demand from VOD clients has helped BBC Worldwide pass a £400 million internal revenue target one year early.Strong demand from VOD clients has...
Honda, W+K Take a Drive Through the Creative Process of Filmmaking in Lush New Ad
Turning dreams into movies (and cars).Turning dreams into movies (and cars).
Digital ad budgets see biggest rise in almost 10 years
Digital growth means overall marketing budgets are up but the IPA warns in its latest Bellwether report that economic and political headwinds will hit...
ARD/ZDF negotiate with Discovery over Olympics again
More than half a year after the collapse of negotiations, German public broadcasters ARD and ZDF are talks with Discovery Networks Deutschland again regarding...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media
Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!
Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Digital Center
Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....









