- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Kampányol a Bookline

A Bookline 2021-ben indította el könyvcsereprogramját, a Lapozót, amelynek segítségével a könyvkereskedő elősegíti az olvasás élményének megosztását és nem utolsósorban a már nem használt...

Aranyat nyert a Wavemaker

A Wavemaker Üres asztalok kampánya a nemzetközi verseny Best Campaign Driven by a Low Budget kategóriájában hozta el a győztesnek járó díjat, emellett a...

Ismét keresik a legjobb fiatal PR-szakembereket

Idén is kipróbálhatják magukat az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet által meghirdetett globális PR versenyen a fiatal PR-szakemberek. A hazai selejtezőt, a Magyar PR...

Gasztro-partnerrel erősít a Twincom PR

Újhullámos magyar méhészettel bővült a Twincom PR életmód-gasztro portfóliója; a nemrég startolt Virágbéke teljes körű kommunikációjáért felel az ügynökség.A méhészeti kategória nem ismeretlen a...

A Well lett a Westend kommunikációs ügynöksége

A Gránit Pólus Csoporthoz tartozó Westend 1999-ben nyitotta meg kapuit a vásárlóközönség előtt. A főváros központi helyén található bevásárlóközpont – 200 000 m²-en több...

Viber-matricákkal erősít a FELIX

Igazi meglepetéssel kedveskedik a Viber-felhasználóknak a FELIX macskaeledelek gyártója, a Purina Magyarország: ingyenesen letölthető matricacsomagot tett elérhetővé a népszerű chat alkalmazásban.Játékos, őszinte, furfangos, érdeklődő,...

Jól szerepelt az Uniomedia a Gold Stevie Awardon

Az Uniomedia Csoport ismét sikereket ért el a Gold Stevie Award nemzetközi megmérettetésen.Idén egy arany, egy ezüst és két bronz díjat érdemeltek ki kampányaikkal....

Az Astoria Agency-vel dolgozik a Network4

Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége támogatja a médiacég sajtókommunikációs tevékenységét. A Network4 mérföldkőhöz érkezett, hiszen augusztus 5-én indult el a MATCH4 sportcsatorna, amely...

Két aranyat nyert a PR-Oscaron az Uniomedia

Idén két aranyat is elnyert a PR-szakma Oscarjának is tekintett IPRA nemzetközi versenyen az Uniomedia. Az ügynökség a Mastercardnak és a Magyar Telekomnak készült...

A Virtuózokkal erősít a KRQ

A jövőben a KRQ támogatja Virtuózok V4+ Szlovénia Produkciót abban, hogy már ne csak egy tv-műsorként, hanem egy globális tehetségkutató programként tekintsenek rá.A Virtuózok...

Hosszabbított a DeepInsighttal a Schneider Electric

Kétkörös tender keretében választotta ki PR, social és rendezvényszervezésben is segítséget nyújtó kommunikációs ügynökségét a Schneider Electric. A kétkörös megmérettetés után végül úgy döntöttek,...

Rákapcsoltak tavaly a PR-cégek

A 25 legmagasabb árbevételű public relations ügynökség az elmúlt esztendőben 17 milliárd forint nettó árbevételt ért el. Ez már önmagában bő tízszázalékos növekedés, de...

A Vodafone ismét a VMLY&R-t választotta

Újabb három évre hosszabbíthat a VMLY&R és a Vodafone, számos forduló után ugyanis júniusban lezárult a távközlési szolgáltató kreatív ügynökségi tendere.A VMLY&R lead kreatív...

Kommunikációs ügynökséget választott a Pólus Center

Februárban a Pólus Társasház Üzemeltető Kft. meghívásos tendert írt ki a Pólus Center Bevásárlóközpont marketing és kommunikációs feladatainak ellátására, a felhívást pedig a Brightly...

Folytatódik az Accor kampánya

Második évadával érkezik az Accor A vendéglátás szíve kampánya és podcastja, amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit, és új hangokat szólaltat...

Olimpiai bajnokok kampányolnak a vizek védelméért

Gyurta Dániel olimpiai bajnok úszó a Finish „Mentsük meg a vizeinket, hogy legyen mire büszkének lennünk!” kampány branded content filmjében arra hívja fel a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a tudatos nőket

A napokban, április 11-én a margitszigeti Ensana Hotel adott otthont a Tudatos Nők Napja Díjátadó powered by Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. ünnepségnek – egy egész napos, rendkívüli atmoszférájú eseménynek, amely méltó módon ünnepelte a...

Több száz helyen fagyizhatunk féláron

2025. május 8-án ismét megrendezik a Magyar Fagylalt Napját, amikor az eseményhez csatlakozó cukrászdák és fagyizók országszerte féláron kínálják a fagylaltgombócokat. A szervező Élmény és Szakértelem Magyarország Alapítvány célja, hogy felhívják a figyelmet a...

Ezeket keresik most az eMAG vásárlói

A nem várt áprilisi fagyos éjjelek dacára az elmúlt hetekben az eMAG-on beindult a kerti felszerelések szezonja: ennek kezdetén a növénytermesztés, kertgondozás, állattartás eszközeit keresik a legtöbben.Az eMAG és Marketplace kereskedőpartnerei az elmúlt 12...

Ide utaznak húsvétkor a magyarok

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki a Szallas.hu adataiból. A 2025-ös év eddigi legnépszerűbb utazási időszakában Egerbe, Gyulára és Nyíregyházára készül a legtöbb belföldi utazó. A...

Kiderült, mikor indul az új párkereső az RTL+-on

Május 5-én dupla epizóddal, majd minden hétköznap új epizódokkal érkezik az RTL+ Premiumra a vadonatúj társkereső reality, A Határtalan szerelem. A műsorban egyedülálló vállalkozók keresik a szerelmet. A műsor különlegessége amellett, hogy gyönyörű külföldi...

Digital Center

Így léphet szintet a mobilos fotózás

A HONOR 400 Lite forradalmi, mesterséges intelligenciával vezérelt kameragombja egyetlen érintéssel életre kelti a pillanatot. Az újítás ötvözi az intelligens képfeldolgozást a könnyed és intuitív vezérléssel. A fotózás szerelmeseinek tervezett HONOR 400 Lite egyedülálló újítással...

Újítás érkezik a Samsung mobilokra

A Samsung új mesterségesintelligencia-alapú élmény érkezését jelentette be a Gemini Live szoftverfrissítéssel. Elsőként a Galaxy S25 széria felhasználói folytathatnak valós idejű, vizuális-nyelvi beszélgetéseket az AI-jal térítésmentesen, a szoftverfrissítésnek köszönhetően. A Gemini Live a multimodalitás...

Már a bankba sem kell bemenni a hitelért

A magyar bankszektor az elmúlt években határozott léptekkel haladt a digitalizáció útján. 2025-re az online hitelfelvétel minden eddiginél gyorsabbá és kényelmesebbé vált, különösen a személyi kölcsönök területén. Az ügyfelek egyre nagyobb része intézi már...

Egyre jobban bíznak a magyar cégek a mesterséges intelligenciában

A magyar vállalkozások egyre inkább bíznak a mesterséges intelligenciában (AI), és egyre kevésbé tartanak attól, hogy az veszélyeztetné a humán munkaerőt - derül ki a Comline Budapest legfrissebb felméréséből. A kutatás eredményei alapján az...

Így alakulnak az előfizetési díjak a 4iG cégeinél

A 4iG Csoport távközlési vállalatai – One Magyarország Zrt., a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. és az AH Média Kereskedelmi Zrt. – a Nemzetgazdasági Minisztérium felszólítására olyan önkéntes díjkönnyítési intézkedéseket hoztak, amelyek a változó...