Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Az Avantgarde lett a befutó a Hungaropharma tenderén
A Hungaropharma Zrt. idén januárban meghívásos tenderen, több körben pályáztatta az ügynökségeket három fő kommunikációs területen – a közösségimédia-, a marketing-, valamint a sajtókommunikáció...
Izgalmas márkakommunikáció a Groupama Biztosítótól
Valter Attilával tekert 1000 lelkes kerékpáros a Giro d’Italia startjára, a Hősök terére. A Felvezető Kör nevű rendezvényt május 3-án szervezte meg a névadó...
A Republic Groupot választotta a dm
A dm Magyarország nagyszabású, szépségápolás tematikájú eseményt szervez május 12-én a Société Házban, a Beauty Workshop 2022 kreatív feladataiért, valamint a dm márka helyszín...
A Republic Groupot választotta a Gyermelyi
A Gyermelyi Zrt. meghívásos tenderén a Republic Groupot választotta új lead ügynökségének. Az együttműködés első etapjaként egy átfogó, umbrella koncepció megalkotása volt a feladat,...
Neves szakemberek a PREXA zsűrijében
A nonprofit szervezetektől, az ügynökségeken át, a nagyvállalatokig valamennyi szektor képviselteti magát a 2022-es PR Excellence Hungary Award zsűrijében. Összesen 19 szakember fogja elbírálni...
Új ügyféllel erősít a MITTE
Az Üveg Nemzetközi Éve programjainak lebonyolításáért felelős Bohus-Lugossy Alapítvány a MITTE Communicationst bízta meg az Üveg Nemzetközi Évének magyarországi kommunikációs feladataival. Az ügynökség feladata...
A Republic Group nyerte a Vanish tenderét
A tender alkalmával az ügynökség a Vanish 2022-es purpose alapú PR kampány stratégiáját és kivitelezési tervét készítette el. A komplex tartalmi kampány a fenntartható...
Új ügyfelek a HelloLama Creative-nál
Új ügyfelekkel dolgozik a HelloLama Creative PR- és kommunikációs ügynökség: Babics Anna és csapata egy Michelin Guide által is ajánlott étterem, egy belvárosi skybar,...
Pizzás és klímás ügyfél is érkezett az Armadillo-hoz
Három nagy márka, a Számlázz.hu, a Samsung Climate Solutions és a Pizza Me is hosszabb távú, éves együttműködést kötött az Armadillo reklámügynökséggel a 2022-es...
Döntőben a Lounge Group PR divíziója
A londoni Chartered Institute of Public Relations által meghirdetett CIPR Excellence Awards döntősei közé került a Lounge Group PR divíziója az MVM Csoport számára...
Új ügyféllel erősít a KRQ
Évente egymilliárd alumíniumdobozt bocsátanak ki a különböző gyártócégek Magyarországon. A Returpack Kft. megbízásából a KRQ kommunikációs ügynökség arra kapott megbízást, hogy népszerűsítse a visszaváltást...
A Next9-t választotta az Árukereső.hu
A Next9 Communications nyerte az Árukereső.hu meghívásos PR tenderét, így 2022. március 1-től az ügynökség látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.
Magyarország piacvezető termék-...
Már lehet nevezni a PR Excellence Hungary Award-ra
2022. május 13-ig lehet nevezni a Magyar PR Szövetség által meghirdetett versenyre, a PREXA-ra, amelynek célja, hogy megmérettetési lehetőséget adjon minden Magyarországon megvalósított PR-aktivitásnak...
A hazai termékekért kampányolnak
„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékekről szóló üzenetet...
Elindult a Szerencsejáték Zrt. toborzó kampánya
2022. március 1-jén ismét elindította a Szerencsejáték Zrt. a Level UP! utánpótlás- és gyakornoki programjának toborzási kampányát, amelynek elsődleges célja, hogy vonzó fejlődési és...
Mikroinfluenszerek lettek a vásárlókból
Ma már nemcsak a vásárlók bizalmát kell megszerezni, hanem offline és online is megfelelően kell kommunikálni ahhoz, hogy egy márka szerethető legyen. Nebehaj Vanda,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Így áll a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra teljesen kiváltja a kézi kártyaadat-megadást az internetes vásárlásoknál, már az európai e-kereskedelmi tranzakciók csaknem fele tokenizáltan történik. A Mastercard partneri hálózata gyors ütemben terjeszti...
Márkastratégia Masterclass címmel indult szakmai podcastsorozat
„Az emberek nem arra emlékeznek, amit mondtunk, hanem arra, milyen hangulatot adtunk át” – mondja Sallai Gábor márkastratéga, aki több mint 15 év szakmai tapasztalattal a háta mögött indított hétrészes podcastsorozatot a brandépítés rejtelmeiről...
Ezt tudja a Honor legújabb tabletje
A HONOR, a globális technológiai márka bemutatja legújabb táblagépét, a HONOR Pad X9a-t. Az innovatív termékcsalád legújabb tagja lenyűgöző, 11,5 hüvelykes 2,5K felbontású HONOR FullView kijelzővel, 120 Hz-es képfrissítéssel és bőséges memóriakapacitással érkezik, mindezt...
Ingyenes programokkal várja a gyerekeket a Liget
Ingyenes KRESZ Suli, Gyermekszínház, Kajla kalandok, Zene Háza programok a többmilliós látogatottságú Városligetben.Ingyenes játékos KRESZ tanulás, Kajla kalandok, és színházi meseélmények, valamint izgalmas Zene Háza programok várják a családokat idén nyáron is a megújult...
Nehéz helyzetben vannak vidéken a vendéglátók
Bár a hazai vendéglátás összességében dinamikus növekedést mutat, a vidéki egységek továbbra is súlyos, mélyen strukturális kihívásokkal néznek szembe. Elérhetőségi nehézségek, munkaerőhiány, korlátozott piac és gyenge beszállítói lánc jellemzi ezt a szegmenst – ezek...
Digital Center
Ezzel a mobillal egy kreatív stúdió kerül a zsebünkbe
A HONOR 400 széria nemcsak egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió a kezedben. Az új modellek számos AI-alapú szerkesztési lehetőséget kínálnak, amelyekkel pár kattintással látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül,...
Nemcsak a nyár, a One Magyarország is berobbant a Plázsra
Telt házas hétvégével startolt el a Plázs Siófok tizedik, jubileumi szezonja. Múlt hétvégén közel 20 ezer látogató fordult meg a Balaton legnépszerűbb szórakoztató központjában, a lendület pedig a következő napokban csak fokozódik: pénteken Ákos,...
Videóüzenet Kapu Tibornak és a HUNOR csapatának
Videóüzenet formájában üdvözölte a 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. a világűrbe induló Kapu Tibort és a HUNOR program teljes csapatát.
A vállalat LinkedIn posztja szerint az, hogy hamarosan ismét magyar ember indul az...
Együttműködik a Xiaomi és a Gran Turismo
A Xiaomi és a Polyphony Digital ma a Gran Turismo World Series 2025 első fordulóján bejelentette, hogy mérföldkőnek számító partnerséget kötött. Az együttműködés keretében a Xiaomi SU7 Ultra - a Xiaomi EV csúcskategóriás, nagyteljesítményű...
Elképesztő okosmonitorral rukkolt elő az LG
Az LG Electronics hivatalosan is bemutatta az LG Swing okosmonitort (32U889SA modell), amely a nyár második felében Magyarországra is megérkezik. Az új kijelző az innovatív okosmonitor-kínálat legújabb tagja, amely a CES 2025 innovációs díját...