- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Az Euronics a Mindshare-t választotta

Egy 2 hónapos intenzív versenyeztetési folyamat lezárásaként hirdetett nyertest az Euronics, amely a social média felületeinek kezelésére és újragondolására írt ki meghívásos tendert. A...

Új ügyféllel erősít az Astoria Agency

2022-ben az Astoria Agency látja el a Virág Judit Galéria és Aukciósház PR-feladatait. A galéria pontosan 25 éve a hazai festmény- és Zsolnay porcelánkiállítások,...

Újabb toplistán a kommunikációs szakma nagyjai

Azok után, hogy néhány nappal ezelőtt megjelent a MAKSZ hivatalos listája, a Kreatív kiadta saját rangsorát. A Kreatív Apex-listáján első helyen végzett a Mito...

Látványos imázsvideót készített a Positive Adamsky

A független generál tervezőirodaként működő bim.GROUP első, látványos imázsvideóját készítette el a Positive Adamsky kreatív csapata. A kisfilm a külföldi piacra lépésben is segíti...

A téli sportokra fókuszál az Oakley kampánya

Az Oakley szemüvegmárka elindította a téli sportokra fókuszáló „Be Who You Are” kampányának utolsó fejezetét. Az együttműködő sportolók most arra emlékeztetnek, hogy az egyénileg...

A Kärcherrel bővült a Publicis Groupe Hungary ügyfélköre

A 60 országban jelenlévő Kärcher többfordulós tenderen választotta globális ügynökségi partnerének a Publicis Groupe-ot. A teljes spektrumot lefedő kommunikációs feladatok elvégzésében központi szerepet lát...

A Twincom lett az Xplora kommunikációs ügynöksége

A gyerekeknek szánt okosórák iparágvezetője, a norvég Xplora a boutique PR ügynökséget bízta meg teljes körű kommunikációs tevékenységének hazai irányításával.A Twincom PR ügynökség közvetlen...

Kávémárkát népszerűsít az Astoria

Idén az Astoria Agency látja el az igazságos kereskedelmi rendszeren alapuló specialty kávékat forgalmazó Daisuke PR-feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége abban segíti...

Újabb nemzetközi ügyfél a Próbakőnél

2021 szeptemberétől a vezető utazási technológiai vállalat, a cseh Kiwi.com sajtókommunikációját, illetve tartalommenedzsment feladatait is a Próbakő Kommunikáció csapata látja el.A Kiwi.com tavaly számos...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE Communications nyerte az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság marketing céljainak támogatására kiírt zárt ügynökségi tenderét. Az ügynökség felel az S IMMO helyi...

A Neo Interactive-val dolgozik a Raja

Európa egyik legnagyobb csomagolóanyag forgalmazója, a Raja decembertől már a magyar piacon is elérhető rendkívül széles termékpalettájával. Céljuk, hogy új szereplőként ügyfeleket szerezzenek és...

Új ügyfelekkel erősít a KRQ

A DEKRA, a SYNLAB, a Trivega és az Essential Heal márka is a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel különböző marketing projektekre.A DEKRA Akademie Magyarország...

Zenés kampányban a Túró Rudi

Az egész közép-kelet-európai régióban egyedülálló, innovatív közös kampánnyal kezdi az évet a Pöttyös és a Spotify. Az ikonikus pöttyöket Valentin napig ismét felváltották a...

Hétköznapi arcokkal kampányol a BioTechUSA

„Légy Önmagad” felhívással indít imázsépítő és vásárlásösztönző kampányt a több mint 20 éves BioTechUSA, hogy megmutassa, termékei univerzálisak és gendersemlegesek. Az étrendkiegészítői nemcsak élsportolóknak...

Új ügyféllel dolgozik a Hello Agency

Az Egyensúly Intézet jövőképe egy gazdagabb és boldogabb Magyarország, amelynek elérését vonzó és megvalósítható szakpolitikai javaslatok készítésével segítik. Az idén egy éves fennállását ünneplő...

Újabb díjat nyert a FleishmanHillard Café

Győzelmet aratott a FleishmanHillard Café projektje, a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampánya az Eventiada IPRA Awardon legjobb intézményi arculat kategóriában. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

Nem jó ötlet a ChatGPT-től befektetési tanácsot kérni

A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a tanulást és a munkát, de a pénzügyi döntések terén komoly kockázatokat rejthet. A ChatGPT és hasonló nyelvi modellek egyre népszerűbbek a fiatal befektetők körében, akik gyors válaszokat keresnek...

Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek

November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...

Saját ruhakollekciót dobott piacra a GLAMOUR

Könnyen kombinálható, minőségi alapdarabok letisztult stílusban - ez volt a hazai GLAMOUR csapat elképzelése és régóta dédelgetett álma első saját ruhakollekciójáról, amely november 12-től vásárolható meg a GLAMOUR Shopban, a márka webáruházában.Pólók és baseball...

Idén nem lesz gazdagabb a karácsony

Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...

Digital Center

Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...

6G labort nyitott az Ericsson Budapesten

Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...