- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Új ügyfél a Be Social-nél

Közösségi médiacsatornáinak kezelésére keresett partnert a Big Bang Media, meghívásos tenderen választotta ki a feladatok elvégzésére a Be Socialt. Az ügynökség így június 15-től...

Új kampányt indított Globus és a Style Communications

Új kampányt indított a Globus a Style Communications ügynökséggel, Pásztor Anna és Lázár Chef közreműködésével. A kampány apropója a márka legújabb, Vital elnevezésű termékcsaládjának...

Mega-influencerekkel erősít a Post for Rent

Többek között nemzetközi kampányokban látja az influencer marketing jövőjét, ezért külföldi piacokon is terjeszkedik a hazai alapítású Post for Rent. A tavaly év végi...

Kalandra hív a Telenor

Az mindenkinek alap, hogy május elején a gyerekek virággal és verssel köszöntik fel az anyukákat. De mi a helyzet az apákkal? A Telenor apák...

Digitális fronton erősít a Hello Event

Az ügynökség megnövekedett digitális munkája miatt szükségessé vált digitális csapatának erősítése. A Hello Event és az MVP Images együttműködési megállapodást kötött. A 18. évfordulóját ünneplő...

Új ügyfél a Trinitynél

Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség. A kooperáció célja többek között,...

Különleges filmmel kampányol a Volkswagen

Hazánkban először húzott el autó egy villamost, hogy demonstrálják a népszerű Volkswagen Amarok minden eddiginél erősebb, 258 lóerős motorját. A márka számára a Fastbridge...

Versenyre hív az E.ON

2018 márciusában indult a GreenDependent Intézet és az E.ON csoport együttműködésében az „E.ON EnergiaKözösségek” program "Kell ennyi energia?!" elnevezésű, 9 hetes közösségi média (Facebook)...

Új üzletággal erősít a Growww Digital

A Growww Digital Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségimédia- és márkakommunikációs divízió indításával erősíti tovább pozícióját a régióban. „Hosszú ideje napirenden volt a bővülés, mert a...

Magyar siker a PR-Oscaron

A PR-szakma Oscarjának is szokták nevezni a Sabre-díjakat, amin idén egyedüli magyarként a DeepInsight kreatív ügynökség kapott elismerést az Életben maradnának avagy a Holt...

Rekordot döntött a Glamour

A Glamour továbbra is őrzi vezető pozícióját a glossy női magazinok piacán, áprilisban pedig magazinpiaci értékesítési rekordot döntött saját szegmensében: több, mint kétszázezer példányt...

Beleshet a kommunikációs szakma világába

Május 17-én újra Person Group Open Night, ahol a látogatók megtudhatják, pontosan milyen feladatokkal, na meg kihívásokkal jár a kommunikációs szakma a Personnál, és...

A Huawei a Pressinformot választotta

2014 óta zsinórban harmadszor a Pressinform Public Relations nyert a Huawei Technologies Hungary kommunikációs tenderén. Az ügynökség 2020-ig látja el a világ egyik legnagyobb...

A Kika a Morphót választotta

A világ második legnagyobb bútorkereskedelmi cége, a kika a Morphót bízta meg magyarországi brand PR, közösségi média és influencer kommunikációs feladatainak ellátásával. A megbízás 2018...

Magyar sikertörténetekkel kampányolnak

A szójátékkal fűszerezett – Compassador - ambassador (Jeep Compass – ambassador kampány) kampányt az Armadillo Kreatív Ügynökség tervezte és a minőségi tartalomra építette. Olyan...

Kulturális divíziót nyitott a Style Communications

Art & Style Communications (ASC) néven, kulturális iparági fókusszal indította el az ügynökség új divízióját. Az üzletágban komoly- és könnyűzenei, filmes és képzőművészeti projektek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Portugália - Magyarország mérkőzés

Egymilliónál is többen ültek a képernyők elé egy múlt heti tévéműsor miatt

Szeptember második hetéig kellett várni, hogy idén egy tévéműsor elérje az egymilliós nézettségi szintet. Ez a Magyarország – Portugália meccs volt. A csatornák versenyében nincs változás, a TV2 áll az élen. A mögöttünk álló hetet...

Jó hír érkezett a divat szerelmeseinek

Magyarország legnagyobb Zara áruházával és Stradivarius üzletével maxolja ki az őszt az Arena Mall. A spanyol divatóriások kibővült, hatalmas alapterülettel, rekordnagyságú árukészlettel és hazánkban most először bemutatkozó üzletkoncepcióval várják a vásárlókat. De ez még...

Ez jön idén ősszel a Disney+-ra

Hamarosan érkezik Ryan Murphy „Minden Fair” című sorozata, a közönségkedvenc „Percy Jackson és az olimposziak” második évada, valamint „A szellem ereje”, a „Swiped” és a „Breslau: Egy sorozatgyilkos nyomában” is a Disney+-ra. A focirajongók...

Az Érzelmi érték kapta a CineFest fődíját

2025. szeptember 13-án átadták a 21. CineFest Miskolci Nemzetközi Filmfesztivál díjait. Joachim Trier új alkotása, az Érzelmi érték nyerte a fesztivál fődíját, a Pressburger-díjat, a zsűri nagydíját, a Zukor-díjat pedig Kristen Stewart első rendezése,...

Szeptember végén rajtol Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban

Újabb szereplőket és az új évad rajtját jelentette be az RTL Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban című műsor kapcsán. Korábban 11 versenyzőt már bejelentettek, most újabb 13 név derült ki. Megjósolhatatlan fordulatok, idegtépő...

Digital Center

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...

Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...

Indul az első hazai vállalati AI-verseny

Generatív AI-modell a megbeszélések összefoglalására, AI-alapú képfelismerés a radiológiai leletek kiértékelésére, valós idejű adatelemzés a prediktív karbantartás támogatására – csak néhány kiragadott példa a számtalan vállalati alkalmazási terület közül. A mesterséges intelligencia (MI) ma...