Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Ügynökséget választott a Fornetti
A Trinity International Communications látja el a Fornetti pr-kommunikációs tevékenységét március 1-jétől.
Az integrált kommunikációs ügynökség részt vesz a Fornetti kommunikációs stratégiáját elősegítő kommunikáció...
Rekord a Hinoránál
Történetének legjobb évét zárta 2017-ben a Hinora Group Communications nettó 1,3 milliárd forintos árbevétellel. A sikeres esztendőt követően a márkaépítésben élen járó, full service...
Ünnepelt a dm
Karácsonykor hirdetett közös nyereményjátékot a dm és a FIAT, a nyertes februárban gördülhetett haza vadonatúj FIAT 500L típusú autójával. A játékra közel négyezer-ötszázan regisztráltak,...
Új ügyféllel erősít a Republic Group
A Republic Group nyerte meg a Párisi Udvar Hotel brand és kommunikációs stratégiáját. A független ügynökség felel a The Unbound Collection by Hyatt almárkához...
A Person mellett döntött a 3M
A Person nyerte a 3M technológiai vállalat meghívásos tenderét, így az ügynökség a PR feladatok mellett már a cég digitális kommunikációjáért is felel.
Az...
A LeasePlan a Morphót választotta
A világ egyik vezető flotta- és gépjárműkezelője, a LeasePlan a Morphót bízta meg klasszikus PR-kommunikációs feladatainak ellátásával. Az együttműködés során az ügynökség célja az...
Robotokkal erősít a Ferling
A FERLING lesz a dán, együttműködő mobil robotokat gyártó Mobile Industrial Robots kommunikációs partnere. Az együttműködés hazai, és a vállalat partnerein keresztül (Omega Communication)...
Újabb fordulat a listaháborúban – reagált a Republic
Felfüggeszti a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) a Republic Group szervezeti tagságát, miután az ügynökség egy kutatás kapcsán megkereste piaci riválisai ügyfeleit is. Ez...
A Havast választotta a Sziget
A Havas Media nyerte el a Sziget Kulturális Szervező Irodához tartozó Sziget, Telekom Volt és Balaton Sound Fesztiválok kommunikációját.
Az együttműködés célja a fesztiválok...
A Morpho lett a befutó a Hankook tenderén
Többfordulós, meghívásos tenderen a Morpho nyerte el a Hankook Tire Magyarország Kft. teljeskörű PR kommunikációs feladatait. A stratégiai tervezés és tanácsadás, valamint a márka...
Új ügyféllel erősít a Hive Creative
A PR és munkáltatói márka építésére szakosodott Hive Creative nyerte a Staffino kommunikációs tenderét. Az ügynökség decembertől látja el a megbízást, stratégiai tervezés és...
Újított a Human Telex
A 28 éves, magyar tulajdonú Human Telex Advertising & Event az arculatváltás mellett, a megújulási folyamat részeként nyáron új irodába is költözött, valamint új,...
Ügynökséget választott a Coca-Cola Magyarország
Tizennégy év után, tenderen választott új helyi médiaügynökséget a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. A közel három hónapos tendert a MediaCom nyerte, így 2018 januárjától...
Díjazták a Telekom kampányát
European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! - A kihívás” kampánya.
A legrangosabb nemzetközi PR versenyen Európa legsikeresebb projektjeit és ügynökségeit...
Döntött a LEGO
Az Initiative, az IPG Mediabrands kultúra-vezérelt médiaügynöksége nyerte a LEGO® Group globális médiaügynökségi megbízását egy szoros megmérettetés után.
Az év elején az Initiative új alapokra...
Ügynökséget választott az Intrum Justitia
A Vermis lesz az Intrum Justitia insight fejlesztéssel foglalkozó tanácsadója Magyarországon. A világ legnagyobb követeléskezelő cégének tenderén szektorra és ügyfélre szabott koncepcióval nyert a...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
A Bitget partnerségre lép a MotoGP-vel
A világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 cége, a Bitget, együttműködésre lép a MotoGP-vel, a motorversenyzés csúcskategóriájával. A vadonatúj, nagy sebességű partnerség összehozza a versenyzés lendületét a kriptokereskedés pontosságával.A Bitget ezentúl regionális partnerként jelenik...
Újabb TV2-s reklámfelületek értékesítése került az Atmediához
Szeptember elsejétől az Atmedia Csoport átveszi a TV2 Csoport non-spot és prémium spot reklámfelületeinek értékesítését.
A változás révén az Atmedia non-spot portfóliója jelentős bővülésen megy keresztül, hiszen olyan nagyszabású, saját gyártású műsorokhoz kapcsolódó megjelenések...
Így készítenek házi fagyit a sztárséfek
Fagyizni az utcán sétálva vagy medencébe lógatott lábbal is klassz, de otthon a kanapén vagy a teraszon ülve is. Fagyigép nélkül viszonylag sok türelemmel, fagyigéppel viszont egy kis ügyességgel mi magunk is cukrászdaihoz közelítő...
Meddig terjedhet a marketing társadalomformáló hatása?
A Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai 2025. június 17-én ismét a Zwack Füves Bárjában találkoztak egymással, inspiráló felvezető előadás és fordulatos kerekasztal-beszélgetés segítségével folytassák február végén megkezdett szakmai diskurzusukat arról,...
Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal
Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...
Digital Center
Így vigyáz az adatainkra a Samsung
A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...
Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung
A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...
Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One
A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...
Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától
Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...
Új magyar app segít a munkavállalóknak
A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...