- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Új kampányt indított Globus és a Style Communications

Új kampányt indított a Globus a Style Communications ügynökséggel, Pásztor Anna és Lázár Chef közreműködésével. A kampány apropója a márka legújabb, Vital elnevezésű termékcsaládjának...

Mega-influencerekkel erősít a Post for Rent

Többek között nemzetközi kampányokban látja az influencer marketing jövőjét, ezért külföldi piacokon is terjeszkedik a hazai alapítású Post for Rent. A tavaly év végi...

Kalandra hív a Telenor

Az mindenkinek alap, hogy május elején a gyerekek virággal és verssel köszöntik fel az anyukákat. De mi a helyzet az apákkal? A Telenor apák...

Digitális fronton erősít a Hello Event

Az ügynökség megnövekedett digitális munkája miatt szükségessé vált digitális csapatának erősítése. A Hello Event és az MVP Images együttműködési megállapodást kötött. A 18. évfordulóját ünneplő...

Új ügyfél a Trinitynél

Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség. A kooperáció célja többek között,...

Különleges filmmel kampányol a Volkswagen

Hazánkban először húzott el autó egy villamost, hogy demonstrálják a népszerű Volkswagen Amarok minden eddiginél erősebb, 258 lóerős motorját. A márka számára a Fastbridge...

Versenyre hív az E.ON

2018 márciusában indult a GreenDependent Intézet és az E.ON csoport együttműködésében az „E.ON EnergiaKözösségek” program "Kell ennyi energia?!" elnevezésű, 9 hetes közösségi média (Facebook)...

Új üzletággal erősít a Growww Digital

A Growww Digital Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségimédia- és márkakommunikációs divízió indításával erősíti tovább pozícióját a régióban. „Hosszú ideje napirenden volt a bővülés, mert a...

Magyar siker a PR-Oscaron

A PR-szakma Oscarjának is szokták nevezni a Sabre-díjakat, amin idén egyedüli magyarként a DeepInsight kreatív ügynökség kapott elismerést az Életben maradnának avagy a Holt...

Rekordot döntött a Glamour

A Glamour továbbra is őrzi vezető pozícióját a glossy női magazinok piacán, áprilisban pedig magazinpiaci értékesítési rekordot döntött saját szegmensében: több, mint kétszázezer példányt...

Beleshet a kommunikációs szakma világába

Május 17-én újra Person Group Open Night, ahol a látogatók megtudhatják, pontosan milyen feladatokkal, na meg kihívásokkal jár a kommunikációs szakma a Personnál, és...

A Huawei a Pressinformot választotta

2014 óta zsinórban harmadszor a Pressinform Public Relations nyert a Huawei Technologies Hungary kommunikációs tenderén. Az ügynökség 2020-ig látja el a világ egyik legnagyobb...

A Kika a Morphót választotta

A világ második legnagyobb bútorkereskedelmi cége, a kika a Morphót bízta meg magyarországi brand PR, közösségi média és influencer kommunikációs feladatainak ellátásával. A megbízás 2018...

Magyar sikertörténetekkel kampányolnak

A szójátékkal fűszerezett – Compassador - ambassador (Jeep Compass – ambassador kampány) kampányt az Armadillo Kreatív Ügynökség tervezte és a minőségi tartalomra építette. Olyan...

Kulturális divíziót nyitott a Style Communications

Art & Style Communications (ASC) néven, kulturális iparági fókusszal indította el az ügynökség új divízióját. Az üzletágban komoly- és könnyűzenei, filmes és képzőművészeti projektek...

A Dorsum a Graylinget választotta

A Grayling meghívásos tenderen nyerte el az innovatív szoftvereket fejlesztő cég, a Dorsum hazai és nemzetközi piaci jelenlétének kommunikációs támogatását. A több országra –...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így készülhetünk a reptéri ünnepi rohamra

Már most megkezdődött a felkészülés a karácsonyi forgalomra a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér környékén. A tapasztalatok szerint decemberben torlódások, parkolóhiány és műszaki gondok is nehezíthetik az utazást. Rácz Béla, a Mopark marketingigazgatója szerint...

Az autógyártóknál szeretnek legjobban dolgozni a magyarok

A PwC Magyarország kilencedik alkalommal mérte fel a munkaerőpiaci preferenciákat és átadta az Év Legvonzóbb Munkahelye díjakat.Felértékelődött a biztonság, az együttműködés és a nyílt kommunikáció, ha munkahelyválasztásról van szó. A PwC Magyarország idén is...

Itt érdemes most ingatlanba fektetni

A magyar ingatlanpiac alaposan felfordult az elmúlt időszakban, különösen a kormányzati 3 százalékos kamatozású, kedvezményes hitelkonstrukció rendezte át alaposan a viszonyokat. A kezdeti, óriási érdeklődési hullám már lecsengett, de a hatásai tartósnak bizonyulnak. Movik...

Egyre több látogatót hozhat a weboldalaknak az AI

November 30-án lesz 3 éve, hogy a ChatGPT-vel az OpenAI új technológiai forradalmat robbantott be, ami többek között a webes keresők működésében is alapvető változásokat hozott és felforgatta az addig megszokott rendet. Mára azonban...

Hol szervizeljünk okosan? Autóápolás Budapest környékén (x)

Aki nap mint nap autóval közlekedik, pontosan tudja, mennyi apró dologra kell figyelni ahhoz, hogy a jármű mindig megbízhatóan működjön. Nem elég tankolni és időnként lemosni, a motor, a fékek, a futómű mind rendszeres...

Digital Center

Magyar fotóst is díjaztak a Huawei versenyén

A technológiai vállalat bejelentette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás a párizsi Grand Palais-ban, a világ egyik legjelentősebb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val...

Elképesztően gyorsan terjed a mesterséges intelligencia használata

Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten...

Újabb díjakat nyertek az LG tévék

Az LG Electronics számos díjban részesült a CES 2026 Innovációs Díjátadón (Innovation Awards), köztük két, a legjobb innovációnak járó, Best of Innovation díjat is bezsebelt. A vállalat ezzel megerősítette vezető szerepét a következő generációs...

Ezt tudja a hamarosan itthon is megvásárolható robotkutya

Az Unitree Robotics újabb mérföldkövet ért el a négylábú robotok fejlesztésében: bemutatta az A2 elnevezésű robotkutyát, amely nemcsak kiemelkedő teherbírással és hatótávval rendelkezik, hanem akár opcionális IP67 védettségének köszönhetően poros és nedves kültéri környezetben...

Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...