- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Ismét PR-Oscart nyert a Noguchi

A Noguchi Porter Novelli idén két kampánnyal került fel a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) Golden World Award shortlistjére, és az egyikkel meg is nyerte...

Együttműködik a TMC Group és a Be Social

2018. július 15-től szoros együttműködésben dolgozik a saját területén piacvezető két cég a TMC és a Be Social. A két vállalat ezentúl előnyben részesíti egymást...

Két ügynökséggel dolgozik a Generali

Kétfordulós, meghívásos tenderen választotta ki a Generali Biztosító a brand magyarországi márkakommunikációjáért felelős kreatív ügynökségeket. A társaság több évre szóló, hosszú távú megállapodást kötött...

Ügynökséget választott a Coca-Cola

2018 júniusától a Publicis a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ATL kreatívügynöksége. A teljes alkoholmentes italportfóliót kínáló vállalat több hónapos, kétfordulós tenderen választotta ki a...

Új ügyfél a Be Social-nél

Közösségi médiacsatornáinak kezelésére keresett partnert a Big Bang Media, meghívásos tenderen választotta ki a feladatok elvégzésére a Be Socialt. Az ügynökség így június 15-től...

Új kampányt indított Globus és a Style Communications

Új kampányt indított a Globus a Style Communications ügynökséggel, Pásztor Anna és Lázár Chef közreműködésével. A kampány apropója a márka legújabb, Vital elnevezésű termékcsaládjának...

Mega-influencerekkel erősít a Post for Rent

Többek között nemzetközi kampányokban látja az influencer marketing jövőjét, ezért külföldi piacokon is terjeszkedik a hazai alapítású Post for Rent. A tavaly év végi...

Kalandra hív a Telenor

Az mindenkinek alap, hogy május elején a gyerekek virággal és verssel köszöntik fel az anyukákat. De mi a helyzet az apákkal? A Telenor apák...

Digitális fronton erősít a Hello Event

Az ügynökség megnövekedett digitális munkája miatt szükségessé vált digitális csapatának erősítése. A Hello Event és az MVP Images együttműködési megállapodást kötött. A 18. évfordulóját ünneplő...

Új ügyfél a Trinitynél

Közös együttműködésbe kezdett Magyarország egyik vezető esport egyesülete, a RIFT eSports, valamint a Trinity International Communications integrált kommunikációs ügynökség. A kooperáció célja többek között,...

Különleges filmmel kampányol a Volkswagen

Hazánkban először húzott el autó egy villamost, hogy demonstrálják a népszerű Volkswagen Amarok minden eddiginél erősebb, 258 lóerős motorját. A márka számára a Fastbridge...

Versenyre hív az E.ON

2018 márciusában indult a GreenDependent Intézet és az E.ON csoport együttműködésében az „E.ON EnergiaKözösségek” program "Kell ennyi energia?!" elnevezésű, 9 hetes közösségi média (Facebook)...

Új üzletággal erősít a Growww Digital

A Growww Digital Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségimédia- és márkakommunikációs divízió indításával erősíti tovább pozícióját a régióban. „Hosszú ideje napirenden volt a bővülés, mert a...

Magyar siker a PR-Oscaron

A PR-szakma Oscarjának is szokták nevezni a Sabre-díjakat, amin idén egyedüli magyarként a DeepInsight kreatív ügynökség kapott elismerést az Életben maradnának avagy a Holt...

Rekordot döntött a Glamour

A Glamour továbbra is őrzi vezető pozícióját a glossy női magazinok piacán, áprilisban pedig magazinpiaci értékesítési rekordot döntött saját szegmensében: több, mint kétszázezer példányt...

Beleshet a kommunikációs szakma világába

Május 17-én újra Person Group Open Night, ahol a látogatók megtudhatják, pontosan milyen feladatokkal, na meg kihívásokkal jár a kommunikációs szakma a Personnál, és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AS Roma főszponzora lesz a Wizz Air

Partneri megállapodást kötött a Wizz Air a Serie A-ban játszó AS Roma klubbal. Ez a légitársaság első, futballklubbal kötött szerződése. A megállapodás szerint a Wizz Air a klub főszponzora és hivatalos légitársasága lesz: ők...

Fontos díjat nyert el az ACG ügyvezetője

Az Art is Business „Év Felelős Vállalati Vezetője” díjat idén Blaskó Nikolettnek, az ACG ügyvezetőjének ítélték meg. Az elismeréssel olyan vezetőket tüntetnek ki, akik példamutató módon ösztönzik a művészet és az üzleti szféra közötti...

Ez az ország kedvenc magyar filmje

A PORT 30. születésnapja alkalmából indított nagyszabású közönségszavazás végén megszületett a döntés: közel 550 000 szavazat alapján Magyarország kedvenc magyar filmje Bacsó Péter legendás alkotása, A tanú lett. Hat héten át zajlott a PORT...

Így érkezhetnek meg a csomagok karácsonyig

Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek. A FOXPOST azt ajánlja, hogy a házhoz szállítandó csomagokat legkésőbb december 17-én, szerdán, a csomagautomatába...

Golden Globe jelölt filmmel erősít az HBO Max

Paul Thomas Anderson 9 Golden Globe és 14 Critics Choice Awardra jelölt filmje, az Egyik csata a másik után december 19-én, pénteken debütál az HBO Maxon és december 28-án az HBO csatornáján.Az Egyik csata...

Digital Center

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...