- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Ismét a Well PR mellett döntött az AVON

Több körös, közel két hónapos tender végén újabb három évre a Well PR-t választotta ügynökségének az AVON Magyarország. „Az elmúlt néhány évben több szervezeti változás...

Új ügyfelekkel erősít a Neo Interactive

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a neo nyerte. A prémium szegmens No.1...

Elhunyt a Noguchi alapítója

2018. április 12-én, élete 67. évében elhunyt Szántó Péter író, újságíró, kommunikációs szakember, a Noguchi Porter Novelli pr-ügynökség alapítója, a magyar pr-szakma meghatározó alakja....

A SAKKOM-ot választotta a VELUX

Kétkörös meghívásos tender kertében öt induló közül a SAKKOM Interaktívot választotta pr kommunikációs feladatainak ellátására a VELUX Magyarország Kft. A hosszú távú megbízás klasszikus...

Nosztalgiázik a kávémárka

Az idén 50. születésnapját ünneplő OMNIA a Republic Grouppal az elmúlt fél évszázad jellegzetes illatait és ízeit alkotják újra egy igazán izgalmas és nagy...

Tendert nyert a Havas Media

A gyermekek egészségének megőrzése céljából indít edukációs kampányt a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Interfel, francia szakmaközi szervezet. A kezdeményezés célja, hogy vonzóvá...

Ügynökséget választott a Dr. Oetker

A Dr. Oetker a Vitalis márka májusban induló integrált kampányától azt várja, hogy új lendületet ad a kategóriának. A megbízást a Progressive tenderen nyerte...

Ügynökséget választott a Fornetti

A Trinity International Communications látja el a Fornetti pr-kommunikációs tevékenységét március 1-jétől. Az integrált kommunikációs ügynökség részt vesz a Fornetti kommunikációs stratégiáját elősegítő kommunikáció...

Rekord a Hinoránál

Történetének legjobb évét zárta 2017-ben a Hinora Group Communications nettó 1,3 milliárd forintos árbevétellel. A sikeres esztendőt követően a márkaépítésben élen járó, full service...

Ünnepelt a dm

Karácsonykor hirdetett közös nyereményjátékot a dm és a FIAT, a nyertes februárban gördülhetett haza vadonatúj FIAT 500L típusú autójával. A játékra közel négyezer-ötszázan regisztráltak,...

Új ügyféllel erősít a Republic Group

A Republic Group nyerte meg a Párisi Udvar Hotel brand és kommunikációs stratégiáját. A független ügynökség felel a The Unbound Collection by Hyatt almárkához...

A Person mellett döntött a 3M

A Person nyerte a 3M technológiai vállalat meghívásos tenderét, így az ügynökség a PR feladatok mellett már a cég digitális kommunikációjáért is felel. Az...

A LeasePlan a Morphót választotta

A világ egyik vezető flotta- és gépjárműkezelője, a LeasePlan a Morphót bízta meg klasszikus PR-kommunikációs feladatainak ellátásával. Az együttműködés során az ügynökség célja az...

Robotokkal erősít a Ferling

A FERLING lesz a dán, együttműködő mobil robotokat gyártó Mobile Industrial Robots kommunikációs partnere. Az együttműködés hazai, és a vállalat partnerein keresztül (Omega Communication)...

Újabb fordulat a listaháborúban – reagált a Republic

Felfüggeszti a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) a Republic Group szervezeti tagságát, miután az ügynökség egy kutatás kapcsán megkereste piaci riválisai ügyfeleit is. Ez...

A Havast választotta a Sziget

A Havas Media nyerte el a Sziget Kulturális Szervező Irodához tartozó Sziget, Telekom Volt és Balaton Sound Fesztiválok kommunikációját. Az együttműködés célja a fesztiválok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges helyszínen játszódó krimisorozat érkezik a TV4-re

Október 20-án, hétfőn este láthatják először a magyar nézők a Majdnem paradicsom (Almost Paradise) című sorozat első évadának első epizódját a TV4-en. A Majdnem paradicsom az első amerikai nagyköltségvetésű krimisorozat, amelyet teljes egészében a...

Óriási lehetőség streetwear-úttörőknek

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered...

Palackvisszaváltás – futár is jöhet érte

A Kifli.hu vásárlói összesen több, mint 5,5 millió üveg-, palackot és dobozt váltottak vissza házhoz menő visszaváltással a szolgáltatás indulása óta. Ez a mennyiség mintegy 277 millió forint visszaváltási díjnak felel meg, amit levásárolható...

Filmes legendák a Reklamátorban

A Reklamátor podcastsorozat “Reklámfilmezés: út az aranykorból az AI világába” című 7. epizódjában két Balázs Béla-díjas filmes szakemberrel a reklámfilmgyártás múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon és Spotity csatornáin már...

Ide utaznak a hosszú hétvégén a magyarok

Az október 23-i négynapos hosszú hétvégén Eger, Budapest, Miskolc, Gyula és Hajdúszoboszló a legnépszerűbb úti cél a Szallas.hu foglalási adatai alapján. A vendégek zöme a hoteleket és az apartmanokat keresi, és 2-3 éjszakás pihenést...

Digital Center

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...

Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok

Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...

Ez kell a sikeres AI-projektekhez

Az EU AI Act előírásainak való megfelelés előkészítése szervezetenként eltérő ütemben halad, miközben a kötelezettségek teljesítésére vonatkozó határidők közelednek – derül ki a Deloitte legfrissebb Magyar AI Körképéből. Komoly probléma, hogy miközben a technológia...

A vállalatok 75 százaléka kudarcot vallhat AI-projektjeivel

A kezdeti AI-próbálkozások sok vállalatnál nem hozták meg a várt eredményeket. A Forrester szerint ezért most olyan stratégiákra van szükség, amelyek képesek hosszú távon is biztosítani a megtérülést. Ehhez az üzleti célokra épülő, átgondolt...

Ilyen lesz a jövő háztartása

Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...