- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Megújult magazinnal ünnepel a Müpa

Március 14-én, a Müpa tizenkilencedik születésnapján jelent meg a mind külsőleg, mind tartalmilag megújult Müpa Magazin. Az intézmény időszakos kiadványa nemcsak az épületben, de...

Különleges bevásárlótáskákkal zöldít a GLAMOUR

A GLAMOUR magazin kiadójának marketingesei úgy döntöttek, új életet adnak azoknak a fizikai reklámanyagoknak, elsősorban kültéri molinóknak, amelyeket tavaly használtak a márka promóciós céljaira...

Nagy Ervinnel kampányol a Nők Lapja

A március 6-án megjelenő Nők Lapja hivatalosan is elindítja a magazin 75., jubileumi évét. A nőnapi lapszám egy nagyszabású kampánnyal hívja figyelmet azokra a...

Itt a Blikk nagy dobása

A Blikk első száma 1994. március 1-jén jelent meg Magyarországon a Ringier kiadó gondozásában. Egyenesen az égből szállt alá, hiszen este 19 órakor egy...

Ők uralták tavaly a bulvárlapok címlapjait

A tavalyi rangsorunkhoz képest tizenegy új szereplő található a bulvárlapok címlapjait összegző listánkon. A mostani győztes, Galambos Lajos egyeduralkodó lett, mivel harmadik alkalommal végzett...

Így változott a nyomtatott lapok olvasóközönsége

A nyomtatott lapok jelentősége a tájékozódás piacán évről évre csökken – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. A jelentés szerint...

Izgalmas, bizonytalan, kihívásokkal teli – 3. rész

A leggyakrabban hangoztatott jelzők. Nemcsak az idei évvel, de a folytatással kapcsolatban is. A Marketing&Media magazin évről-évre megkéri a szerkesztőbizottsági tagjait, hogy értékeljék a...

Az összes listánk egy helyen – megjelent a Book of Lists 2023

Idén is megjelent a Marketing&Media magazin Book of Lists kiadványa, amelyben megtalálható az idei összes toplistánk. A rangsorok mellett a bennük szereplők portréi és...

Izgalmas, bizonytalan, kihívásokkal teli – 2. rész

A leggyakrabban hangoztatott jelzők. Nemcsak az idei évvel, de a folytatással kapcsolatban is. A Marketing&Media magazin évről-évre megkéri a szerkesztőbizottsági tagjait, hogy értékeljék a...

Izgalmas, bizonytalan, kihívásokkal teli – 1. rész

A leggyakrabban hangoztatott jelzők. Nemcsak az idei évvel, de a folytatással kapcsolatban is. A Marketing&Media magazin évről-évre megkéri a szerkesztőbizottsági tagjait, hogy értékeljék a...

Megjelent a listák könyve

Idén is megjelent a Marketing&Media magazin Book of Lists kiadványa, amelyben megtalálható az idei összes toplistánk. A rangsorok mellett a bennük szereplők portréi és...

Kiderülnek a legsikeresebb magyar vállalkozások titkai

Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők: hogyan lettek kis garázscégből milliárdos vállalkozások? Megjelent a Legsikeresebb magyar vállalkozások című könyv, amely közel 50 inspiráló céges történetet dolgoz...

Standos változások

Tavaly alig több mint egymilliárd forint árbevétele származott a Magyar Postának a hírlapok árusításából, ezért az idén inkább felhagytak vele. A Digitalstand év végén...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november...

Ők az InStyleMen Of The Year győztesei

Péterfy Bori, Hajós András és Jeli András párosa, Balogh Levente, Michelisz Norbert, Nánási Pál, Kovács Gellért “Filmszerész”, Kaáli Nagy Géza és Vályi István is...

Ők nyerték a Nők Lapja Irodalmi Díját

November 10-én este második alkalommal adták át a Nők Lapja Irodalmi Díjat. A legjobb magyar és a legjobb külföldi kortárs regényt, a legjobb gyermek-...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hamarosan rajtol a Házasodna a gazda új évada

Már a 8. évadához érkezett az RTL társkereső realityje, ami szeptember 1-én indul az RTL-en és dupla epizóddal az RTL+ Premiumon. A Házasodna a gazda új évadában öt gazda párkeresését követhetik nyomon a nézők....

50 fős stáb, helyszíni stúdió: így közvetítik a balatoni MotoGP-t

Ötven fős stábbal, közel 30 órányi közvetítést sugároz az ARENA4, MAX4 és a NET4+ a történelmi MotoGP Magyar Nagydíjról. A motorversenyzés csúcskategóriája több, mint három évtized után tér vissza Magyarországra, idén a Balaton Park...

Már lehet nevezni a Hégető Honorka-díjra

Az elismerés idén 21. alkalommal hívja fel a figyelmet azokra a szerkesztőségekre és újságírókra, akik fontos társadalmi ügyeket dolgoznak fel videó, fotó vagy fotósorozat formájában. A díj célja, hogy elismerje azokat az alkotásokat, amelyek...

A Nyugati pályaudvaron nyit Fresh Cornert a MOL

Tíz évvel a Fresh Corner indulása után a MOL ismét új szintre emeli a fogyasztói élményt: a MÁV-val közösen indított pilot projekt keretében a Nyugati pályaudvar utasai számára is elérhetővé válik a MOL Fresh...

Csúcson az autóhitelezés, elszálltak árak

Az autóhitelezés 2025 első félévében négyéves rekordot döntött: 24,7 milliárd forintnyi új hitel került a piacra. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint a kiugrás oka főként a járműárak emelkedése, nem pedig az érdeklődés...

Digital Center

Szeretnénk a márkát támogató kommunikációt új szintre emelni – interjú Elkán Péterrel

Milyen eredményeket értek el a One márka piaci bevezetésével az elmúlt hónapokban, hogyan élte meg ezt a folyamatot, mivel lehet kitűnni a hatalmas kommunikációs zajból – többek között ezekről is beszélt az mmonline.hu-nak adott...

A régi laptop is lehet villámgyors

Napjainkban az iskolakezdési bevásárlásnál már nem csupán a füzetek, tankönyvek és tolltartók kérdése merül fel, de a digitális eszközöké is. 2025-ben a legtöbb diáknak szüksége van stabil internetkapcsolatra és egy megbízható, megfelelő teljesítményű számítógépre,...

Szupervékony okosmobil érkezett a boltokba

2019-es megjelenésük óta az összecsukható okostelefonok az innováció több lépésén mentek keresztül. A hajtásnál gyűrődésnyomot hagyó, vastag készülékeket olyan vékony, praktikus modellek váltották fel, amelyek használhatósága a hagyományos mobilokéval vetekszik. A világ legvékonyabb összecsukható...

Lassan terjed a mesterséges intelligencia a munkahelyeken

A dolgozók közel fele egyáltalán nem használja a mesterséges intelligenciát munkája során. A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán felmérést végzett a lakosság körében a mesterséges intelligencia (AI) elterjedtségéről. A dolgozók közel fele egyáltalán...

Chatbotok az ügyfélszolgálatban: ez lehet a megoldás

Mikor válik frusztrálóvá az automatizáció az ügyfél számára? Hogyan ismerjük fel időben, hogy mikor van szükség valódi emberi jelenlétre? Hol húzódik az a kritikus pont, ahol az automatizált rendszer már nem nyújt megfelelő élményt,...