- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report...

Átadták a hazai Effie díjakat

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – szerda este újra offline díjátadón hirdették ki a 120 fős zsűri értékelése...

A zöld reklámüzeneteket vizsgálja a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzés keretében alkot képet arról, milyen eltérések tapasztalhatók a különféle környezetvédelmi (ún. zöld) reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése...

Változtat digitális hirdetési felületeinek értékesítésén a Ringier

A Ringier Hungary év végével lezárja jelenlegi sales house-együttműködését és 2023 januárjától a teljes online, print és BTL termékportfóliójának hirdetésértékesítési tevékenységét házon belül látja...

Közel 3000 új reklámszpot került adásba fél év alatt

Az idei első félévben 78 televízió műsorában 2823 új reklámszpotot regisztráltak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság munkatársai. Az érintett hirdetéseket összesen 4 millió...

A reklámpiacon terjeszkedett a 4iG

A 4iG Nyrt. lett a CREALIVE Reklámügynökség Kft. tulajdonosa, egyben a cég leányvállalatainak 75 százalékos közvetett tulajdonát is megszerezte. Kedden lezárult az október 5-én kötött...

Egyetemi reklámversenyt szerveztek

A COPYTITION, a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és a Four Creation reklámügynökség szervezésében megvalósuló kreatív verseny, melynek küldetése, hogy a hallgatók számára bepillantást nyújtson...

Akciódús reklámfilmmel kampányol a Nespresso

Nyolc éve már, hogy George Clooney és Jean Dujardin vicces viszályba keveredtek a How far would you go for Nespresso? című reklámfilmben. A két...

Arany Stevie-t kapott Samu Tímea

Arany „The Stevie Award for Women in Business” díjat kapott Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezetője az első magyar nő, aki ilyen elismerést kapott...

Bízol annyira a márkádban, mint a Bookline? (x)

A Bookline márka olyan, mint egy őrülten izgalmas könyv. Olvasásnépszerűsítő programjaikban csináltak már RGB-díjas helyszínt a megunt könyveknek, járták booktruckkal az országot, indítottak könyves...

„Influenszer Ibolyával” ad tanácsokat a GVH

Megújította az influenszer marketingről szóló tájékoztatóját a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) annak érdekében, hogy naprakész gyakorlati tanácsokkal segítse a piaci szereplőket jogkövető magatartásuk kialakításában, egyben...

Megvannak a hazai Effie döntősei

A nemzetközi Effie standard szerinti kétfordulós zsűrizés eredményeként ebben az évben 46 sikeres pályamű került a magyarországi verseny döntőjébe és küzd meg 29 kategóriában...

Kiderült, miben javítottak a közösségi felületek

A nagy közösségi média platformok érték el a legnagyobb előrehaladást a felelősségvállalás terén, de a helyi sugárzású és kábel adók, a CTV/OTT platformok, az...

Különleges kampányt indított a STABILO

Speciális kampányt dolgozott ki a STABILO számára a Lounge Group, a jól körülhatárolt célcsoportra, középiskolásokra és főiskolásokra fókuszáló aktivitásba a VALMART duót is bevonták....

Németh Kristóffal kampányol az Aegon

Megkerülhetetlenné vált az online ügyintézés az Aegon kutatása szerint, ám a magyarok 27 százaléka még mindig nem mozog annyira otthonosan a digitális világban, hogy...

A tévére továbbra is jelentős szerep hárul

Az elképzeléseink szerint alakulnak a dolgok az idén, és jövőre is növekedésre számítunk – mondja Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatója szerint noha rengeteg...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változás a hazai podcastpiacon

Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a Podpad.hu, amely idén januártól atalon néven, továbbra is ingyenesen érhető el a hallgatók számára. A felhasználói igények maximális figyelembevételével történő fejlesztés során modern, jobban...

Jön Nicole Kidman legújabb filmje

A középkorú főnököt alakító Nicole Kidman ifjú gyakornokával folytatott románcban éli ki életközepi válságát. De vajon ki játszik kivel? A január 30-tól mozikba kerülő Jókislány forgatására emlékezett vissza a színésznő.A Játsszunk gyilkosost! (Bodies Bodies...

Luxustévékkel erősít az LG

Az LG Electronics (LG) a 2025-ös CES kiállításon mutatta be legújabb OLED evo termékcsaládját, amelynek tagja a világ első vezeték nélküli OLED evo M5 és OLED evo G5 modell is. Az LG legújabb α...

Díjat alapítottak Hadas Kriszta emlékére

Hadas Kriszta Közösségépítő-díjat hozott létre a WMN az ismert és közkedvelt riporter emlékére. A szerkesztőség olyan nőket kíván elismerni, akik kiemelkedő munkát végeznek a közösségépítés terén. A 2016-ban alapított SzuperWMN-díj két állandó (Civil és...

Sokat költünk SZÉP kártyával

Az utazási támogatás mellett a SZÉP kártya az egyik legnépszerűbb béren kívüli juttatási forma, amit jól mutat, hogy a 2024-es évben csak a K&H által kibocsátott kártyákról 30,5 milliárd forintot költöttek el országszerte. Az...

Don't Miss

A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton

2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...