Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Kárpáti Rebekával és Köböl Anitával kampányol a Nutriversum
A hétköznapi életet élőktől kezdve, az anyukákon át, egészen a sportolókig üzen a Nutriversum a meglévő és leendő fogyasztóinak: új reklámfilmjében megmutatja, hogy a...
Megvannak a 2023-as Golden Drum Fesztivál győztesei
A 2023-as Golden Drum Fesztivál a Mastercard által támogatott Golden Drum Díjátadó ünnepséggel zárult október 10-én. A zsűri tagjai 50 Bronze Drum, 37 Silver...
A kiegyensúlyozott életmódért kampányol a BioTechUSA
Egy shaker, megannyi cél néven indított nemzetközi imázskampányt a BioTechUSA, melyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei sokoldalúak, használatuk támogatást nyújt a kiegyensúlyozott...
Elindult az IKEA karácsonyi kampánya
Töltsd meg szeretettel az otthonod minden szegletét – mi pedig ötleteket és inspirációt nyújtunk hozzá! Ez a fő üzenete az IKEA új, október 1-jén...
Zöldkampánnyal népszerűsíti új termékcsaládját a Nádudvari
Két új termékcsaláddal jelent meg a hazai gyümölcsjoghurt piacon a Nádudvari. A vállalat nem titkolt célja ezzel, hogy tovább erősítse a honi alapanyagokból előállított...
Új ügyféllel erősít az Arany Digital Agency
A hosszú távú márkastratégia és kommunikációs stratégia kialakításával a Tarr telekommunikációs cég kreatív ügynöksége, marketingkommunikációs tanácsadója lett az Arany Digital Agency (ADA), miközben a...
A KNK-val kampányol a Haier
Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és...
Budapesten forgatták a Hyundai KONA reklámfilmjét
Középkori lovagok, óriási szappanbuborékok, egy félelmetes sárkány, egy Forma 3 versenyautó és egy hatalmas monster truck jelennek meg Budapest utcáin az új Hyundai KONA...
Gyorsuló rakétán ülve – interjú Biró Lászlóval
Médiatervezőként kezdte a pályáját, ma pedig az ország legnagyobb független reklámügynökségének az ügyvezető tulajdonosa Biró László, aki szerint az idejekorán elsajátított full service szemlélet,...
Próbára teszi a Pennyt Csonka Pici
Újabb nagyszabású marketingkampányra kötött szerződést az üzletlánc a népszerű színész-énekessel, Csonka Andrással. Az új közös videókban az ország Picije ezúttal nemcsak a pénztárcabarát árakra...
Még az eddigieknél is több reklám érkezhet e-mailen
Tíz évvel ezelőtt is volt, aki az e-mail marketing halálát vetítette előre, ezzel szemben még mindig ez a legjobb megtérüléssel rendelkező online marketing eszköz...
Újabb két világsztár a Nespresso reklámfilmjében
A Nespresso új reklámfilmjében George Clooney mellett két új szereplő is feltűnik: Julia Garner (akit legtöbben az OZARK című sorozatból ismerhetünk) és Simone Ashley...
Így állunk a tévés reklámokkal
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen...
A Httpool by Aleph-et választotta a Microsoft Advertising
A Httpool by Aleph, a világ egyik vezető digitális hirdetésekkel foglalkozó vállalata képviseli mostantól a Microsoft Advertising-ot 23 közép- és kelet-európai országban, köztük Magyarországon...
Együttműködik a Pinterest és a Httpool by Aleph
Együttműködési megállapodást kötött a Httpool by Aleph, a világ egyik vezető digitális hirdetésekkel foglalkozó vállalata és a Pinterest, vizuális inspirációs platform. A partnerséggel a...
Díjat nyert a Capa Központ AI-kampányvideója
Utazás és szabadidő kategóriában ezüst díjat nyert a világ első, állandó Robert Capa életmű kiállításához készült kampány a New York Festivals reklámdíján. A Robert...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon
Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...
Új kampányt indít az Alfa Biztosító
Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...
Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic
Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...
Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra
Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...
Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat
A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően.
Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...
Digital Center
Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg
Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...
A kibertámadások fő célpontja lett Európa
A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...
Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT
Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...
Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán
A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...
Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok
A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...