- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Vicces reklámfilmmel hódított a Super Bowlon a Toyota

A Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban. A mérkőzés szünetében aranyárban mért reklámperceket (idén 7 millió dollárt, azaz nagyságrendileg 2,5 milliárd forintot...

A zöld kommunikáció nemcsak trend, hanem szükségszerűség a vállalatok számára (x)

A fenntarthatóság ma már nem csupán egy választási lehetőség a vállalatok számára, hanem alapvető kötelezettség és egyben előny is, mert elősegíti a környezeti, társadalmi...

Az Armadillo-t választotta a Várda-Drink

A magyar alkoholpiac egyik meghatározó szereplője, a Várda-Drink Zrt. az Armadillo-t választotta parnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024...

Tévés reklámfilmmel kampányol az IKEA

Minden rendetlenség mögött új lehetőség rejlik – amikor elveszel a káoszban, mi segítünk, hogy újra rátalálj önmagadra! Ez a fő üzenete az IKEA legújabb,...

Megható karácsonyi kisfilmmel kampányol az Árukereső.hu

Közelednek az ünnepek, és egyre többeket átjár a karácsonyi hangulat. Az Árukereső.hu megújult arculatának szellemiségét tükrözi az elkészült kisfilm üzenete, miszerint a platform nem...

Nagy ügyfelekkel bővül az Adevinta CMH sales house portfóliója

A Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu felületeit kiegészítve, 2024 elejétől a Vaterához és az ingatlan.com-hoz tartozó display felületeket is az Adevinta Classified Media...

Díjátadóval ünnepelt a reklámszakmai podcast

Csak úgy záporoztak a díjak a Mediator és a Trend FM közös reklámipari rádióműsora és podcastja első „Önkiszolgáló Díjátadóján”, a reBrief reWardson, ahol az...

Globálisan 4,6, itthon 9 százalékkal nőhet jövőre a reklámpiac

A globális reklámköltések összértéke 2024-ben várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az idei 719,8 milliárd dollárhoz képest – derül...

Világhírű rendező filmjével ünnepel a McDonald’s

A hazai McDonald’s 35. születésnapi montázsfilmjét a mindenkori vendégek és dolgozók több száz videófelvételéből és fényképéből Pálfi György készítette el, a zenét pedig a...

A Republic-kal kampányolt az Újház

Október végétől december közepéig találkozhattunk “Az Újház tudja” elnevezésű kampány online, TV nonszpot és outdoor megjelenéseivel. A koncepció megalkotásáért és kivitelezéséért egyaránt a Republic...

Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett,...

Az E.ON a Cafét választotta

Régiós médiaügynökségi partnert választott magának az E.ON SE energiavállalat, a tendernyertes a Mediaplus, melynek magyarországi partnere a Café Reklám. 2024-től indul el a közös...

Érdemes óvatosnak lenni a személyre szabott hirdetésekkel

Az algoritmikus ajánlások mára egyet jelentenek a platformhasználattal: a személyre szabott tartalmak és hirdetések éppen annyira velejáró elemei online jelenlétünknek, mint a csevegés a...

Marad a keresleti piac a tévés hirdetéseknél

Komoly áremeléseket jelentettek be a tévés reklámidőket értékesítő cégek a jövő évre vonatkozóan, azonban a MAKSZ ügynökségek a jelenleg látott piaci információk alapján a...

Szilágyi Áronnal kampányol a Nutriversum

A 2024-es párizsi ötkarikás játékokra készülő háromszoros olimpiai bajnok kardvívó, Szilágyi Áron praktikáival hívja fel az egészséges, kiegyensúlyozott és fenntartható életmódra a figyelmet a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Idén többet kell fizetnünk a karácsonyfáért

Az Agroinform.hu piaci kereskedők körében végzett felmérése szerint a fenyőfaárak átlagosan 10-15 százalékkal alakulhatnak a tavalyi szint felett: a lucfenyőt 5 ezer forint körüli, az ezüstfenyőt 7-8 ezer forint közötti, míg a nordmann fenyőt...

Új üzletet nyit a JYSK

December 17-én Veresegyházon nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban már a 103. üzletük lesz. A vállalat minden új üzletnyitás alkalmával jótékonysági akciót szervez a helyi közösség támogatására. Ezúttal is a vásárlók és a...

Varázslatos Advent ingyenes programokkal a Városligetben

Országosan is egyedülálló ingyenes fénypark várja a családokat: megnyílt Budapest új adventi szenzációja a Városligetben! A Millennium Háza körül valóságos téli csodabirodalom ragyogja be az estét: fényalagút a Rózsakertben, lélegzetelállító rózsalugas, karácsonyi díszekkel felöltöztetett...

Exkluzív Web3 esemény Budapesten

A Bitget bejelentette közelgő Bitget Crypto Elites Padel Networking Event rendezvényét, amelyet december 12-én 17:00 órakor tartanak a Top Padel Budapestben – az egyik legmodernebb és legexkluzívabb fedett padel létesítményben. Az esemény a Bitget...

Fordulat a lakáspiacon: a vevőknek áll a zászló

Novemberben a lakáspiaci aktivitás az év végi lecsendülés jeleit mutatja, de a kereslet és a kínálat dinamikája teljesen eltérő dinamikát tükröz, ami a lakásvásárlók számára jelent előnyt. A kereslet csökkenése éves összevetésben annak is...

Digital Center

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

Így formálja az AI a tévéipart

Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...

Iskolának adományozott laptopokat a 4iG Alapítvány

Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...