Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Elindult az IKEA legújabb kampánya
Az IKEA új, éves kampánya a főzés és az étkezés örömét helyezi a középpontba. „Minden, amit kifőzünk, a konyhában kezdődik” - így hangzik a...
Programmatic out-of-home megoldás a Telekom kampányában
A Magyar Telekom elsőként alkalmazott programmatic digital out-of-home (PDOOH) megoldásokat hazai reklámközzétevők felületein futó kampányaiban. Az aktivitáson a WPP Medián belül a Wavemaker ügyfélmárka...
5 digitális hiba, amit sok induló vállalkozás elkövet (x)
Egy friss vállalkozás elindítása rengeteg energiát igényel, és számtalan döntéssel jár. A lelkesedés viszont gyakran azt eredményezi, hogy az alapvető digitális kérdéseket nem gondolják...
Egy Mercedes modellel debütál a HOLOBOX
Új, holografikus reklámeszköz mutatkozik be a magyar piacon, elsőként az Allee Bevásárlóközpontban látható a Digital PromOOH Zrt. HOLOBOX megoldásai, ami a Mercedes-Benz CLA EQ...
Új kampányt indított az Oreo
Social nyereményjátékkal startolt, majd lokális fókuszú kommunikációval erősít az Oreo eddigi legnagyobb hazai kampánya, amely egészen szeptember 21-ig tart. A több hónapon átívelő aktivitás...
Díjesőt hozott az idei Arany Penge
Ünnepélyes keretek között adták át a 25. Arany Penge reklámverseny díjait, amelyen az elmúlt időszak legkreatívabb hazai reklámjai mellett a szakma történetének ikonikus alkotását...
A jövő otthonaiba visz az LG új imázsfilmje
Az LG Electronics (LG) “Less Artificial, More Human” címmel bemutatta új imázsfilmjét, amely arra inspirálja a nézőket, hogy felfedezzék, hogyan teheti teljesebbé a hétköznapokat...
Így lehet apró lépésekkel szerethető munkahely a cégből (x)
A dolgozói elégedettség ma már nem pusztán a béreken múlik. Egyre több cég ismeri fel, hogy a jó közérzet, a kényelmes munkakörnyezet és az...
A Mediam Group lett a Google Ads hivatalos értékesítési képviselője
Az Aleph cégcsoporthoz tartozó Mediam Groupot a Google Ads hivatalos médiavásárlási képviselőjévé nevezték ki Magyarországon. A stratégiai partnerség célja, hogy helyi támogatást nyújtson a...
Optimisták és alkalmazkodók – így látják a piacot az ügynökségi vezetők
Új ügyfelek, emelkedő bevételek, eredményjavulás. Elég kedvezően nyilatkoznak a legnagyobb médiaügynökségek vezetői az elmúlt egy évről lapunknak. És a kilátások is elég jók. MI...
Magára talált a kreatív iparág
A 25 legnagyobb full service és kreatívügynökség együttes árbevétele tíz százalékkal nőtt az elmúlt évben, az összesített profitjuk viszont enyhe csökkenést mutat. A top...
Médiaügynökségi visszapattanás
Infláció feletti mértékben, 9,8 százalékkal nőtt tavaly a 15 legnagyobb médiaügynökség együttes árbevétele. A hazai és a külföldi tulajdonú cégek egész hasonlóan teljesítettek a...
Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai
A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA)...
Kiderült, mennyire hatékony a retail media
A vásárlók negyede tartja hasznosnak a retail média hirdetési módszereket, és egyharmaduk a termékajánlókat tartja a legfigyelemfelkeltőbbnek – derül ki a PwC és a...
A vásárlás istennőjével kampányol az Árukereső
Az Árukereső.hu új, hosszú távú kommunikációs stratégiával jelentkezik. A cél a magyar fogyasztók bevett vásárlási sztereotípiáinak megváltoztatása és annak elérése, hogy az online vásárlások...
Owen Wilsonnal kampányol a Wolt
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves együttműködéssel így az egyik legnépszerűbb kiszállítási platform a szórakoztatóipar ikonikus arcával áll össze. A...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Együttműködik a Wallis Motor és Costes Group
Érték alapú, ügyfélélményre épülő együttműködést kötött a BMW hazai piacvezető márkakereskedője, a Wallis Motor, valamint Magyarország egyik legismertebb és leginnovatívabb gasztronómiai cégcsoportja, a Costes Group. A partnerség célja, hogy a prémium autózás és a...
Jól alakult a kiskereskedelmi forgalom
Közzé tette a kiskereskedelmi forgalom augusztusi adatait a KSH. Összességében éves alapon 2,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom volumene a naptárhatással igazított adatok szerint, ami kissé kedvezőbb lett az általunk várt 1,9 százaléknál. A...
Kiderül, mikor költözhetünk az űrbe
Amit látunk, elérhetjük - ez a hozzáállás mozgatja az űrkutatást is. Közel hetven éve dolgoznak a szakértők azon, hogy egy napon meghódíthassunk más bolygókat. Az asztronautika akár az emberiség fennmaradásának kulcsa is lehet, múltja,...
Egy TV2-s műsor és egy meccs vezeti a nézettségi versenyt
Múlt héten a teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars vonzotta a legtöbb nézőt, a kereskedelmi célcsoportnál pedig a Magyarország – Örményország meccs számított a legnézettebbnek.
A nézettségi versenyt a mögöttünk álló 41. héten is...
Beindulhat az újépítésű lakások eladása
Új korszak kezdődhet az új lakások piacán egy jogszabálytervezet értelmében. Lehetővé tenné ugyanis, hogy a tervezőasztalon szereplő, még el sem készült új lakásokra is hitelt lehessen felvenni. A várhatóan jövőre életbe lépő szabályozás lényege,...
Digital Center
Ilyen lesz a jövő háztartása
Képzeljük el, hogy a mosógépünk előre szól nekünk, amikor szüksége van egy kis törődésre, vagy a hűtőnk automatikusan spóroló üzemmódba áll, amikor nem vagyunk otthon. Az LG ThinQ mesterséges intelligenciájával ez nem csak filmben...
Együttműködik a 4iG Űr és Védelmi Zrt. és a Széchenyi István Egyetem
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a 4iG Űr és Védelmi Zrt., valamint a győri Széchenyi István Egyetem Budapesten a napokban. A partnerség célja, hogy hosszú távon erősítse a magyar űripari és védelmi szektor szakember-utánpótlását,...
Új okosmobilt mutatott be a Huawei
A Huawei új fejezetet nyit Magyarországon: egyszerre mutatta be zászlóshajó termékeit, köztük a Pura 80 okostelefont, amely iparágvezető kameraképességeivel új mércét állít a mobilfotózásban. Az eseményen Fetter Erik, Esztergályos Patrik és Abosi Barna osztotta...
A cégek már használják az AI-t, de még van egy gyenge láncszem
A hazai IT-infrastruktúra még nincs felkészülve a küszöbön álló AI-robbanásra. A vállalatok egyre több adatot mozgatnak, elemeznek és integrálnak, ugyanakkor az alapok még nem elég erősek, beruházások nélkül a vállalatok hosszú távon nem tudják...
A K&H anyavállalatáé a legjobb mobilbankos app
A K&H anyavállalata, a belga KBC ismét elnyerte a „Legjobb mobilbanki alkalmazás” címet Belgiumban az Sia Partners független nemzetközi kutatócég értékelése alapján. A KBC Mobile nemcsak hazájában bizonyult piacvezetőnek, hanem globális szinten is a...