- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Új csatorna az Atmediánál

Magyarország első tematikus roma-szórakoztató, kulturális csatornájának, a Dikh Tv-nek a reklámértékesítését 2020. februártól az Atmedia indítja el. A kezdetben online, majd 2019. szeptembertől lineárisan...

RAS megbízást kapott az Adaptive Media

Idén az Adaptive Media értékesíti a Ringier Axel Springer Magyarország digitális hirdetési felületeit az ügynökségi, illetve programmatic piacon. A két cég együttműködése a kiadó...

Változás az Árukereső reklámértékesítésében

2020. január 1-től az Árukereső.hu önállóan képviseli magát a médiapiacon és házon belülről értékesíti display felületeit. A hagyományos display felületek mellett új szolgáltatásokkal is szélesedik...

Az Atmediát választotta a Lifetv.hu

Az egészséges életmód és minőségi szórakoztatás tematikájú Life TV az idén elindította online videós portálját, a lifetv.hu-t, amelyen 2020. január elsejétől az Atmedia kezdi...

A digitális átállásban segít az IAB Europe

Definíciókat, hasznos tanácsokat, felméréseket és számos interaktív elemet tartalmaz az IAB Europe által most kiadott kisokos, aminek célja, hogy támogassák a média- és reklámipar...

Tematikus portálokkal erősít az Atmedia

Két meghatározó online gazdasági híroldal, a Privátbankár és az Mfor valamint az Életforma női online magazin hirdetésértékesítéseit kezdi meg 2020. január elsejétől az Atmedia....

Új ügyféllel erősít a Publicis Groupe

Hét év után választott új ügynökséget az Egis, a meghívásos tenderen a Publicis Groupe Hungary nyert, így 2020. január 1-től az ügynökség látja el...

Szupercuki videóval ünnepel az Erste

Henry a sün 2018-as karácsonyi sikerére (több mint 150 millió megtekintés) alapozva új karácsonyi reklámfilmmel jött ki az Erste Csoport, amelyet a bécsi pénzintézet...

Változások a nemzetközi digitálismarketing-ügynökségek hálózatánál

Jogi személlyé alakul és nevet vált a közép- és kelet-európai régió vezető digitálismarketing-ügynökségeinek hálózata, a BlueAlliance. A szervezet új neve CEE Digital Alliance, röviden...

Díjazták a marketingeseket

A Kreatív Vonalak Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2019-ben”, a Móricz Zsigmond Színház pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” címet nyerte el a Marketing...

Elkapkodták a Super Bowl reklámhelyeket

Bár még két hónap van hátra a következő Super Bowlig, az eseményt közvetítő Fox Sports-nál már most pezsgőt bonthatnak, hiszen sikerült eladni mind a...

Százmilliárd dolláros lehet a programozott reklámköltés

2020-ra a digitalis média 69 %-a programmatic-alapú lesz, az idei 65 százalékkal szemben, a Zenith Programmatic Marketing Előrejelzés 2019 elnevezésű kiadvány szerint. Az idén...

Sörös együttműködésben az ÖRT

Magasabb szintű együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Sörgyártók Sörszövetsége és az Önszabályozó Reklám Testület, amely szerint a Sörszövetség és a tagjai integráltabban működnek...

Így reklámozhatnak az influencerek

Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali...

Nincs lehetetlen a Huawei új kampányában

„Egy történet számít, a Tiéd” szlogennel indította el új brand kampányát a Huawei Technologies november 25-én. A vállalat reklámfilmje motiváló személyes történetek bemutatásával bátorítja...

Tizedével bővül a keresőhirdetések piaca

Az idén várhatóan 135,9 milliárd dollárt költenek keresőhirdetésekre világszerte, ami 9,6 százalékos bővülést jelent a múlt évhez képest. A WARC Global Advertising Trends Report...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakítják a vásárlási szokásokat a hűségapplikációk

Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary legújabb kutatása rávilágít, hogy ezek az eszközök miként formálják vásárlási szokásainkat. A kutatás szerint a magyar felnőttek 87 százalékának van okostelefonja, és közülük szinte...

Remek sajtója volt tavaly a Balatonnak

Jól teljesített tavaly a Balaton turizmusa, mindezt nem csak a nyolc milliónál is több vendégéjszaka mutatja, de a sajtómegjelenések száma is. A legtöbb tudósítás a hazai turisztikai régiók közül erről a térségről szólt. 2024-ben...

Elnöki gondolatok a múlt évről és 2025-ről – 1. rész

Rendkívül aktív évet tudhatnak maguk mögött a média- és reklámipar hazai szakmai szervezetei, számos sikeres eseménnyel, képzéssel, bővülő tagsággal, edukációval, de fontos volt az is, hogy segítsék tagvállalataikat a változó gazdasági környezethez való alkalmazkodásban....

Megvan, mikor indul A Kiképzés a TV2-n

Január 27-én érkezik a TV2-re a Magyar Honvédséggel együttműködésben készült, katonai feladatokon alapuló sport-reality, A Kiképzés. A Honvédelmi Minisztérium és a TV2 közös fejlesztésű formátumában, a Magyar Honvédség állományából választott négy Kiképző vezetésével civil...

Elindult az Ausztrál Open 2025 a Maxon és az Eurosporton

A Warner Bros. Discovery (WBD) Sports Europe exkluzív Ausztrál Open közvetítéseivel kápráztatja el a kontinens teniszrajongóit, elérhetővé téve az esemény minden mérkőzését csatornáin és platformjain.Idén először a Maxon is követhetjük a tornát, ahol minden...

Don't Miss

A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton

2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...