- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Döntött a Facebook

A Httpool és a Facebook stratégiai partnerséget jelentett be négy országra vonatkozóan. A megállapodás keretében a Httpool lesz a Facebook hivatalos hirdetői reseller partnere...

Fontos változás a Jófogás üzemeltetőjénél

Nagyot lépett előre a Schibsted CMH Kft. reklámfelületeinek értékesítése terén. A Schibsted jelentős portfólióval van jelen az e-kereskedelmi piacon, hozzá tartozik a Jófogás, a...

Egyedülálló reklám az Auditól

Az új Audi A8 tökéletes zajszigetelését valós körülmények között tesztelte a Café Communications. A világ nem mindig olyan csendes hely, mint szeretnénk, főleg nem a...

Influencerekkel kampányol a Zwack

Nánási Pali, Sass Dani, Fördős Z és Szabó Kimmel Tamás is ginezik az Instáján. Több mint húsz influencer közreműködésével népszerűsíti a Kalumba márkáját a...

Budapesten akciózott a SPAR

A budapesti Széll Kálmán téren október 2-án speciális sebességmérővel mérték a gyalogosok tempóját. A munkába, iskolába igyekvő emberek egy gerillamarketing akció részesei voltak, amely...

Akcióban a Medve

Kutatások alapján tény, hogy az egészségtudatosság mellett az egyik legfontosabbá váló szempont a kényelmes, egyszerű, gyors fogyaszthatóság. Erre építve a Pannontej szeptemberben indította el...

Szupernagyikat keresnek

Különleges kampányban keresi a hős nagymamákat a Sudocrem. A szülők elsőszámú segítőtársai egyértelműen a nagymamák, akik önzetlen törődésükkel, tanácsaikkal mindennél többet jelenthetnek a frissen...

Így kampányol a Zwack

Az átfogó, 360 fokos stratégia megtervezésekor a DOUPLA kreatív csapatát az ital egzotikus jegyei és madagaszkári kapcsolódása inspirálták: a Kalumba 17-féle madagaszkári fűszer- és...

Így kampányol a BMW

A világméretű „Too Much” kampány folytatásaként a BMW M GmbH felépítette az érzelmekben gazdag „M-es” pillanatok virtuális otthonát. Aki szerint a „Too Much” kampány idejekorán...

Sztárokkal kampányol a Milka

Egy régi nagy sláger, két fiatal énekes és egy izgalmas új termék találkozása – ez adja a Milka őszi, Egymásra hangolva kampányának gerincét, amellyel...

Agency Toplist – tarolt az állam, a White Rabbit és a Republic Group

Elkészült az Agency Toplist az új ügynökségi rangsor, aminek terve a múlt év végén került nyilvánosságra, azonban egy ideig nem lehetett tudni, hogy megvalósul-e,...

Őrült kampányfilm a Nike-tól

“Just do it” – szól a Nike mantrája, amelyből 30 éve minden sportág minden szintjén erőt merítenek a sportolók. E gazdag örökséget és sokszínűséget...

Ingyen nettel csábít a Coca-Cola

A folyamatosan az interneten lógó generációhoz igazítja új kampányát a Coca-Cola, a Coca-Cola, Fanta vagy Sprite dobozos terméket vásárlók a nyitófül alatti kód feltöltésével...

Így kampányolt az energiaital-márka

A kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra és képküldésre ösztönözte az USB energiaital tavaszi-nyári kampánya. Az elemeiben egymást erősítő kampányban egyedi együttműködések, újsághirdetések, szórólapok, óriásplakátok,...

Ömlik a pénz az online videós hirdetésekre

Az idén várhatóan több mint negyedével nő az online videós hirdetésekre költött összeg, megközelítve a 30 milliárd dollárt. A legtöbb pénz az olyan közösségi...

Búzamezős reklámfilmmel jön a Győri

Új imagefilm készítésére kérte fel a Győri Édes a HPS csapatát. A megújított TV spottal a márka célja a kommunikációs csend megtörése és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fergeteges szórakozás gyerekeknek

Újra elindult az ország legnagyobb játékversenye, az Ország Játéka. Október 13-tól a közönség egy hónapon át szavazhat a legizgalmasabb újdonságokra, miközben értékes nyeremények is gazdára találnak. A játékélményt pedig október 26-án a Lurdy Házban...

Gyerekeknek kedvez az IKEA új kollekciója

Az IKEA bemutatta a gyerekeknek készült legújabb SANDLÖPARE kollekciót, melyet a kalandos afrikai szavanna inspirált. A kollekció a svéd vadvédelmi központ, a Nordens Ark együttműködésével készült abból a célból, játék és történetmesélés révén a...

Komoly fluktuációs hullám jöhet munkaerőpiacon

Az Európai Unió bértranszparencia- irányelve a 2026. június 7-től kötelezővé teszi a bérek átláthatóságát a tagállamokban. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak fel kell készülniük a bérsávok nyilvánosságra hozatalára és a munkavállalói bérinformációs kérelmek...

Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek

A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...

Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba

A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...

Digital Center

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...

Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor

A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...

Robottelefonnal rukkolt elő a Honor

A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...