Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Őrült kampányfilm a Nike-tól
“Just do it” – szól a Nike mantrája, amelyből 30 éve minden sportág minden szintjén erőt merítenek a sportolók. E gazdag örökséget és sokszínűséget...
Ingyen nettel csábít a Coca-Cola
A folyamatosan az interneten lógó generációhoz igazítja új kampányát a Coca-Cola, a Coca-Cola, Fanta vagy Sprite dobozos terméket vásárlók a nyitófül alatti kód feltöltésével...
Így kampányolt az energiaital-márka
A kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra és képküldésre ösztönözte az USB energiaital tavaszi-nyári kampánya. Az elemeiben egymást erősítő kampányban egyedi együttműködések, újsághirdetések, szórólapok, óriásplakátok,...
Ömlik a pénz az online videós hirdetésekre
Az idén várhatóan több mint negyedével nő az online videós hirdetésekre költött összeg, megközelítve a 30 milliárd dollárt. A legtöbb pénz az olyan közösségi...
Búzamezős reklámfilmmel jön a Győri
Új imagefilm készítésére kérte fel a Győri Édes a HPS csapatát. A megújított TV spottal a márka célja a kommunikációs csend megtörése és a...
Új ügyfél a 1080P Reklámügynökségnél
A 1080P Reklámügynökség újabb sikeres megbízást nyert el: A lakossági hitelpiacon idén színre lépő startup vállalkozás, a MikroCredit Zrt. teljeskörű piaci bevezetésére, az új...
A MediaCom nyert a Shell tenderén
A MediaCom nyerte a Shell globális médiaügynökségi megbízását, így a médiaügynökségi hálózat felel a cég kiskereskedelmi és kenőanyag üzletágához kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatokért.
2018....
Vannak még tartalékok a mobilban
Bár a mobilos hirdetésekre költött összeg az elmúlt években látványosan nőtt, egy friss felmérés szerint még bőven vannak tartalékok ebben a platformban, legalábbis marketing...
Díjazták a Noguchit
Az aranyszobrot kapott a Noguchi a NaturAqua számára fejlesztett koraszülött-támogató program Társadalmi kapcsolatok kategóriában, ezüstöt pedig az LG OLED televízióinak bemutatása a Termékbevezetések között.
Magyarországon...
Különleges reklámfilmben száguld a Ford
Az új Ford Fiesta ST látványos erőpróbát rendezett egy lenyűgöző helyszínen: 400 méterrel a földfelszín alatt, Európa egyik legnagyobb sóbányájában.
A filmet egy titkos helyen...
Kutyajó reklámfilm a CEWE-től
Az egyszerű, de nagyszerű CEWE FOTÓKÖNYV PURE alkalmazás tavaly év végi bevezetése után most online szpottal népszerűsíti a cég a mindössze pár perc alatt...
Elhoztuk a büdzsék 95 százalékát – interjú Gulyás Jánossal
Több mint negyedszázada dolgozom a szakmában, de olyat nem nagyon láttam, ami nekünk összejött, hogy volumenét tekintve a 95 százalékát elhoztuk a büdzséknek, amikért...
Erős év végi hajrá jön az OMD vezetője szerint
Nagyon nagy jelentőségűnek tartom, hogy a K&H Bankkal közösen elhoztuk a fődíjat az Effi e-ről – nyilatkozta Szabó Edina a Marketing&Media magazinnak. Az OMD...
Információbázis marketingeseknek
Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, ami hamarosan a szakma első számú eligazodási pontjaként szolgálhat. Emellett üzletileg is érdemes jelen lenni...
Tökéletes randit szervezünk – interjú Urbán Zsolttal
Tulajdonost váltott az 1080p, amelyet egy bolgár milliárdos vásárolt meg. A tranzakcióról és a célokról Urbán Zsolt, a társaság új ügyvezető-partnere beszélt a Marketing&Media...
Agency Report – Médiaügynökségek toplistája
A puszta adatok alapján tavaly vágtató üzemmódba kapcsolt a legnagyobb médiaügynökségek piaca. Valójában az állami reklámköltés duplázódott meg, amiből három ügynökségi csoport tudott igazán...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Horrormaratonra készül a budapesti mozi
Készen állsz egy igazán felkavaró horrorpróbára? November 22-én 18 órától tarts velünk egy különleges filmmaratonra, ahol három sötét és hátborzongató Osgood Perkins-alkotás vár rád, egyetlen éjszaka alatt. A maratonon az alábbi filmeket vetítjük: Longlegs...
Több százezer forintot spórolhatunk az életbiztosításon
Az életbiztosításoknál kulcsfontosságú az életkor: minél idősebben köti meg valaki, annál magasabb lesz a havi díj. Igen ám, de jellemzően nem a tényleges életkor számít, hanem a naptári év, azaz akik még idén kötnek...
Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz
A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...
Nem jó ötlet a ChatGPT-től befektetési tanácsot kérni
A mesterséges intelligencia (MI) forradalmasítja a tanulást és a munkát, de a pénzügyi döntések terén komoly kockázatokat rejthet. A ChatGPT és hasonló nyelvi modellek egyre népszerűbbek a fiatal befektetők körében, akik gyors válaszokat keresnek...
Országos Rajzfilmünnepen – három napos szórakozás a gyerekeknek
November 14–16. között immár tizenegyedik alkalommal rendezik meg Magyarország egyik legnagyobb kulturális eseményét, az Országos Rajzfilmünnepet, melynek a JimJam gyerekcsatorna is évek óta elkötelezett támogatója. A rajzfilmek sokszor többet adnak, mint puszta szórakozást: segítenek...
Digital Center
Az IVSZ is csatlakozott a KiberPajzs programhoz
A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés ütemével párhuzamosan ugyanis a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások is naprakészen kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten...
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...








