Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Biztató a piaci helyzet – interjú Kosaras Klaudiával
Konzekvensen azon dolgozunk, hogy az árakat a helyükre tegyük, amivel célunk egyrészt a növekvő kereslet kiszolgálása, másrészt pedig hosszú távon a minőségibb reklámkörnyezet kialakítása,...
Megszámolták mennyi reklám megy a tévécsatornákon
A Médiatanács rendszeresen ellenőrzi a médiatörvény előírásainak betartását a reklámok közzététele során. A hatóság 2011 közepén létrehozott egy reklámadatbázist, amelynek keretében tartalomelemzésnek veti alá...
Bővülést várunk – interjú Demeter Zsófiával
Még az emeléssel együtt is lényegesen olcsóbb ma Magyarországon tévében hirdetni, mint a környező országok piacain – mondta a Marketing&Media magazinnak Demeter Zsófia. Az...
Érdekes videót posztolt az IKEA
Az IKEA új, alacsonyabb ár kezdeményezésével tavaly október óta 1773 termék árát csökkentette a minél szélesebb körű elérhetőség érdekében. A vállalat legújabb kampányvideójában az...
Elindult a Yettel legújabb kampánya
A márka most induló új platformjával nem kisebb célt tűzött ki, mint hogy segítsen választ találni a társadalom technológiával kapcsolatos dilemmáira.„Az elmúlt évtizedben a...
Horvát sales house-ban szerzett részesedést az Atmedia
Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia, 25 százalékos tulajdonrészt szerzett Horvátország piacvezető országos rádióját értékesítő Plug and Play sales house-ban.Már korábban ismertté vált az...
A Mediatorral kampányol az Aldi
Az ALDI új kreatív platformmal érkezik, amelyben a magas minőség együtt jár a jó árakkal. A Mediator által készített integrált kampány friss vizualitása és...
Nincs, aki ne kapná fel a fejét ezekre az újgenerációs közterületi hirdetési megoldásokra (x)
Interaktív szavazófelület? Figyelemre reagáló, vetített kép? Hologramos termékmegjelenítés? A JCDecaux Hungary megállóiban az innováció és a kreativitás kéz a kézben járnak, amiből különleges vizuális...
Újabb sportoldalak az Atmedia portfóliójában
Év elejétől több oldallal, köztük sportportálokkal is bővült az Atmedia digitális portfóliója, ezzel a kereskedőház tudhatja magáénak a legnagyobb elérésű online sportportfóliót a Labdarúgó-Európa-bajnokság,...
Elindult az Amazon Ads támogatása a magyar piacon
Az Aleph és az Amazon közötti együttműködés keretében már a magyar piacon is elérhető támogatás az Amazon Ads használatához.
Az új együttműködés 20 országban (köztük...
Díjazták a legjobb videós reklámokat
A rövid, videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja tavaly nyáron azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az...
Nagy a káosz az influenszerek reklámozásában
A Gazdasági Versenyhivatal is részt vett az Európai Bizottság és a tagállami hatóságok Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózatának (CPC) közös vizsgálatában, mely az influenszerek marketingtevékenységét tekintette...
Vicces reklámfilmmel hódított a Super Bowlon a Toyota
A Super Bowl valóságos nemzeti ünnep az Egyesült Államokban. A mérkőzés szünetében aranyárban mért reklámperceket (idén 7 millió dollárt, azaz nagyságrendileg 2,5 milliárd forintot...
A zöld kommunikáció nemcsak trend, hanem szükségszerűség a vállalatok számára (x)
A fenntarthatóság ma már nem csupán egy választási lehetőség a vállalatok számára, hanem alapvető kötelezettség és egyben előny is, mert elősegíti a környezeti, társadalmi...
Az Armadillo-t választotta a Várda-Drink
A magyar alkoholpiac egyik meghatározó szereplője, a Várda-Drink Zrt. az Armadillo-t választotta parnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024...
Tévés reklámfilmmel kampányol az IKEA
Minden rendetlenség mögött új lehetőség rejlik – amikor elveszel a káoszban, mi segítünk, hogy újra rátalálj önmagadra! Ez a fő üzenete az IKEA legújabb,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi egységében a Wolt, miután a két vállalat nyáron elindult együttműködése teljessé vált. Az alkalmazáson keresztül főleg friss termékeket rendelnek a vásárlók, akiknek kosarában a...
Így lehet sikeres a cégeladás
A családi vállalkozások tulajdonosainak jelentős része tisztában van tulajdonának értékével, és többen fontolóra vették már azt is, hogy a jövőben értékesítik cégüket. Az ezzel kapcsolatos tapasztalat azt mutatja, hogy egy piaci tranzakció előkészítése rendkívül...
Egyre több hitel kell a lakásvásárláshoz
A hitelt igénylők több, mint fele már több kölcsönt igényelt a lakásvásárláshoz, mint amekkora önerőt fel tudott mutatni 2024 szeptemberében – 28 százalékuknál az ingatlan értékének már 70 százalékát is meghaladta a folyósított hitel...
Csatlakozott a MEME-hez az Atmedia és az RTL Saleshouse is
A múlt év végén a magyar televíziós piac két meghatározó értékesítő-háza, az Atmedia és az RTL Saleshouse hivatalosan is csatlakozott a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületéhez (MEME). Ez a lépés mérföldkő a magyar médiapiac számára,...
Tóth Orsolya lett az MRSZ-OOH Szövetség elnöke
A Magyar Reklámszövetség keretein belül 2016 októberében megalakult Out of Home (OOH) Szövetség rendkívüli tisztújító taggyűlést tartott az alapító elnök, Hantosi Bálint váratlanul bekövetkezett tavaly novemberi halála miatt. Az OOH tagozat tagjai Tóth Orsolyát,...
Don't Miss
Új főszerkesztő a Móra Kiadónál
2024 ősze óta erősíti a kiadó csapatát, 2025. január 1-től azonban már főszerkesztőként tevékenykedik a Móránál Lovász Andrea. Szerkesztőként azokat a könyveket szereti, amelyekben a fantáziavilág gazdagsága nyilvánul meg elsősorban. „Az irodalom játéktér legyen,...
A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton
2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...
Új régiós vezető a L’Oréalnál
A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...
Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza
A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....
Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak
Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...