- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Facebook-botrány – kitarthatnak a hirdetők

Bár folyamatosan jelennek meg újabb részletek a Cambridge Analytica tevékenysége és a Facebook hibás adatkezelése miatt kirobbant botrány kapcsán, előfordulhat, hogy az eset nem...

A sportolók lenyomták a filmsztárokat

Inkább sportolókkal reklámoznak a tévében – derül ki Médiatanács által elfogadott vizsgálatból. Korábban média- és filmes sztárokkal készítettek több szpotot. A Médiatanács elfogadta a...

A hirdetők is reagáltak a Facebook-botrányra

Egyre nagyobb a nyomás az Egyesült Királyságban a hirdetők oldaláról az adatkezelési botrányba keveredett Facebookon, a közösségi oldal több százmillió fontnyi reklámpénzt veszíthet, ha...

Nagyot újított a Turner

A Turner International először biztosít a hirdetők számára olyan megoldást, amellyel nemzetközi, régiós és helyi kampányokat hozhatnak létre, kapcsolatot teremtve a márkák és a...

Reklámok a foci vébén

Egy-egy nagy sportesemény nem csak a fogyasztók, de a reklámozók figyelmét is felkelti, a szervezők – jogtulajdonosok – azonban keményen védik a saját szponzoraik...

Rengeteg a termékmegjelenítés

Egyre több a termékmegjelenítés az országos kereskedelmi televíziók saját gyártású műsoraiban – derül ki az NMHH legfrissebb tanulmányából. A Médiatanács elfogadta az NMHH legfrissebb tanulmányát...

Érzelmes akcióban a Milka

Mondd el, Te hogy szereted a Milkát – ezt a kérést intézte a márka a fogyasztók felé idei első kampányában. A cél az volt,...

Játékos megbízást kapott az ACG

Négy induló közül az ACG nyert a Hasbro Magyarország által tavaly decemberben a cég márkáival kapcsolatos digitális feladatok kezelésére kiírt tendert. A kommunikációs ügynökség...

Kevesebbet hirdettek a tévében

A múlt évben 3,2 százalékkal csökkent a tévés reklámpiac az Egyesült Királyságban 2016-hoz képest. A rádióknak ugyanakkor jó évük volt, a szegmens története legnagyobb...

Disney-hősök a SPAR-ban

Egy különleges együttműködésnek köszönhetően a legismertebb Disney mesehősök matricáit rendezhetik albumba és családi kártyajátékokat gyűjthetnek a SPAR vásárlói. A sokszínű album a rajzfilmszereplőkhöz kötődő...

Meglepetés: nagyot nőtt a sajtó reklámbevétele

A múlt évben 18,48 százalékkal nőtt a sajtó reklámbevétele 2016-hoz képest – jelentette be Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetőségi tagja az Evolution konferencián....

Átalakultak az online erőviszonyok

Rövid idő alatt jelentős változások történtek az online sales house-ok piacán. A szereplők egy része szerint ez egy folyamat kezdete, de van, aki úgy...

A hálózatra és az élményre fókuszál a Telenor új kampánya

Nagyszabású integrált kampányt indított a Telenor, aminek fókuszában a Hipernet, a szolgáltató mobilinternet-hálózata, és a használata által nyújtott élmény áll. Jó pár év eltelt azóta,...

Sikeres volt a paneles kampány

Hazánkban közel 800 ezer panellakás található, így kijelenthető, hogy nem csak több millió magyar számára jelent elsődleges lakókörnyezetet, hanem a közgondolkodás, térkultúra és identitás...

A Class FM is csatlakozott az RTL Klubhoz és az ATV-hez

Az RTL Klub és az ATV már korábban jelezte, hogy közzétesz majd politikai hirdetéseket az országgyűlési választási kampányban, és a hétvégén lejárt regisztrációs határidőig...

Így kampányol a Nokia

Az új videóban a HMD Global, a Nokia telefonok újraálmodója egy egészen új filozófiát keltett életre: A már jól ismert Feng Shuit gondolva tovább...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Fenntarthatóság és zeneipar a Business Lounge-ban

Már kreditekért is meg lehet vásárolni a fenntarthatóságot, de vajon nem hat ez visszásan az eredeti célra? Erről Nagy Levente, a Mitigia Zrt. ügyvezető igazgatója mesélt a Business Lounge júliusi adásában, Horváth Rolanddal, a...

Egy év alatt ötödével nőttek a lakásárak Budapesten

Országos szinten havi összevetésben 1,1, Budapesten pedig 1,4 százalékkal emelkedtek a lakásárak. Az egy évvel ezelőtti szinthez képest 14,7 százalékkal, a fővárosban pedig 21,3 százalékkal kerülnek többe a lakások. Régiós szinten a Dél-Alföld kiugró,...

Esélyük sem volt a világsztároknak a hazai énekesekkel szemben

Csupán öt külföldi előadó fért fel a magyarok 20-as Spotify-toplistájára, míg a YouTube-on egyetlen világsztár sem került be az ország legkedveltebb énekesei közé. Egyebek mellett erre mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Fontos mérföldkőhöz ért a DODO

Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni. A DODO dinamikus növekedésének kulcsa a...

Új igazgatósági elnök a Shellnél

A Shell Hungary Zrt. bejelentése szerint 2025. október 1-jétől Marik Gyula tölti be a vállalat igazgatósági elnöki tisztségét, már meglévő régiós beszerzési vezetői pozíciója mellett. Marik Gyula Istenesné Solti Andreát váltja, aki több mint...

Digital Center

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...

Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...

Indul az első hazai vállalati AI-verseny

Generatív AI-modell a megbeszélések összefoglalására, AI-alapú képfelismerés a radiológiai leletek kiértékelésére, valós idejű adatelemzés a prediktív karbantartás támogatására – csak néhány kiragadott példa a számtalan vállalati alkalmazási terület közül. A mesterséges intelligencia (MI) ma...