- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Tökéletes randit szervezünk – interjú Urbán Zsolttal

Tulajdonost váltott az 1080p, amelyet egy bolgár milliárdos vásárolt meg. A tranzakcióról és a célokról Urbán Zsolt, a társaság új ügyvezető-partnere beszélt a Marketing&Media...

Agency Report – Médiaügynökségek toplistája

A puszta adatok alapján tavaly vágtató üzemmódba kapcsolt a legnagyobb médiaügynökségek piaca. Valójában az állami reklámköltés duplázódott meg, amiből három ügynökségi csoport tudott igazán...

Agency Report – Reklámügynökségek toplistája

A 25 legnagyobb hazai full service és kreatívügynökség tavaly együttesen közel 30 milliárd forintos árbevételt ért el. Alig akad köztük veszteséges, ám az összesített...

Régiós gaming ernyőmárkát épít az ACG

A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól. Feladatuk egy olyan ernyőmárka megalkotása és felépítése lesz, amely...

A 1080P-vel dolgozott együtt a Somersby

A 1080P Reklámügynökség nyerte el a Carlsberg Hungary Kft. Somersby italmárkájának márkakommunikációs feladatait. A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a...

Gyorsan bővül a régió digitális reklámpiaca

Az európai átlagnál jóval gyorsabban bővül a digitális reklámpiac Közép- és Kelet-Európában (KKE) az IAB Europe friss elemzése szerint. Az egy főre jutó online...

A Be Social lett a KiK közösségi médiás partnere

Együttműködő partnert választott magyarországi közösségimédia-platformjaihoz a kiskereskedelmi diszkontláncot üzemeltető KiK. A cég a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg a Facebook- és Instagram-oldalának kezelésével....

Interaktív OOH-kampány készült a Candynek

Az interaktív citylight-reklámot az Armadillo tervezte, célja pedig az volt, hogy a nem éppen kedvelt háztartási szokásokat szexivé tegye. A Candy innovatív újításokkal teszi élvezetesebbé...

Fődíjat nyert Cannes-ban a MediaCom

Elnyerte a Media Network of the Year 2018 címet az idei Cannes Lions fesztiválon a MediaCom. Az ügynökséget a brit Tesco-nak végzett munkájáért a...

Az eddig vártnál is jobb év jöhet a reklámpiacon

Az idén a múlt évhez képest 6,4 százalékos bővüléssel számol a médiatulajdonosok reklámbevételeinél a MAGNA Global. Ez jelentős változás a fél évvel ezelőtti előrejelzésnél,...

Milliárdokkal dobja meg a reklámpiacot a vb

Várhatóan 2,4 milliárd dollárral járul majd hozzá a múlt csütörtökön kezdődött oroszországi labdarúgó-világbajnokság a globális reklámköltéshez – derül ki a Zenith előrejelzéséből. A legnagyobb...

Buszmegállóban kampányolt az adidas

A Széll Kálmán téri buszmegállóban leterített, különleges futószőnyegen bárki tesztelhette a sportszergyártó innovatív BOOST talptechnológiájának előnyeit. A kampány kreatív koncepciójáért az ACG Reklámügynökség felelt. A...

Teljes lett az MRSZ elnöksége

Ismét teljes létszámú a Magyar Reklámszövetség 24 tagú elnöksége, miután május 24-én a szervezet közgyűlésén a megbízó szektorban megüresedett helyre a tagság elnökségi tagnak...

Rangos díjat nyert az ACG

A budapesti székhelyű, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő ACG Reklámügynökség lett a világ leghatékonyabb független ügynöksége az Effie Effectiveness Index alapján. Az ACG a...

Különleges fotókkal kampányol a Samsung

Ki mondta, hogy az éjszaka csupán alvásra való? A csillagos égbolt, a Lánchíd szürkületben kigyulladó fényei, az ezüst híd a Balaton vizén, a féktelen...

Rendben vannak a reklámok

Nem találtak problémás reklámot az ÖRT szakértői vizsgálatuk során: mind az 1200 megfelelt a szabályoknak, és nem "nyaggatták" a gyerekeket. Azt vizsgálta az ÖRT, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...