Ismét teljes létszámú a Magyar Reklámszövetség 24 tagú elnöksége, miután május 24-én a szervezet közgyűlésén a megbízó szektorban megüresedett helyre a tagság elnökségi tagnak...
A budapesti székhelyű, 100 százalékban magyar tulajdonban lévő ACG Reklámügynökség lett a világ leghatékonyabb független ügynöksége az Effie Effectiveness Index alapján. Az ACG a...
Ki mondta, hogy az éjszaka csupán alvásra való? A csillagos égbolt, a Lánchíd szürkületben kigyulladó fényei, az ezüst híd a Balaton vizén, a féktelen...
Nem találtak problémás reklámot az ÖRT szakértői vizsgálatuk során: mind az 1200 megfelelt a szabályoknak, és nem "nyaggatták" a gyerekeket.
Azt vizsgálta az ÖRT, hogy...
Véget ért a Café Csoport az ELTE Kommunikáció és Média szakával közösen, februárban indított Tartalommarketing képzése, amelyet végül 4,35-ös átlaggal zárták a diákok. Közülük...
A STABILO a point 88 színes tűfilcek népszerűsítése céljából egy kimondottan az Y és Z generációnak szóló kampányt indított a Republic Grouppal közösen. A...
Tizenhárom év után változtat versenystratégiáján, és átcsoportosítja nevezési költségeit az ACG. A döntés alapján az ügynökség 2018-ban a korábbi években versenyzésre szánt költségvetésének mindössze...
A Pepsi ismét focilázban ég az új UEFA Champions League kampányában. Hatalmasat csavar a mindenki által szeretett játékon. Világsztárokra, limitált csomagolásokra, meglepő focis kihívásokra...
A tavalyi év talán leghangosabb média botránya a Puncs.hu társkereső oldal óriásplakát kommunikációja nyomán alakult ki Magyarországon.
A PUNCS-ot üzemeltető Ntice Kft. idén televízióban...
Május 14-én elstartolt a Szallas.hu nagy nyári kampánya, melynek fő céljai a hazai turizmus fellendítése, a szállásfoglaló oldal iránti bizalom további építése és az...
Minden korábbinál többet, 88 milliárd dollárt költöttek tavaly digitális hirdetésekre az Egyesült Államokban. A teljes online reklámpiac 57 százalékát már a mobilos hirdetések adják.
A...
Valós szereplővel, valós helyszínen készítette el a Dreher legújabb reklámfilmjét, ami a belvárosi Telep Bár történetét meséli el.
Az „Annyi a világ, amennyit beletöltesz” nem...
Ronaldo, a brazil válogatott korábbi csatára és a Snickers idén közösen szólítják meg a futball rajongóit. A 2018. április 23-tól futó kampány keretein belül...
Kétévente tart tisztújítást az Európai Önszabályozó Szervezet (EASA), amely csúcsvezetőségébe ismét beválasztották Fazekas Ildikót, az ÖRT főtitkárát.
Az EASA elnökségi ülését Helsinkiben tartották a finn...
Idén tavasszal a Converse elindította „Viseld bármivel!” kampányát, amelyben négy, népszerű hazai véleményvezér mutatja meg, milyen változatosan lehet kombinálni öltözetünket az idén 110 éves...
A világhírű olasz designmárka, a Minotti tovább erősíti jelenlétét Közép- és Kelet-Európában egy új, budapesti zászlóshajó üzlet megnyitásával a Szabadság téren. A 300 négyzetméteres exkluzív bemutatótermet a helyi forgalmazóval, a márka régóta partnerének számító...
A Fusion Befektetési Zrt. átadta legújabb éttermét a Miskolc Plaza-ban, amellyel együtt a város immár három egységgel is büszkélkedhet. Ez a helyszín az étteremlánc országos hálózatának 62. tagja. Az eredeti tűzön grillezett WHOPPER élményt...
Az Európai Unióban 2028-tól minden 1000 négyzetméternél nagyobb új épületre kötelező lesz az életciklus alatti karbonlábnyom kiszámítása. A szabályozás 2030-tól már mérettől függetlenül minden új építményre vonatkozik majd. A hazai piacon a Wienerberger Porotherm...
Sokkal magasabb pénzromlást éreznek a középkorúak, mint amit a hivatalos számok tükröznek. A K&H biztos jövő index harmadik negyedéves felmérése szerint a 30-59 évesek úgy hiszik, idén szeptemberben átlagosan 21 százalék volt az éves...
Az észak-dunántúli régióban két új PENNY üzlet nyitotta meg kapuit novemberben, tovább erősítve a vállalat jelenlétét a térségben. Sümegen a 84-es főút mellett november 13-án, Székesfehérváron pedig a Budai úton november 20-án megnyitott egységek...
Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...
Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...
Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...
Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...