- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Újabb elismerés magyar reklámszakembereknek

Ezúttal a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiválján diadalmaskodtak a magyar reklámszakemberek. A McCann Budapest alkotását két kategóriában is a legjobbnak ítélte az...

Ütős kampánnyal állt elő a Telekom

Nagyon fontos a szeptember elején megújult Magenta 1 csomag sikere a Magyar Telekomnak, a társaság komoly energiát fektet az ajánlat népszerűsítésére. A legújabb kampányban...

Sztárelőadó a BrandFestival-on

A reklámügynökségek szupersztárjaként, a Jeff Goodby és Rich Silverstein nevével fémjelzett, Goodby, Silverstein & Partners évek óta a nemzetközi kreatív fesztiválok élmezőnyében szerepel. Az...

Különleges eszközt vet be a YouTube

Ugyanabból a reklámvideóból több száz, vagy akár több ezer változatot is készíthetnek a hirdetők a YouTube új megoldásának, a Director Mix-nek köszönhetően. A Google...

Vizsgálták a reklámokat

A gyermekeknek szóló élelmiszerreklámok között elenyésző az aggályos tartalom – derül ki az Önszabályozó Reklám Testület által vállalt elemzésből. Az ellenőrzött hirdetések közül csupán...

Naponta 200 szponzorüzenet éri el a nézőket

Az első félévben több mint ezer cég 1534-féle támogatói üzenete jelent meg különböző tévéműsorokban, összesen több mint 67 ezer alkalommal – derül ki az...

Újabb szupersztár a Reebok-nál

Új taggal bővült a Reebok család. Gigi Hadid, Teyana Taylor és a Rae Sremmurd után újabb szupersztár csatlakozott a márka nagyköveteinek csapatához Ariana Grande...

Különleges programsorozatot indít a Dreher

Októbertől sörvacsora programsorozatot indít a Dreher Sörgyárak. A havonta egyszer megtartott exkluzív esemény mesterszakácsa Lenk Zsolt lesz, a menüt pedig Vásárhelyi István sörgasztronómussal közösen...

Az elfogadásért is dolgozik az ÖRT

Az ÖRT tevékenysége nemcsak a szolgáltatásokra korlátozódik, de fontos feladata az is, hogy az önszabályozást, mint szabályozási formát (a jogi szabályozás mellett, vagy annak...

Kreatív környezet – interjú a WPI régiós vezetőjével

Progresszívek, gyorsan dolgoznak, hatékonyak a közös munkában – sorol néhány indokot Lisa Kettman-Kervinen, miért is választották új magyar partnerüknek a Mediatort. A WPI európai...

Milliárdok nyomában – ügynökségeknél gyűjt információt a NAV

Több hazai ügynökségnél is érdeklődött az elmúlt hónapokban a NAV a Google- és Facebook-hirdetések kapcsán a Marketing&Media magazin információi szerint. A két cég egyelőre...

Viberen újított a neo

Neobot néven szórakoztató chatBOT-ot készített a Neo Interactive a reklámügynökségi élet mindennapjainak illusztrálására.  Ennek során a „deadline motivátor”, „kicsimmel ügynökségekbe’”, „love me tender”, „random szívküldi”...

Különleges kampány a Schweppes-től

Igazán csak akkor fedezheted fel a világot, ha ki mersz próbálni új dolgokat: a csodák a komfortzónádon kívül történnek. Ez a fő üzenete a...

Különleges reklámfilm készült

Különleges VR-filmekkel indítja kármegelőzési kampányát a Generali. A Generali Előrelátó kampány célja, hogy a VR-élmény által nyújtott személyes megtapasztalás rádöbbentse a lakosságot arra, hogy...

Így plakátolna a szakma

A törvényi előírások betartásának támogatása, uniós gyakorlathoz történő alkalmazkodás, minőségi és környezetvédelmi szempontok is meghatározták az MRSZ közterületi tagozata által elkészített ajánlást a közterületi...

Youtuberekkel kampányol a Telekom

Először szerepelnek a legnépszerűbb magyar youtuberek egy nagy márka reklámfilmjében. Az Y-generáció eltérő kommunikációs szokásaira reagálva a Telekom úgy döntött, hogy a fiatalok körében...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Óvatos évkezdet – vezetők a 2025-ös startról

A vezetői körképünk alapján a 2025-ös év indulása vegyes képet mutat a hirdetési piacon, hiszen míg egyes szektorokban növekedés tapasztalható, mások óvatosabban terveznek. A gazdasági bizonytalanság és a technológiai fejlődés, mint például az MI...

Új arculat és egységes márkastratégia a Blikknél

A tartalmi kínálat további erősítésével és új közönségek megszólításával folytatódik a Blikk stratégiai fejlesztése. Miközben frissült és egységes lett a digitális és a print termék vizuális megjelenése, technológiai fejlesztések is megjelentek a megújult hírportálon....

Stuttgartban is díjazták a Kék Pelikant

Elnyerte a legjobb mozifilm díját Németország elsőszámú animációs fesztiválján a Csáki László animációs dokumentumfilmje, a Kék Pelikan. A Nemzeti Filmintézet támogatásával készült, valós eseményeket feldolgozó humoros, nosztalgikus történet a szabadságról és három jóbarátról szól,...

Lilu lett az év beauty nagykövete

Rangos elismeréseket zsebelt be a Rossmann a 2025-ös Marie Claire Beauty Awards versenyen: több kategóriában is a legjobb terméknek járó címet kapták meg a drogérialánc kínálatában szereplő exkluzív márkák, valamint külön büszkeség, hogy a...

Hosszabbított a COOP és a MOB

A COOP üzletlánc megalapításával szinte egyidőben lépett szövetségre a kereskedelmi csoport a Magyar Olimpiai Bizottsággal. Ezt az immár majdnem három évtizede tartó együttműködést a következő ötkarikás ciklusban is folytatják a felek, így a magyar...

Digital Center

Ilyen előnyökkel jár a virtualizáció

Akár 35 százalékkal alacsonyabb IT-költségek és 27 százalékkal kevesebb szerver – az IDC adatai alapján ekkora megtakarítást érhetnek el a vállalatok a virtualizáció modernizálásával. A SUSE szakértői szerint a cégeknek érdemes olyan megoldásokat választaniuk,...

Egyre több az online fenyegetés, léptek a bankok

Erősítenék ügyfeleik kiberbiztonságát a magyarországi pénzintézetek, az OTP és a K&H Bank is ezt célzó intézkedésekről számolt be. Az OTP Bank 2025. május 5-től megszüntette az OTP InternetBankba történő belépést mobilkészülékről – írja az MTI...

Fontos változás jön a Samsung telefonoknál

A Samsung bejelentette, hogy hamarosan bizonyos Galaxy A szériás készülékekre is kiterjeszti az AI asszisztens aktiválását az oldalsó gombbal, ezáltal pedig még több felhasználó tapasztalhatja meg a Galaxy S széria egyik közkedvelt funkciójának előnyeit....

Már lehet nevezni a Ki Mit Tube-ra, megvan a zsűri is

Tíz év után visszatér Magyarország első online tehetségkutatója, a Ki Mit Tube, amelyre április 25-től már lehet jelentkezni. A verseny a hagyományos tehetségkutatókkal ellentétben szabad teret biztosít a fiatalok kreatív önkifejezésének, és nem lesznek...

Xbox játékélményt kínál az LG az okostévéin

Az LG Electronics (LG) e héttől elérhetővé tette a régóta várt Xbox alkalmazást okostévéin, ezáltal a felhasználók közvetlenül nagyképernyős televíziójukon streamelhetnek Xbox játékokat. A több mint 25 országban, köztük Magyarországon is elérhető funkció révén...