- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Felforgatják a Cannes Lions-t

Hallgatott a kritikákra a világ legnagyobb reklámfesztiválját, a Cannes Lions-t szervező Ascential és a jövő évtől jelentős változásokat vezetnek be az eseményen. Többek között...

Új ügyfelekkel erősített az Adverticum

Jól megy az ügyféltoborzás az Adverticumnak, többek között a nemrég indult Zoom.hu és a Mandiner is őket választotta, míg ügynökségi oldalról a Frank Digital...

Így állunk a reklámokkal

Csekély a bepanaszolt reklámok száma az Európában közzétett reklámok számához képest, de a 65 ezer panasz (amelynek 39 százaléka bizonyult jogosnak) nem kevés munkát...

Egykapus reklámfelület értékesítési rendszer a Mammutban

Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a JCDecaux Hungary Zrt. a Golden Hands Service Kft.-vel és a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központtal, így mostantól a hirdetni...

Új listán mérik az ügynökségek teljesítményét

Jön az Agency Toplist, a kommunikációs ügynökségek újonnan induló rangsora. Az új lista létrehozását Fabricius Gábor, a Republi Group társvezetője, az Agencytoplist.hu munkacsoport tagja...

Így kampányol a Bookline

A Bookline kiemelte az őszi szezon öt legizgalmasabb szerzőjét és felkérte őket, hogy ajánlják kedvenc könyveiket minden olvasni szeretőnek. A kampány szlogenje szerint ha...

Az aranykor és a reklámszakma átalakulása – interjú Faragó Tamással

A reklámipar hazai aranykoráról, a gazdasági válság jelentette kihívásokról, illetve saját pályája kanyarairól is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Faragó Tamás coach, a McCann...

Európában is elismerték a Republic dizájnját

Az Egyesült Államok legnagyobb reklámszakmai versenye, a Clio Awards után az LIA Awards 100 zsűritagja is kitüntetésben részesítette a Souldrops Republic Group által tervezett...

Díjazták a márkaépítést

Az OTP, a Balaton, a Magne B6 és a MagnetBank is BrandExcellence elismerést kapott idén. Már második alkalommal díjazták az elmúlt egy év legkiválóbb...

Így változhatnak a marketing-trendek

Trendforduló küszöbén a marketing. Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette...

Döntött a Médiaunió

A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma októberi ülésén kiválasztotta a 2018-as év országos társadalmi célú kampányának témáját, ezúttal a minőségi magyar élelmiszerek fogyasztására szeretnék felhívni a...

Régiós reklámpiac: ismét dobogós Magyarország

Ismét kiadta a régiós reklámpiacot elemző CANnual Report-ot a weCAN ügynökséghálózat. A tanulmány szerint Magyarországon a térség többi országával összevetve kiugróan magas az állam...

Különleges éjszaka a budapesti plázában

Éjszakai vásárlással ünnepel az AsiaCenter. A vásárlókat a kedvezményes árak mellett ajándéksorsolás és bátorságpróba is várja.  Az AsiaCenter október 31-én este elfelejt bezárni, a látogatókat...

Az elit ligát célozta meg a Carbon Group

Egy olyan fejlődési szakaszba léptünk, ahol el kellett döntenünk, hogy kis-közepes ügynökségként dolgozgatunk tovább, vagy megcélozzuk az elit ligát. Utóbbi mellett döntöttünk – nyilatkozta...

Díjazták a K&H programját

Egy aranyat és egy különdíjat is nyert a K&H: üzletet ide! program a Kreatív B2B Awardon. A Kreatív szaklap által másodszor meghirdetetett kommunikációs versenyen...

Megugrott az állami reklámköltés

Idén az első félévben az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött reklámokra az állam – írja a G7.hu. A múlt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ha így használjuk a klímát, nem fogyaszt sokat

Még a nyári hőségben is sokan félve kapcsolják be a klímaberendezéseket, attól tartva, hogy a hűsölés csillagászati villanyszámlát eredményez. A szakértő szerint azonban ez a félelem a mai modern, energiatakarékos készülékek korában már alaptalan....

Lassulhat az albérletek drágulása

Júniusban az országos albérletpiacon átlagosan 1,3 százalékos drágulás következett be havi szinten, éves összevetésben pedig 7,3 százalékos volt az emelkedés. Budapesten májushoz viszonyítva 1,4 százalékkal nőttek a bérleti díjak, az egy évvel korábbinál pedig...

Újabb médiaszolgáltatási jogosultságot újított meg a Médiatanács

Újabb médiaszolgáltatási jogosultságot újított meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület ugyanakkor eljárást indított a beszámolási kötelezettségüket nem teljesítő médiaszolgáltatókkal szemben.A médiaszolgáltató kezdeményezésére további hét évre, 2032. december 15. napjáig megújította...

A nyár legvagányabb arcaival szórakoztat a filmcsatorna

Júliusban az AMC filmcsatorna a nyári esték mellé extra adag karizmát, őrületet és akciót kínál. A hónap során minden este 21 órától a képernyőre érkeznek azok a hősök és antihősök, akiket nem lehet nem...

Itt a lista az ország legjobb vidéki éttermeiről

A gasztronómia egy igazi utazás, egy felfedezés, ahol minden falat új történetet mesél el. Hazánkban ráadásul olyan szerencsések vagyunk, hogy nem csak a fővárosba koncentrálódnak a legkiválóbb éttermek, hanem jócskán akad belőlük vidéken is,...

Digital Center

Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...

A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t

A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One

A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...

Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One

A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...