Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Így kampányol a UPC Direct
Októberben új reklámkampányba kezdett a UPC Direct. A televízióban és az interneten látható szpotokat a McCann készítette. A reklámfilm ötlete azon alapszik, hogy a...
Új kategóriák a BrandExcellence-en
Idén már második alkalommal adják át a BrandExcellence elismerést, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj. A kiválósági díj objektív...
Először előzött a videó
Az első félévben többet költöttek online videó hirdetésekre az Egyesült Királyságban, mint banner megjelenésekre – derül ki az IAB UK friss adataiból. Első alkalommal...
ADBOARD: a legújabb márka a magyar közterületi reklámpiacon
Új névvel és megújult arculattal folytatja tevékenységét a magyar közterületi reklámpiacon a német Freund cégcsoport 100 százalékos tulajdonában álló magyar leányvállalata. A koblenzi székhelyű...
Különleges fotókkal kmpányol az Adidas
Különleges fotósorozattal tiszteleg az adidas hazai csapata a kilencvenes évek egyik legmeghatározóbb sportkollekciójának újratervezett, 2017-es kiadása előtt. A ’90s hangulatot idéző EQT_BUDAPEST kampány fotóit...
Így kampányol a CIB
Idén ősszel országos kampánnyal debütál a CIB Bank új kreatív reklámplatformja, a „Kommentátorok”, amely két nagyon karakteres szereplőre, egy kutyára és egy macskára, valamint...
Akcióban a SPAR
Kiemelkedő minőségű WMF ProfiSelect evőeszközök, tálak és egyéb konyhai kiegészítők érhetőek el a SPAR Magyarország október 5-én induló új pontgyűjtő akciójában.
A pontgyűjtő akció 2017....
Egymilliárd fölött lehet a plusz adóteher
Ellehetetleníti a fogyasztói tájékoztatást és áremelkedéshez vezet a reklámhordozók termékdíjának 35 százalékos emelése – állítja közös közleményében az MRSZ és a DIMSZ. Ágazati becslésekre...
Összefogtak az ügynökségek
Szakmai szervezetet alapított nyolc közép-kelet-európai ország kilenc digitális marketing ügynöksége BlueAlliance néven. A nemrégiben Varsóban létrejött szervezet célja a nemzetközi tudásmegosztás és a piacok...
Új márka a hazai reklámpiacon
Októbertől ADBOARD néven és új arculattal folytatja közterületi reklámpiaci tevékenységét hazánkban a német Freund cégcsoport. A következő években a cég újabb beruházásokat, fejlesztéseket tervez,...
Újabb elismerés magyar reklámszakembereknek
Ezúttal a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiválján diadalmaskodtak a magyar reklámszakemberek. A McCann Budapest alkotását két kategóriában is a legjobbnak ítélte az...
Ütős kampánnyal állt elő a Telekom
Nagyon fontos a szeptember elején megújult Magenta 1 csomag sikere a Magyar Telekomnak, a társaság komoly energiát fektet az ajánlat népszerűsítésére. A legújabb kampányban...
Sztárelőadó a BrandFestival-on
A reklámügynökségek szupersztárjaként, a Jeff Goodby és Rich Silverstein nevével fémjelzett, Goodby, Silverstein & Partners évek óta a nemzetközi kreatív fesztiválok élmezőnyében szerepel. Az...
Különleges eszközt vet be a YouTube
Ugyanabból a reklámvideóból több száz, vagy akár több ezer változatot is készíthetnek a hirdetők a YouTube új megoldásának, a Director Mix-nek köszönhetően. A Google...
Vizsgálták a reklámokat
A gyermekeknek szóló élelmiszerreklámok között elenyésző az aggályos tartalom – derül ki az Önszabályozó Reklám Testület által vállalt elemzésből. Az ellenőrzött hirdetések közül csupán...
Naponta 200 szponzorüzenet éri el a nézőket
Az első félévben több mint ezer cég 1534-féle támogatói üzenete jelent meg különböző tévéműsorokban, összesen több mint 67 ezer alkalommal – derül ki az...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Újabb médiaszolgáltatási jogosultságot újított meg a Médiatanács
Újabb médiaszolgáltatási jogosultságot újított meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület ugyanakkor eljárást indított a beszámolási kötelezettségüket nem teljesítő médiaszolgáltatókkal szemben.A médiaszolgáltató kezdeményezésére további hét évre, 2032. december 15. napjáig megújította...
A nyár legvagányabb arcaival szórakoztat a filmcsatorna
Júliusban az AMC filmcsatorna a nyári esték mellé extra adag karizmát, őrületet és akciót kínál. A hónap során minden este 21 órától a képernyőre érkeznek azok a hősök és antihősök, akiket nem lehet nem...
Itt a lista az ország legjobb vidéki éttermeiről
A gasztronómia egy igazi utazás, egy felfedezés, ahol minden falat új történetet mesél el. Hazánkban ráadásul olyan szerencsések vagyunk, hogy nem csak a fővárosba koncentrálódnak a legkiválóbb éttermek, hanem jócskán akad belőlük vidéken is,...
Ezek az idei év emoji trendjei
Egy szív, egy nevető arc vagy egy szikra – néha ennyi is elég ahhoz, hogy közvetítsük mondanivalónkat. Vagy mégsem? Az Emoji világnap (július 17.) alkalmából Guld Ádám médiakutató segítségével térképeztük fel, hogy mik a...
Ez lesz idén a Klasszikus Film Maratonon
Idén szeptember 16-20. között rendezi meg a Nemzeti Filmintézet a 8. Budapesti Klasszikus Film Maratont (BKFM). A restaurált magyar és külföldi filmeket felvonultató filmünnep kiemelt témája a 130 éves mozi lesz. Makk Károly felejthetetlen...
Digital Center
Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...
A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t
A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One
A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...
Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One
A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...