- Hirdetés -

Kategória: Sportbiznisz

- Hirdetés -

Erős mezőny és látványos versenyek a hazai E-sport Bajnokságon

Végéhez ért a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság (MNEB) hetedik évada, amely idén is a hazai e-sport egyik meghatározó versenysorozata volt. A bajnokság hét...

Az AS Roma főszponzora lesz a Wizz Air

Partneri megállapodást kötött a Wizz Air a Serie A-ban játszó AS Roma klubbal. Ez a légitársaság első, futballklubbal kötött szerződése. A megállapodás szerint a...

Történelmi jelentőségű sportszponzorációban a Master Good

A Magyar Golf Szövetség évzáró közgyűlésén az elnökség részletesen bemutatta az elmúlt fél év munkáját. Az új vezetés 2025 májusi megválasztása óta olyan fejlesztések...

Sportos együttműködésben a Warner Bros. Discovery

A Nemzetközi Bob- és Szkeleton Szövetség (IBSF) a világkupa-szezonnyitón, a felújított olimpiai pályán, Cortina d’Ampezzóban kötött új megállapodást. Ez a hétvégi versenyekkel kezdődik, és...

Ilyen lesz a magyar válogatott új meze

Az adidas 23 egyedi tervezésű hazai mezről rántotta le a leplet, amelyek merész és modern dizájnjai az adott nemzet történelméből, földrajzából és kultúrájából merítenek...

A nők meghódítják az e-sportot is

Első szülinapját ünnepelte a Női E-sport szakág idén októberben. 2024-ben először került megrendezésre a Női E-sport Szakági Nap, azzal céllal, hogy a női gamerek...

E-sport: ismét összecsapnak a legjobbak

Elrajtolt a nevezés a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság hetedik évadának őszi szezonjára. A játékosok számos izgalmas játékban mérettethetik meg magukat. Az őszi szezonban...

Hosszabbított a Hisense és a FIFA

A globális fogyasztói elektronikai és háztartási gépek piacán vezető Hisense bejelentette, hogy továbbra is hivatalos támogatója marad a 2026-os FIFA Világbajnokságnak, megerősítve ezzel 2018...

A Wizz Air a Magyar Labdarugó Szövetség új főszponzora

A Wizz Air új magasságokba emeli a hazai futballt: a légitársaság a világbajnoki-selejtezőkre készülő magyar férfi A-labdarúgó válogatott főszponzorává vált! A Magyar Labdarúgó Szövetséggel...

A Mastercard lesz a McLaren Formula 1 Team hivatalos névadó partnere

A jövő szezontól a csapat McLaren Mastercard Formula 1 Team néven áll rajthoz. A partnerség új szakasza nemcsak a közös munkát emeli magasabb szintre,...

Ismét a Borsodi a hazai férfi futballválogatott hivatalos söre

Hosszútávú együttműködési megállapodást kötött a Magyar Labdarúgó Szövetség és a Borsodi Sörgyár. A tavalyi, labdarúgó-Európa-bajnoksághoz kapcsolódó megállapodás után a vállalat három évig lesz a...

Újabb sportszövetségeket támogat a Szerencsejáték Zrt.

A Magyar Ökölvívók Szövetségével, valamint egy újabb látványcsapatsportággal, a Magyar Röplabda Szövetséggel írt alá egy éves (2025/26-os bajnoki-, illetve verseny év) támogatói szerződést a...

Idén is a Budapesten lesz a T-esports Championship döntője

Négy játék, Európa legjobb csapatai, 100 000 euró összdíjazás: indul a Deutsche Telekom által szervezett, negyedik T-esports Championship regisztrációja.Negyedik alkalommal szervezi meg a Deutsche...

Az Emirates szponzorálja az FC Bayern München-t

Az Emirates légitársaság hét évre szóló együttműködési megállapodást kötött a világ egyik legismertebb és legsikeresebb futballklubjával, az FC Bayern Münchennel. A megállapodás értelmében a...

Együttműködik a BioTechUSA és a Brøndby IF

Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a tisztán hazai tulajdonú étrendkiegészítők gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cégcsoport Dánia egyik legmeghatározóbb futballklubja, a...

A Revolut lesz a leendő Audi F1 Csapat névadó partnere

A leendő Audi F1 Csapat és a Revolut, a több mint 60 millió ügyféllel rendelkező globális vezető fintech-szolgáltató egyesíti erőit egy mérföldkőnek számító megállapodás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az AI-t is beveti különleges kampányában a Vajda-Papír

Iparági szinten is egyedülálló kampányt indít a Vajda-Papír: a piacvezető higiéniai papírgyártó az Ooops! márka 15. évfordulójára az ipari termelővállalatok közül úttörőként valósított meg AI-technológiát és élőszereplőket kombináló hibrid reklámot. A „Papírterápia” koncepció az...

2000 rászoruló gyermek karácsonyi kívánsága teljesül

Az Ökumenikus Segélyszervezet 30, gyermekekkel foglalkozó központja az ott élő vagy azok látókörében lévő mintegy 2000 gyermek karácsonyi kívánságát váltja valóra. Az ajándékok átadása folyamatosan zajlik, így – Görgetegtől Rásonysápberencsen át Szendrőig – minden...

Megdöbbentő, mennyi időnk megy el a YouTube-ra

A magyarok egy átlagos napnak több mint az egytizedét videók nézegetésével töltik – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) YouTube-kutatásából. A felmérés arra is rávilágít, hogy a férfiak gyakrabban kattintanak online...

Oscar-díjra jelölt film a BIDF programjában

„A jövőd filmje már forog” - hangzik a Budapest Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) fesztivál idei szlogenje, amely különösen összecseng egy isten háta mögötti orosz általános iskola tanára által forgatott, és az Oscar előszobájába jutott...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 2. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük. Az out-of-home egyre hatékonyabb JAMNICZKY TÍMEA, JCDecaux Hungary, vezérigazgató Idén is...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....