- Hirdetés -

Kategória: SzuperZöld

- Hirdetés -

A karbonkibocsátás is csökkenthető az 5G-vel

Az 5G szélesebb körű használata döntő faktor lehet az Európai Zöld Megállapodás ambiciózus céljainak elérésében. Az Ericsson megbízásából készült tanulmány – ami a glasgow-i...

2050-re karbonsemleges lesz a BAT

A BAT is csatlakozott az ENSZ Race to Zero elnevezésű globális programjához. A vállalatcsoport tudományosan megalapozott célok mellett kötelezte el magát, annak érdekében, hogy...

Zöld ügyért fog össze a Volkswagen és az EIT InnoEnergy

Partnerségre lép egymással a világ legaktívabb fenntartható energetikai befektetője, az EIT InnoEnergy és a Volkswagen AG. Közös fejlesztői és beruházási tevékenységeket terveznek, amelyek kifejezett...

Terjeszkedik a mobilok ökológiai lábnyomát mérő rendszer

Globális terjeszkedésbe kezd a lakossági mobiltelefonok minősítésére szolgáló, jelenleg 26 országban – köztük Magyarországon – alkalmazott Eco Rating ökológiai minősítési rendszer, melyet a Vodafone,...

Az Erste is a nulla kibocsátásra hajt

Az Erste Csoport az első osztrák és kelet-közép-európai bank, amely csatlakozik az ENSZ Net-Zero Banking Alliance (nettó nulla kibocsátású banki tevékenységet célzó szövetség; NZBA)...

Magyar startup fejlesztését tesztelik Afrikában

A Vodafone Digitális Díj Bolygónk és Fenntarthatóság kategóriájának egyik dobogósa, a SMAPP LAB az afrikai kontinensen segít: a digitális csapdahálózatot Kenyában tesztelik, ezáltal hatékonyabbá...

Zöld díjat nyert a GreenDependent és az E.ON programja

Az energiahatékonyság és a megújuló energiaforrások terén elért innovatív megoldásokat, a témában kiemelkedő teljesítményt nyújtó személyeket és projekteket ismerték el a rangos nemzetközi díjjal. Az...

Magyar cégek az ENSZ Race to Zero kampányában

Az ENSZ Race to Zero kezdeményezés jelenleg az egyik legnagyobb globális törekvés, amely a klímaváltozás visszaszorítására hivatott. A cél, hogy bolygónk megmentése érdekében 2050-re...

Csomagolással zöldít a Henkel

A Henkel Laundry & Home Care üzletága új csomagolási koncepciót vezet be a Somat gépi mosogatógél termékcsaládja számára, és egy új Somat All in...

A Microsoft is a zérókibocsátásra hajt

2010 és 2020 között világszerte megkétszereződött az internetet használók száma, miközben annak forgalma, évi 30 százalékos emelkedés mellet, a tizenkétszeresére nőtt. 2020 óta ez...

Rákapcsol a klímavédelemre a ŠKODA

Vrchlabí főegységgyára 2020 vége óta a ŠKODA AUTO világszerte első termelési helyszíneként működik szén-dioxid-semlegesen. E célkitűzése megvalósítása érdekében az autógyártó következetesen csökkentette energiafelhasználását, illetve...

Felhővel segíti a cégek zöldülését az SAP

A környezettudatosság ihlette az SAP legújabb termékének fejlesztését. Az SAP Product Footprint Management segítségével a vállalatok megállapíthatják termékeik karbonlábnyomát, azok teljes életciklusát számításba véve....

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA