- Hirdetés -

Kategória: SzuperZöld

- Hirdetés -

Szokatlan kampányt indított a KÉSZ Csoport

Rendhagyó programot választott a KÉSZ Csoport a fenntarthatósági kampányához és kollégái edukálásához: a klímaváltozás egyre sürgetőbb kérdéseit egy stand-up comedy est keretében hozták közelebb...

Európa egyre jobban felkészül az e-autózásra

Kína után négy európai ország – Norvégia, Svédország, Németország és az Egyesült Királyság készült fel leginkább az elektromos autók elterjedésére – derül ki a...

Utántöltő állomásokból vásárolhatunk csomagolásmentesen a dm üzleteiben

Két éves tesztidőszak után októbertől a hazai drogériák között elsőként országosan 24 üzletében állított üzembe utántöltő állomást a dm. Budapesten 8, míg vidéken további...

Kemény kihívást jelent a cégeknek az unió zöld stratégiája

Nemcsak a nagyvállalatokra, de a kkv-szektor cégeire, azok vezetőire is jelentős feladatokat ró az unió zöld átállási stratégiája, ami lényegében a fennálló energetikai és...

Klímasemlegessé tennék a hírközlési ágazatot

A blokklánctechnológia, a metaverzum és a dolgok internete olyan mértékben növeli majd a hírközlés energiaigényét, ami már most indokolttá teszi, hogy fellépjünk az ágazat...

A zöld építésről indított podcastot a greenfo.hu

Már több mint tíz érdekes beszélgetés hallható a greenfo.hu és a Build-Communication közös, „Zöld építés” podcast csatornáján, ahol Sarkadi Péter, a greenfo.hu újságírója szakemberekkel...

Rákapcsolt az e-autók értékesítésére a BMW

2022 első kilenc hónapjában 114,8 százalékkal több zéró emissziójú BMW és MINI modell talált gazdára, mint egy évvel korábban, a BMW Group egész éves...

Felelős forrásból származó kakaóra vált a Mars

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Mars Wrigley a felelős forrásból származó kakaó beszerzésében. A világ egyik legnagyobb édességgyártója bejelentette, hogy 2023-tól az Európában található gyárai...

Egyre nagyobb problémát jelentenek az elektronikai hulladékok

2019-ben például 53,6 millió tonna keletkezett, amelynek több mint 80 százaléka ismeretlen helyen – nem hivatalos hulladéklerakóhelyeken, hulladéktelepeken, bontókban – végezte, és amelyből csupán...

Így állunk az energiatakarékos eszközökkel

A vásárlók fontosnak tartják, hogy az eszközeik energiatakarékosak legyenek, azonban az energiacímkék jelentésével a többségük nincs tisztában, és nem mindenki hajlandó jelentősen többet fizetni...

Ökobarát anyagok és hulladékgyűjtés: ezt teszi a HONOR a környezetünkért

A HONOR technológiai újításokkal tesz a környezetért: a csomagolástól a különböző, szerteágazó erőfeszítésekig. 2021 óta a vállalat nagyjából 1733 tonnányi elektromos hulladékot gyűjtött be,...

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év...

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Balatonnál is beindult a cosplay-turizmus

Új kifejezéseket kell megtanulniuk a balatoni rendezvényszervezőknek, marketingért felelős szakembereknek, ha azt akarják, hogy az "alfa" és a "z" generáció is érdeklődjön az olyan rendezvények iránt, amelyeket a régióba szerveznek. Aki nem ismeri ezeknek...

Optimisták a munkaadók, létszámbővítésre készülnek

Nógrád vármegye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre érkezett jelentkezések száma 2024 harmadik negyedében az előző év azonos időszakához képest. A legnagyobb emelkedés Somogy, Fejér és Zala vármegyékben volt megfigyelhető. Ezzel párhuzamosan...

Nemek közti egyenlőség – díjat nyert a Bridgestone Tatabánya

A Nemek egyenlőségéért egy „férfiasnak” tartott iparágban című pályázatával lett győztes a Bridgestone Tatabánya a HRPOWER szervezésében megvalósuló Open Minded Companies Award 2024 pályázat Program a nemek közti egyenlőségért kategóriájában.Október 17-én került megrendezésre a...

Nem mindenki örülhet majd a kamatplafonnak

Megkezdődött az egyeztetés a lakáshitelekre érvényes önkéntes 5%-os THM plafonnal kapcsolatban. Ha a legutóbbi banki javaslatoknak megfelelő konstrukció lépne életbe, akkor Budapesten ez a lehetőség nem lesz elérhető - olvasható a Bankmonitor közleményében.Már néhány...

Z generációs innovátorokat díjazott a Bosch és a Richter

Z generációs fiatalok jövőbe mutató ötleteit ismerték el a Bosch×Richter Ipari Innovációs Díjjal, melyet 2024 tavaszán első alkalommal hirdetett meg Magyarország két meghatározó innovatív vállalata a felsőoktatásban tanuló diákok számára. A pályázat célja az...

Don't Miss

Új vállalati kommunikációs igazgató a Yettelnél

2024. október 15-től Dávid Sándor vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát. Az új igazgató a cég belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel. A 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti...

Magyar cég lett Európa leggyorsabban növekvő vállalata

A magyar MP Solutions Kft. nyerte el a rangos Stevie Awards fődíját a leggyorsabban növekvő európai vállalat kategóriában. A HR-tanácsadással és fejvadászattal foglalkozó, 100 százalékban magyar tulajdonú cég, a pandémia utáni aktív üzletfejlesztéssel érte...

Változások az AVON-nál

Az AVON 10 országból álló dél-európai régiójának kereskedelmi piacai -Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügvezető igazgatójának vezetésével- az egyszerűbb működési struktúra jegyében 2024 őszén átszerveződtek. Ennek egyik elemeként, Kósa Anita, integrált kommunikációs és digitális...

Átadták az Effekt 2030 díjakat

Miközben a gazdasági szereplők jelentős részét az ESG-átállás és a vonatkozó szabályozásoknak való megfelelés tartja lázban, a legsikeresebb hazai ESG megoldások idén is elismerésben részesültek. A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az...

A Havas Creative nyerte a CBA és a Príma tenderét

A CBA és a Príma 2024 nyarán meghívásos kreatívügynökségi tendert hirdetett azzal a céllal, hogy mindkét brand számára új kommunikációs és kreatív platform kerüljön kidolgozásra. A tenderfolyamat végén a hazai élelmiszerkereskedelmi lánc vezetősége a...