Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: SzuperZöld
- Hirdetés -
Szokatlan kampányt indított a KÉSZ Csoport
Rendhagyó programot választott a KÉSZ Csoport a fenntarthatósági kampányához és kollégái edukálásához: a klímaváltozás egyre sürgetőbb kérdéseit egy stand-up comedy est keretében hozták közelebb...
Európa egyre jobban felkészül az e-autózásra
Kína után négy európai ország – Norvégia, Svédország, Németország és az Egyesült Királyság készült fel leginkább az elektromos autók elterjedésére – derül ki a...
Utántöltő állomásokból vásárolhatunk csomagolásmentesen a dm üzleteiben
Két éves tesztidőszak után októbertől a hazai drogériák között elsőként országosan 24 üzletében állított üzembe utántöltő állomást a dm. Budapesten 8, míg vidéken további...
Kemény kihívást jelent a cégeknek az unió zöld stratégiája
Nemcsak a nagyvállalatokra, de a kkv-szektor cégeire, azok vezetőire is jelentős feladatokat ró az unió zöld átállási stratégiája, ami lényegében a fennálló energetikai és...
Klímasemlegessé tennék a hírközlési ágazatot
A blokklánctechnológia, a metaverzum és a dolgok internete olyan mértékben növeli majd a hírközlés energiaigényét, ami már most indokolttá teszi, hogy fellépjünk az ágazat...
A zöld építésről indított podcastot a greenfo.hu
Már több mint tíz érdekes beszélgetés hallható a greenfo.hu és a Build-Communication közös, „Zöld építés” podcast csatornáján, ahol Sarkadi Péter, a greenfo.hu újságírója szakemberekkel...
Rákapcsolt az e-autók értékesítésére a BMW
2022 első kilenc hónapjában 114,8 százalékkal több zéró emissziójú BMW és MINI modell talált gazdára, mint egy évvel korábban, a BMW Group egész éves...
Felelős forrásból származó kakaóra vált a Mars
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Mars Wrigley a felelős forrásból származó kakaó beszerzésében. A világ egyik legnagyobb édességgyártója bejelentette, hogy 2023-tól az Európában található gyárai...
Egyre nagyobb problémát jelentenek az elektronikai hulladékok
2019-ben például 53,6 millió tonna keletkezett, amelynek több mint 80 százaléka ismeretlen helyen – nem hivatalos hulladéklerakóhelyeken, hulladéktelepeken, bontókban – végezte, és amelyből csupán...
Így állunk az energiatakarékos eszközökkel
A vásárlók fontosnak tartják, hogy az eszközeik energiatakarékosak legyenek, azonban az energiacímkék jelentésével a többségük nincs tisztában, és nem mindenki hajlandó jelentősen többet fizetni...
Ökobarát anyagok és hulladékgyűjtés: ezt teszi a HONOR a környezetünkért
A HONOR technológiai újításokkal tesz a környezetért: a csomagolástól a különböző, szerteágazó erőfeszítésekig. 2021 óta a vállalat nagyjából 1733 tonnányi elektromos hulladékot gyűjtött be,...
Tovább zöldített az IKEA
Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna...
George Clooney-val kampányol a Nespresso
A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka...
Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa
A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár...
Tovább zöldült a SPAR
A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év...
Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés
Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
A Balatonnál is beindult a cosplay-turizmus
Új kifejezéseket kell megtanulniuk a balatoni rendezvényszervezőknek, marketingért felelős szakembereknek, ha azt akarják, hogy az "alfa" és a "z" generáció is érdeklődjön az olyan rendezvények iránt, amelyeket a régióba szerveznek. Aki nem ismeri ezeknek...
Optimisták a munkaadók, létszámbővítésre készülnek
Nógrád vármegye kivételével az ország egész területén nőtt az álláshirdetésekre érkezett jelentkezések száma 2024 harmadik negyedében az előző év azonos időszakához képest. A legnagyobb emelkedés Somogy, Fejér és Zala vármegyékben volt megfigyelhető. Ezzel párhuzamosan...
Nemek közti egyenlőség – díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
A Nemek egyenlőségéért egy „férfiasnak” tartott iparágban című pályázatával lett győztes a Bridgestone Tatabánya a HRPOWER szervezésében megvalósuló Open Minded Companies Award 2024 pályázat Program a nemek közti egyenlőségért kategóriájában.Október 17-én került megrendezésre a...
Nem mindenki örülhet majd a kamatplafonnak
Megkezdődött az egyeztetés a lakáshitelekre érvényes önkéntes 5%-os THM plafonnal kapcsolatban. Ha a legutóbbi banki javaslatoknak megfelelő konstrukció lépne életbe, akkor Budapesten ez a lehetőség nem lesz elérhető - olvasható a Bankmonitor közleményében.Már néhány...
Z generációs innovátorokat díjazott a Bosch és a Richter
Z generációs fiatalok jövőbe mutató ötleteit ismerték el a Bosch×Richter Ipari Innovációs Díjjal, melyet 2024 tavaszán első alkalommal hirdetett meg Magyarország két meghatározó innovatív vállalata a felsőoktatásban tanuló diákok számára. A pályázat célja az...
Don't Miss
Új vállalati kommunikációs igazgató a Yettelnél
2024. október 15-től Dávid Sándor vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát. Az új igazgató a cég belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel. A 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti...
Magyar cég lett Európa leggyorsabban növekvő vállalata
A magyar MP Solutions Kft. nyerte el a rangos Stevie Awards fődíját a leggyorsabban növekvő európai vállalat kategóriában. A HR-tanácsadással és fejvadászattal foglalkozó, 100 százalékban magyar tulajdonú cég, a pandémia utáni aktív üzletfejlesztéssel érte...
Változások az AVON-nál
Az AVON 10 országból álló dél-európai régiójának kereskedelmi piacai -Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügvezető igazgatójának vezetésével- az egyszerűbb működési struktúra jegyében 2024 őszén átszerveződtek. Ennek egyik elemeként, Kósa Anita, integrált kommunikációs és digitális...
Átadták az Effekt 2030 díjakat
Miközben a gazdasági szereplők jelentős részét az ESG-átállás és a vonatkozó szabályozásoknak való megfelelés tartja lázban, a legsikeresebb hazai ESG megoldások idén is elismerésben részesültek. A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az...
A Havas Creative nyerte a CBA és a Príma tenderét
A CBA és a Príma 2024 nyarán meghívásos kreatívügynökségi tendert hirdetett azzal a céllal, hogy mindkét brand számára új kommunikációs és kreatív platform kerüljön kidolgozásra. A tenderfolyamat végén a hazai élelmiszerkereskedelmi lánc vezetősége a...