Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!” elnevezésű országos elektronikai hulladékgyűjtési kampányhoz, amelynek célja nemcsak a használt eszközök környezetbarát újrahasznosítása, hanem...
Magyarországon elsőként kapott független szervezet által hitelesített EU Taxonómia minősítést a budapesti RoseVille irodaház. A zöld átállás az ingatlanszektor számára lassan megkerülhetetlenné válik. Az...
A Generali Csoport idén már ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások fenntarthatósági törekvéseit segítő EnterPRIZE nemzetközi programot. A hazai KKV szektor fenntartható...
A Sony hosszú távú fenntarthatóság iránti elkötelezettségének részeként, a Road to Zero globális környezetvédelmi tervének keretében televíziókból újrahasznosított anyagokat épít be SORPLAS technológiával a...
Az idei első negyedév végére már meghaladta a 77 ezret a hazai utakon közlekedő tisztán elektromos autók száma, a vállalati e-autó program pedig további...
Június 5-én, a Környezetvédelem Világnapján a Bolt Magyarország felhívást intéz a Budapesten és az agglomerációban élők számára, hogy minél több embert ösztönözzön a közösségi...
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO KALAND” animációs sorozatot. A környezettudatosságot játékos formában bemutató kisfilmek célja továbbra is az, hogy...
Idén tavasztól kizárólag zöld energiát használ fel az Etele Plaza, amelynek fenntartható működéséhez egy újonnan telepített, fél focipálya méretű napelemrendszer is hozzájárul majd. Az...
Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk azzal több, mint 21 kilogramm CO2e-t generálunk. A videós tartalmak térnyerése még nagyobb energiaigényt követel, ami a karbonlábnyom...
A fenntarthatóság ma már messze túlmutat a zöld logókon, az újrahasznosított kávéspoharakon vagy az ESG-jelentések formális világán. A valódi, mélyreható fenntarthatóság nem kampánykérdés, hanem...
Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban, az új rendszer rendszám alapján automatikus be- és kihajtást biztosít. A fejlesztés célja a kényelmesebb és fenntarthatóbb parkolás,...
A Magyar Telekom 2023 októberében indította el a Recommerce Grouppal közös szolgáltatását, amely során felújított készülékeket értékesítenek, ezzel is támogatva a körforgásos gazdaságot.
A környezettudatosság...
A fenntarthatósági és ESG-témák kapcsán tapasztalható nagy amerikai irányváltás kapcsán még nem tart ott a marketingszakma, hogy megoldásokon gondolkodjon, mindenki kapkodja a fejét –...
A fenntarthatóság egyre fontosabb szempont a fogyasztói döntésekben, nemcsak a termékek, hanem a médiatartalmak és a reklámok esetén is. Egy nemzetközi kutatás szerint a...
A biológiai sokféleség egy nagyon jó részét igenis vissza lehet állítani, csak akarni kell – véli Ürge-Vorsatz Diána. A CEU professzorával, az ENSZ klímatestületének...
Az ESG jelentések kötelezővé válásával a fenntarthatóság már nem választás kérdése, hanem törvényi kötelezettség, így a nagyvállalatok egyre tudatosabban törekszenek arra, hogy mérhető eredményekkel...
A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés. 2024-ben még csak a...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...
A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...
A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...
Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...
A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...