Várhatóan idén novemberben több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik meg az Európai Bizottság Innovációs Alapjának (Innovation Fund) következő pályázati köre. Bármely tagállamból, szinte...
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését...
A G20-országok több mint 20 éve nem tudtak évi 11,5 százaléknál magasabb szén-dioxid-csökkentési rátát elérni, ezért világviszonylatban már 20,4 százalékos dekarbonizációra, azaz kibocsátásintenzitás-csökkentésre lenne...
Kis túlzással állítható, hogy hónapok óta mindenki az italcsomagolások visszaváltásának új rendszeréről beszél. Magyarországon már több mint 3200 automata működik országszerte, a kezdeti negatív...
A fenntartható divat nem csupán egy múló trend, hanem a jövőnk záloga. A divatipar gyorsan változó, „fast fashion” modellje súlyosan károsítja a környezetet, valamint...
Nemrég adta át a Tesco az Élelmiszerbanknak a 100 milliomodik adag ételt jelképező mentett élelmiszert, így ünnepelve a szeptember 29-i élelmiszer-pazarlás elleni világnapot. Az...
A hazai cégek optimisták a klímavállalásokat illetően, de a szervezeten belüli széthúzás komoly akadályt jelenthet azok teljesítésében — derül ki az EY több mint...
Az idén 20 éves Lidl Magyarország továbbra is kiemelt feladatának tartja, hogy felelős üzletláncként minél fenntarthatóbb működési folyamatokat alakítson ki, fókuszálva többek között az...
Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ által életre hívott Green Pledge pályázat védjegyei. A reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés...
A Westend az elsők között csatlakozott rá a Solar Markt és a Green Cloud naperőművére. Magyarország leglátogatottabb bevásárlóközpontja így az éves energiafelhasználásának több mint...
A fenntarthatóság, mint alapvető üzleti stratégia jelenik meg a világ egyik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoport, a Natura &Co vállalatcsoport tagjának, az AVON...
A mai rohanó divatvilágban a tudatos választás fontosabb, mint valaha. A trendek jönnek és mennek, ám a fenntartható divat egyre inkább a középpontba kerül....
Andri Diána júniusban csatlakozott a sportszerkereskedő vállalathoz. A diverz szakmai háttérrel rendelkező szakember különböző iparágakban és területeken szerzett tapasztalataira épít majd az új pozíciójában,...
A folyószennyezés felszámolásán 2013 óta dolgozó PET Kupa Egyesület szlovák és magyar partnerével támogatást nyert az Interreg Magyarország–Szlovákia Programban a Bodrog és a Latorca...
Tovább bővül a DHL Express Magyarország Kft. nulla helyi károsanyag-kibocsátású járműflottája: a vállalat az eddigi 20-ról 39-re növeli Budapesten az elektromos futárautóinak számát, így...
Összesen 339 SPAR üzletben elhelyezett automata teszi lehetővé a visszaváltható üveg-, fém- és műanyag palackok zökkenőmentes visszaváltását. A vállalat emellett a fogyasztók szemléletformálására is...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...