- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Saját gyártású műsorokkal erősít a VIASAT6

Áprilisban debütál a VIASAT6 vadonatúj saját gyártású produkciója, az Antikhősök, amelyben Szabó Kimmel Tamással nyerhetünk betekintést a műtárgykereskedés világába. A Totalcar is friss évaddal...

Elindult az új Telekom TV

A Telekom vadonatúj, felhő alapú televíziós platformja elhozta az igazi többképernyős és 4K élményt a szolgáltató gigabites hálózatán. 2021. március 23-tól a Telekom már Android...

A szükséges plusz – folytatódik a streaming dömping

Az elmúlt években gőzerővel rákapcsoltak a streamingszolgáltatásaik fejlesztésére a nagy televíziós médiavállalatok. Ennek az eredménye az idén lesz igazán látványos, ugyanis több új platform...

Csaknem 40 vb-selejtező egy hét alatt a Sport TV-n

Március 24-31. között a vb-selejtezők történetében először rendeznek egy FIFA-héten három fordulót. A Sport TV ebből az időszakból 38 válogatott mérkőzést tűz képernyőre a...

Ismét Oscar-jelölt lehet egy magyar kisfilm

Bejutott a 45. alkalommal megrendezésre kerülő Cleveland International Film Festival versenyprogramjába Holtai Gábor kisjátékfilmje, a Második kör. A nagy múltú filmfesztivál Oscar-kvalifikációs joggal rendelkezik,...

Egymillió feletti nézettséggel tért vissza az RTL-es sorozat

A mi kis falunk közel 1,1 milliós nézőszámot hozott az RTL Klubnak. A sorozat új része a 18-49 évesek körében is listavezetőnek bizonyult. Portfóliószinten...

A hírember – interjú Szellő Istvánnal

Sokan legyintenek erre a munkára, mondván csak bemegyünk és felolvassuk az összekötő szövegeket – említ egy munkájával kapcsolatos tévhitet Szellő István. Az RTL Híradó...

Ősszel visszatér a TV2 egyik zászlóshajója

Folyamatosan jönnek az újdonságok a műsorok terén – mondja a 2021-es terveik kapcsán Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, aki a Marketing & Médiának...

Premierekkel erősít az AXN

Izgalmasan indul a tavasz, hiszen egy hét leforgása alatt öt országos premier is érkezik az AXN-re. A csatorna márciusi kínálatában olyan újdonságok szerepelnek, mint...

Magazinműsorral erősít a Spektrum Home

Március 20-tól állandó hétvégi magazinműsort tűz műsorára a Spektrum Home, melynek műsorvezetői Havas Dóra és McMenemy Márk lesznek. Hasonló, akkor még csak az adventi szezonra...

Új műsor érkezik az RTL Klubra – örülhetnek az édességek kedvelői

Újabb gasztroműsorral bővül az RTL Klub kínálata, a Mestercukrász, az édesszájú Konyhafőnök című produkcióban a desszertek mesterei mérhetik össze tudásukat. A műsor gyártója a Solaz...

Szolnokon és Veszprémben is indulhat a verseny a frekvenciákért

Újabb két vidéki városban lehet pályázni rádiós frekvenciákra, emellett két fővárosi frekvencia terveinek kidolgozás is elkezdődik. A Médiatanács a Pentafon Kft. médiaszolgáltató kérelmére további hét...

Turizmus és reklámpiac a BrandManiában

Két, a koronavírus-járvány által jelentősen érintett szektorral foglalkozik a legújabb BrandMania. Az RTL Klub magazinműsorának legújabb adásában terítékre kerül az idegenforgalmi szektor és kiderül...

Még több hírességgel folytatódik az Észbontók

Április 12-én 19 órakor Kovács Áron vezetésével dupla epizóddal tér vissza a VIASAT3 sikerműsora, az Észbontók, amelynek új évada rengeteg nevetést és izgalmat ígér...

Szárnyal a tévézés a járvány alatt

Tavaly februárban fordult meg a televíziónézésre fordított idő csökkenő trendje. Azóta minden hónapban többet tévéztek az emberek, mint egy évvel korábban. A Marketing&Media magazin...

Saját gyártású sorozatokkal erősít a Spektrum Home

Két saját gyártású sorozattal jelentkezik a Spektrum Home a tavaszi időszakban. Mindkét formátum újdonság a hazai piacon és a csatorna műsorkínálatához hűen az örömteli...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...