- Hirdetés -

Világsztárokkal indít online beszélgetéssorozatot a Mastercard és a Velencei Filmfesztivál

|

- Hirdetés -

A Mastercard, mint a 78. Velencei Nemzetközi Filmfesztivál – La Biennale di Venezia (szeptember 1-11.) főszponzora, valamint a filmes varázslat, az új tehetségek, az újszerű szemlélet büszke támogatója arra hívja a mozi szerelmeseit és a jövő tehetségeit, hogy egy exkluzív, virtuális beszélgetéssorozaton ismerjék meg a modern filmművészet néhány befolyásos szereplőjét. Az eseménysorozat célja, hogy az érdeklődők megismerjék, hogyan képesek a nagyszerű filmkészítők által elmesélt történetek olyan hatást kiváltani, amely magán a filmen messze túlmutat.

A mozi iránti szenvedély új világokra, problémákra és kihívásokra nyitja fel a szemünket. A filmvásznon keresztül az alkotók egyedülálló módon képesek új perspektívából megmutatni nekünk az életet, amely különleges utazásra vihet minket, vagy lehetővé teszi, hogy ismerős helyeket és helyzeteket új szemszögből lássunk.

Arról a „kreatív lencséről”, amin keresztül a filmkészítők látják és láttatják velünk a világot, Bong Joon Ho, Tim Roth, Susan Sarandon, Marisa Tomei, Paolo Virzì és Robin Wright osztja meg gondolatait. Mesélnek majd arról is, hogy egy nagyszerű film hogyan képes különböző perspektívákat mozgatni, számtalan érzelmet kiváltani és befolyásolni az életünket.

A “Life Through a Different Lens: contactless connections – Exploring the power of cinema to connect us” (“Az élet egy másik lencsén keresztül: érintés nélküli kapcsolatok – A mozi összekötő erejének felfedezése”) című rendezvényen a rendező, a színész, az operatőr és a filmvilágban dolgozók szerepét vizsgáljuk meg a történetek felépítésében. Ezáltal lehetőséget kapunk arra, hogy új perspektívából lássuk az életet, és olyan világokhoz kapcsolnak minket, amelyek tele vannak felbecsülhetetlen lehetőségekkel.

“A filmek világa minden más művészeti ágtól eltérően azt teszi lehetővé számunkra, hogy az életet más szemüvegen keresztül lássuk. Mivel manapság egy folyamatosan változó környezetben próbálunk navigálni, a filmművészetnek még fontosabb szerepet kell játszania. Örülünk, hogy folytathatjuk szoros partnerségünket a Velencei Filmfesztivállal, így ezáltal is segíthetünk az embereknek megtapasztalni a filmek átalakító erejét” – mondta Jeannette Liendo, a Mastercard Europe marketing és kommunikációs alelnöke. “A mozi ikonjainak legfrissebb meglátásait meghallgatva szeretnénk a filmek szerelmeseinek és a filmművészeti hallgatóknak magával ragadó és páratlan élményeket nyújtani, lehetővé téve számukra, hogy közelebb kerüljenek ennek a felbecsülhetetlen művészetnek az alkotói oldalához.”

“A mozi egy szélesre tárt ablak a világra. Minden minőségi film képes megtanítani minket valamire, tudatosítani bennünk a kortárs társadalomban végbemenő nagy változásokat, befolyásolni előítéleteinket és tudásunkat. A mozin keresztül visszafelé utazhatunk, újra felfedezhetünk feledésbe merült vagy a szokásaink által eltorzított eseményeket. Eljuthatunk oda, ahová nem tudunk eljutni, legyen szó távoli országokról vagy a ránk váró jövőről. Egyetlen művészeti ág sem képes egyszerre jobban szórakoztatni és elkábítani minket, mint a mozi, megerősíteni vagy befolyásolni azt, ahogy magunkat és a világban betöltött szerepünket látjuk. Nagy örömünkre szolgál, hogy a filmművészet és annak fejlődése iránti elkötelezettségünk megerősítésében számíthatunk a Mastercard támogatására ” – nyilatkozta Alberto Barbera, a Velencei Nemzetközi Filmfesztivál művészeti igazgatója.

A “See life through a different lens” beszélgetéssorozat a Mastercard Youtube csatornáján, a priceless.com-on és a labiennale.org-on lesz elérhető az alábbiak szerint:

Robin Wright, szeptember 1., szerda – 16.30.

Paolo Virzì, szeptember 2., csütörtök – 16.30.

Tim Roth, szeptember 3., péntek – 16.30.

Susan Sarandon, szeptember 4., szombat – 16.30.

Marisa Tomei, szeptember 5., vasárnap – 16.30.

Bong Joon Ho, szeptember 6., hétfő – 16.30.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szuperzöld épületekkel tizedére csökkenhet az energiafelhasználás

A globális CO2-kibocsátás közel feléért az épített környezetünk felel, ezért kulcsfontosságú, hogy minél energiahatékonyabb legyen az épületeink üzemeltetése. A Schneider Electric grenoble-i IntenCity létesítményének példája azt mutatja, hogy intelligens rendszerekkel akár tizedére is csökkenthető...

Szárnyal az infláció, borús jövőt jósolnak a szakértők

2022. júliusban a fogyasztói árak átlagosan 13,7 százalékkal meghaladták az egy évvel korábbit. Az elmúlt egy évben az élelmiszerek és a tartós fogyasztási cikkek ára emelkedett a leginkább.A fogyasztói árak egy hónap alatt átlagosan...

Növekedhet a bérfeszültséget és a fluktuáció

Könnyebbé vált harmadik országbeli állampolgárok, így akár az ázsiai térségből érkező munkavállalók minősített munkaerő-kölcsönzőkön keresztüli alkalmazása. Azon túl, hogy egyes szektorok munkaerőhiánya, valamint a bizonytalan gazdasági kilátások miatt a munkáltatók számára egyre előnyösebb munkaerőt...

Viszaesett az Erste Bank nyeresége

Az Erste Banknál 18 százalékkal nőtt az új finanszírozás volumene az idei első félévben, míg az ügyfélhitelek és kötvények állománya 11 százalékkal bővült egy év alatt. A működési bevételeket 9,4 százalékkal sikerült növelni, az...

Játékos kihívásokkal ünnepel a 90 éves LEGO

A LEGO Csoport idén augusztus 10-én ünnepli 90. születésnapját, és egyben azt az elköteleződést is, amelynek eredményeképpen immár kilenc évtizede sikeresen járul hozzá a gyerekek készségeinek és a LEGO rajongók kreativitásának kibontakoztatásához világszerte. Ebből...

Nagyot nőtt az európai turizmus

Az év első öt hónapjában Európa turistaforgalma 350 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi szintet az ENSZ Turisztikai Világszervezete (UNWTO) legfrissebb adatai szerint. Sem a gazdasági problémák, sem a repülőtereken tapasztalható káosz, sem...

Feltornázták a híroldalak látogatottságát a gazdasági nehézségek

Jelentősen nőtt júliusban a híroldalak napi átlagos látogatószáma az előző hónaphoz képest a DKT friss elemzése szerint, amelyben tüzetesebben megvizsgálták, hogyan hatnak ezekre a site-okra a gazdasági nehézségek és az azokkal kapcsolatos kormányzati intézkedések....

Már forgatják a Hunyadi című sorozatot

Számos magyar és más, közép-európai országból származó színész, producer közreműködésével megkezdődött a Hunyadi című, tízórás történelmi sorozat forgatása. A rendező az Oscar-jelölt és Emmy-díjas Robert Dornhelm, valamint Nagypál Orsi és Szász Attila. A július...

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Nemzetközi felvásárlást jelentett be a UPS Healthcare

A UPS felvásárolja a Bomi Groupot, mely egyike a világ vezető, multinacionális egészségügyi logisztika szolgáltatóinak. A tranzakció révén 14 országban található hőmérséklet-szabályozott létesítményekkel és a Bomi Group közel 3000 magasan képzett munkatársával bővül a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Felpöröghetnek a magyar webshopok

Az árfolyamváltozás miatt már egyre kevesebb esetben éri meg euróban vagy dollárban külföldről rendelni, így még több vásárló fordul a hazai internetes áruházak irányába. A hazai webshopokon erősödő igény jelentkezik az önfenntartó életmóddal kapcsolatos...

Szuperzöld épületekkel tizedére csökkenhet az energiafelhasználás

A globális CO2-kibocsátás közel feléért az épített környezetünk felel, ezért kulcsfontosságú, hogy minél energiahatékonyabb legyen az épületeink üzemeltetése. A Schneider Electric grenoble-i IntenCity létesítményének példája azt mutatja, hogy intelligens rendszerekkel akár tizedére is csökkenthető...

Szárnyal az infláció, borús jövőt jósolnak a szakértők

2022. júliusban a fogyasztói árak átlagosan 13,7 százalékkal meghaladták az egy évvel korábbit. Az elmúlt egy évben az élelmiszerek és a tartós fogyasztási cikkek ára emelkedett a leginkább.A fogyasztói árak egy hónap alatt átlagosan...

Növekedhet a bérfeszültséget és a fluktuáció

Könnyebbé vált harmadik országbeli állampolgárok, így akár az ázsiai térségből érkező munkavállalók minősített munkaerő-kölcsönzőkön keresztüli alkalmazása. Azon túl, hogy egyes szektorok munkaerőhiánya, valamint a bizonytalan gazdasági kilátások miatt a munkáltatók számára egyre előnyösebb munkaerőt...

Viszaesett az Erste Bank nyeresége

Az Erste Banknál 18 százalékkal nőtt az új finanszírozás volumene az idei első félévben, míg az ügyfélhitelek és kötvények állománya 11 százalékkal bővült egy év alatt. A működési bevételeket 9,4 százalékkal sikerült növelni, az...
- Hirdetés -

Don't Miss

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Hatalmas zöld projektben a Toyota

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli...

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....