- Hirdetés -

Világsztárokkal indít online beszélgetéssorozatot a Mastercard és a Velencei Filmfesztivál

|

- Hirdetés -

A Mastercard, mint a 78. Velencei Nemzetközi Filmfesztivál – La Biennale di Venezia (szeptember 1-11.) főszponzora, valamint a filmes varázslat, az új tehetségek, az újszerű szemlélet büszke támogatója arra hívja a mozi szerelmeseit és a jövő tehetségeit, hogy egy exkluzív, virtuális beszélgetéssorozaton ismerjék meg a modern filmművészet néhány befolyásos szereplőjét. Az eseménysorozat célja, hogy az érdeklődők megismerjék, hogyan képesek a nagyszerű filmkészítők által elmesélt történetek olyan hatást kiváltani, amely magán a filmen messze túlmutat.

A mozi iránti szenvedély új világokra, problémákra és kihívásokra nyitja fel a szemünket. A filmvásznon keresztül az alkotók egyedülálló módon képesek új perspektívából megmutatni nekünk az életet, amely különleges utazásra vihet minket, vagy lehetővé teszi, hogy ismerős helyeket és helyzeteket új szemszögből lássunk.

Arról a „kreatív lencséről”, amin keresztül a filmkészítők látják és láttatják velünk a világot, Bong Joon Ho, Tim Roth, Susan Sarandon, Marisa Tomei, Paolo Virzì és Robin Wright osztja meg gondolatait. Mesélnek majd arról is, hogy egy nagyszerű film hogyan képes különböző perspektívákat mozgatni, számtalan érzelmet kiváltani és befolyásolni az életünket.

A “Life Through a Different Lens: contactless connections – Exploring the power of cinema to connect us” (“Az élet egy másik lencsén keresztül: érintés nélküli kapcsolatok – A mozi összekötő erejének felfedezése”) című rendezvényen a rendező, a színész, az operatőr és a filmvilágban dolgozók szerepét vizsgáljuk meg a történetek felépítésében. Ezáltal lehetőséget kapunk arra, hogy új perspektívából lássuk az életet, és olyan világokhoz kapcsolnak minket, amelyek tele vannak felbecsülhetetlen lehetőségekkel.

“A filmek világa minden más művészeti ágtól eltérően azt teszi lehetővé számunkra, hogy az életet más szemüvegen keresztül lássuk. Mivel manapság egy folyamatosan változó környezetben próbálunk navigálni, a filmművészetnek még fontosabb szerepet kell játszania. Örülünk, hogy folytathatjuk szoros partnerségünket a Velencei Filmfesztivállal, így ezáltal is segíthetünk az embereknek megtapasztalni a filmek átalakító erejét” – mondta Jeannette Liendo, a Mastercard Europe marketing és kommunikációs alelnöke. “A mozi ikonjainak legfrissebb meglátásait meghallgatva szeretnénk a filmek szerelmeseinek és a filmművészeti hallgatóknak magával ragadó és páratlan élményeket nyújtani, lehetővé téve számukra, hogy közelebb kerüljenek ennek a felbecsülhetetlen művészetnek az alkotói oldalához.”

“A mozi egy szélesre tárt ablak a világra. Minden minőségi film képes megtanítani minket valamire, tudatosítani bennünk a kortárs társadalomban végbemenő nagy változásokat, befolyásolni előítéleteinket és tudásunkat. A mozin keresztül visszafelé utazhatunk, újra felfedezhetünk feledésbe merült vagy a szokásaink által eltorzított eseményeket. Eljuthatunk oda, ahová nem tudunk eljutni, legyen szó távoli országokról vagy a ránk váró jövőről. Egyetlen művészeti ág sem képes egyszerre jobban szórakoztatni és elkábítani minket, mint a mozi, megerősíteni vagy befolyásolni azt, ahogy magunkat és a világban betöltött szerepünket látjuk. Nagy örömünkre szolgál, hogy a filmművészet és annak fejlődése iránti elkötelezettségünk megerősítésében számíthatunk a Mastercard támogatására ” – nyilatkozta Alberto Barbera, a Velencei Nemzetközi Filmfesztivál művészeti igazgatója.

A “See life through a different lens” beszélgetéssorozat a Mastercard Youtube csatornáján, a priceless.com-on és a labiennale.org-on lesz elérhető az alábbiak szerint:

Robin Wright, szeptember 1., szerda – 16.30.

Paolo Virzì, szeptember 2., csütörtök – 16.30.

Tim Roth, szeptember 3., péntek – 16.30.

Susan Sarandon, szeptember 4., szombat – 16.30.

Marisa Tomei, szeptember 5., vasárnap – 16.30.

Bong Joon Ho, szeptember 6., hétfő – 16.30.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA