- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

A Keresztanyu nem ereszti az első helyet

A 18-49 éveseknél ismét a Keresztanyu volt a hét legnézettebb műsora, de a TV2-s Exatlon sem maradt le sokkal az RTL-es sorozat mögött. Csatornák...

Tovább terjeszkedett az RTL Most+

Már a Magyar Telekom Szuper Családi HD és Szuper Családi Mozi TV előfizetői számára is elérhetővé vált az RTL Magyarország prémium digitális szolgáltatása, az...

Őrületes sztárparádé a Nickelodeon gáláján

Ismét zöldbe borult a népszerű gyermekcsatorna. A Nickelodeon’s Kids’ Choice Awards virtuális gálája ezúttal is tucatnyi meglepetéssel, továbbá Guinness rekordot jelentő zöld slime-mal és...

Megvannak az Oscar-jelöltek, Vanessa Kirby is esélyes

David Fincher Mank című filmje kapta a legtöbb, 10 jelölést az idei Oscar-díjakra. Az amerikai filmakadémia hétfői Los Angeles-i bejelentése szerint az Oscar-esélyesek között...

Non-spot trendekkel indult a BrandMania új évada

Nagy sikerrel futnak a saját gyártású showműsorok és sorozatok a hazai csatornákon, ami jó lehetőséget kínál a márkák számára a non-spot megjelenésekre is. Már...

Hollywoodi utazás a fődíj a Paramount Network kvízjátékán

Három hét, 21 filmes este, 105 fogós kérdés. Különleges filmkvízt hirdet nézőinek a Paramount Network. A helyesen válaszolók közül egy szerencsés filmrajongó négy éjszakás...

Vidéki rádiós pályázatokról döntöttek

A sikeres frekvenciatervezés és szerződéskötés után a Lánczos Kornél Gimnázium tovább üzemeltetheti kisközösségi rádióját Székesfehérváron. A Székesfehérvár telephelyű kisközösségi rádiós frekvencia elvi használatára kiírt pályázat...

Eredménytelen lett a Klubrádió által korábban használt frekvenciára kiírt pályázat

Továbbra sem használhatja a 92,9 MHz-es frekvenciát a Klubrádió, miután a Médiatanács nyertes nélkül zárta le a sáv használatára kiírt pályázatot. A testület a...

Visszatér a BrandMania

Kezdődik a BrandMania 18. évada, a 246. adásban a non-spot tévés reklámpiac kerül a középpontba. Az új évadban szó lesz a tavaszi újdonságokról a...

Három jelölt a Fiatal Közönség Díjra

Egy olasz-francia, egy norvég és egy ír-luxemburgi alkotás szerepel az Európai Filmakadémia (EFA) Fiatal Közönség Díjának (Young Audience Award) idei jelöltjei között. A jelölt...

Ezzel készültek a tavaszra a Sony hazai csatornái

Új évaddal tér vissza az Észbontók, Antikhősök címmel új formátum debütál a VIASAT6-on és érkezik több új sorozat is – többek között ezzel készültek...

Ők esélyesek a BAFTA díjaira idén

A Brit Filmművészeti és Televíziós Akadémia (BAFTA) igen sokszínű jelöltlistával állt elő díjaira, a színészkategóriákban a 24 jelölt közül 16 etnikai kisebbséghez tartozik. Mundruczó...

Összehozzák Wonder Womant és Vasembert

Valóságos sztárparádét hoz a Nickelodeon’s Kids’ Choice Awards hétvégi, virtuális gálája. A magyar idő szerint március 13-ról 14-re virradóan Justin Bieber mellett olyan csillagok...

Egyiptom titkait kutatja az új sorozat

Kleopátra, Nefertiti, Tutankhamon és az ókori Egyiptom többi titka és kincse kerül reflektorfénybe a National Geographic Egyiptom elveszett kincsei című sorozatában, amiből a legújabb...

Megvannak a dokumentumfilm fesztivál nyertesei

Kihirdették az idei Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) szakmai és közönségdíjait; a fesztivál filmjei március 10-ig még megtekinthetők az esemény honlapján. Ebben az évben...

Szoros lett a nézettségi verseny

Az RTL Klub kis előnnyel nyerte az elmúlt hetet, a hétfőtől péntekig terjedő időszak a TV2-é volt. Műsorok terén a Keresztanyu és az Exatlon,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...