Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Tv/Rádió
- Hirdetés -
A Keresztanyu nem ereszti az első helyet
A 18-49 éveseknél ismét a Keresztanyu volt a hét legnézettebb műsora, de a TV2-s Exatlon sem maradt le sokkal az RTL-es sorozat mögött. Csatornák...
Tovább terjeszkedett az RTL Most+
Már a Magyar Telekom Szuper Családi HD és Szuper Családi Mozi TV előfizetői számára is elérhetővé vált az RTL Magyarország prémium digitális szolgáltatása, az...
Őrületes sztárparádé a Nickelodeon gáláján
Ismét zöldbe borult a népszerű gyermekcsatorna. A Nickelodeon’s Kids’ Choice Awards virtuális gálája ezúttal is tucatnyi meglepetéssel, továbbá Guinness rekordot jelentő zöld slime-mal és...
Megvannak az Oscar-jelöltek, Vanessa Kirby is esélyes
David Fincher Mank című filmje kapta a legtöbb, 10 jelölést az idei Oscar-díjakra. Az amerikai filmakadémia hétfői Los Angeles-i bejelentése szerint az Oscar-esélyesek között...
Non-spot trendekkel indult a BrandMania új évada
Nagy sikerrel futnak a saját gyártású showműsorok és sorozatok a hazai csatornákon, ami jó lehetőséget kínál a márkák számára a non-spot megjelenésekre is. Már...
Hollywoodi utazás a fődíj a Paramount Network kvízjátékán
Három hét, 21 filmes este, 105 fogós kérdés. Különleges filmkvízt hirdet nézőinek a Paramount Network. A helyesen válaszolók közül egy szerencsés filmrajongó négy éjszakás...
Vidéki rádiós pályázatokról döntöttek
A sikeres frekvenciatervezés és szerződéskötés után a Lánczos Kornél Gimnázium tovább üzemeltetheti kisközösségi rádióját Székesfehérváron.
A Székesfehérvár telephelyű kisközösségi rádiós frekvencia elvi használatára kiírt pályázat...
Eredménytelen lett a Klubrádió által korábban használt frekvenciára kiírt pályázat
Továbbra sem használhatja a 92,9 MHz-es frekvenciát a Klubrádió, miután a Médiatanács nyertes nélkül zárta le a sáv használatára kiírt pályázatot. A testület a...
Visszatér a BrandMania
Kezdődik a BrandMania 18. évada, a 246. adásban a non-spot tévés reklámpiac kerül a középpontba. Az új évadban szó lesz a tavaszi újdonságokról a...
Három jelölt a Fiatal Közönség Díjra
Egy olasz-francia, egy norvég és egy ír-luxemburgi alkotás szerepel az Európai Filmakadémia (EFA) Fiatal Közönség Díjának (Young Audience Award) idei jelöltjei között. A jelölt...
Ezzel készültek a tavaszra a Sony hazai csatornái
Új évaddal tér vissza az Észbontók, Antikhősök címmel új formátum debütál a VIASAT6-on és érkezik több új sorozat is – többek között ezzel készültek...
Ők esélyesek a BAFTA díjaira idén
A Brit Filmművészeti és Televíziós Akadémia (BAFTA) igen sokszínű jelöltlistával állt elő díjaira, a színészkategóriákban a 24 jelölt közül 16 etnikai kisebbséghez tartozik. Mundruczó...
Összehozzák Wonder Womant és Vasembert
Valóságos sztárparádét hoz a Nickelodeon’s Kids’ Choice Awards hétvégi, virtuális gálája. A magyar idő szerint március 13-ról 14-re virradóan Justin Bieber mellett olyan csillagok...
Egyiptom titkait kutatja az új sorozat
Kleopátra, Nefertiti, Tutankhamon és az ókori Egyiptom többi titka és kincse kerül reflektorfénybe a National Geographic Egyiptom elveszett kincsei című sorozatában, amiből a legújabb...
Megvannak a dokumentumfilm fesztivál nyertesei
Kihirdették az idei Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál (BIDF) szakmai és közönségdíjait; a fesztivál filmjei március 10-ig még megtekinthetők az esemény honlapján. Ebben az évben...
Szoros lett a nézettségi verseny
Az RTL Klub kis előnnyel nyerte az elmúlt hetet, a hétfőtől péntekig terjedő időszak a TV2-é volt. Műsorok terén a Keresztanyu és az Exatlon,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok
A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...
PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup
A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...
Szoboszlaival akciózik a Telekom
Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Szintet lépett a használtautó-import
Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...
Digital Center
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...
GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi
A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...








