- Hirdetés -

Tűzijáték a nézettségi versenyben

|

- Hirdetés -

Szó szerint, ugyanis az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése 1,13 milliós nézőszámot hozott a Duna Tv-nek. Erősen kezdett a TV2-n a Totem című új produkció is.

A korábbi hetekben megszokottnál kicsit szorosabban alakult múlt héten a nézettségi verseny az RTL Klub és a TV2 között. Előbbi 11,6 százalékos, utóbbi 10,5 százalékos közönségarányt ért el, azaz alig több mint egy százalékpontot tett ki közöttük a differencia a 18-49 éveseknél és főműsoridőben.

A pénteki és a vasárnapi főműsoridőt a TV2, a többi estét az RTL Klub nyerte. Még említést érdemel a Duna Tv péntek esti 6,3 százalékos share-je, ami jelentősen magasabb volt a náluk megszokott egy százalék körüli közönségaránynál.

Csoportszinten az RTL Magyarország nyerte a hetet, 24,1 százalékos közönségaránnyal, a TV2 Csoport 22,1 százalékot hozott össze. A második tévés ligában továbbra is tart a ViacomCBS jó szériája: 6,6 százalékos share-nek örülhettek, utánuk a Sony 4,9 százalékos, az AMC 4,5 százalékos közönségarányt ért el.

33. hét / 32. hét / 31. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 11,6% / 13% / 12,9%
TV2 – 10,5% / 10,2% / 9,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (33. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Meryem – 4,4% (4,1%)
Híradó – 15,1% (16,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,7% (15,5%)
Keresztanyu – 15,5% (16,4%)
A mi kis falunk – 13,3% (12,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,8% (12,2%)
Tények – 15,2% (16,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13% (11,6%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 15,4% (14,7%)
Doktor Balaton – 8% (9%)
Bezár a bazár – 6,7% (7,1%)

Több műsornál is fej fej melletti eredményeket láthatunk. Ez volt a helyzet a Híradó és a Tények között (négy estét nyert a Tények, három estét az RTL Híradó). A heti átlag terén ugyanígy 0,1 százalékpontnyi különbség volt a Keresztanyu és a Szerencsekerék között. Amennyiben csak a hétfőtől csütörtökig terjedő időszakot nézzük (Szerencsekerék ugyanis volt pénteken is), akkor pedig 0,5 százalékpont előnye volt a TV2-s vetélkedőnek. Nem véletlen, hogy rendeltek belőle újabb évadot.

Az RTL Klubon A mi kis falunk ismétlésként is jó eredményeket hozott. Jobbat, mint a TV2-n futó Doktor Balaton friss epizódjai.

Technikai okok miatt most nem kaptunk műsoros toplistát… De az éllovasokat azért lehet tudni. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Duna Tv pénteki tűzijáték közvetítése vonzotta a legtöbb nézőt. Nem is akármilyen számokkal végeztek az élen: a 18-49 éveseknél 276 ezer nézővel és 23,2 százalékos közönségaránnyal, a teljes lakosságnál pedig 1,13 milliós nézettséggel és 31,2 százalékos share-rel.

A 18-49 éveseknél a második legnézettebb műsor a TV2 vasárnap bemutatott újdonsága, a Totem volt. Az első részt 207 ezer 18-49 évest vonzott 14,8 százalékos share mellett. A teljes lakosság körében a Totem a hét harmadik legnézettebbjének bizonyult 640 ezer nézővel és 16,5 százalékos közönségaránnyal.

Az RTL Klub legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Keresztanyu, annak is a keddi epizódja volt (206 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi Híradó végzett a csatorna házi toplistájának élén (636 ezer néző).

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA