- Hirdetés -

Tűzijáték a nézettségi versenyben

|

- Hirdetés -

Szó szerint, ugyanis az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése 1,13 milliós nézőszámot hozott a Duna Tv-nek. Erősen kezdett a TV2-n a Totem című új produkció is.

A korábbi hetekben megszokottnál kicsit szorosabban alakult múlt héten a nézettségi verseny az RTL Klub és a TV2 között. Előbbi 11,6 százalékos, utóbbi 10,5 százalékos közönségarányt ért el, azaz alig több mint egy százalékpontot tett ki közöttük a differencia a 18-49 éveseknél és főműsoridőben.

A pénteki és a vasárnapi főműsoridőt a TV2, a többi estét az RTL Klub nyerte. Még említést érdemel a Duna Tv péntek esti 6,3 százalékos share-je, ami jelentősen magasabb volt a náluk megszokott egy százalék körüli közönségaránynál.

Csoportszinten az RTL Magyarország nyerte a hetet, 24,1 százalékos közönségaránnyal, a TV2 Csoport 22,1 százalékot hozott össze. A második tévés ligában továbbra is tart a ViacomCBS jó szériája: 6,6 százalékos share-nek örülhettek, utánuk a Sony 4,9 százalékos, az AMC 4,5 százalékos közönségarányt ért el.

33. hét / 32. hét / 31. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 11,6% / 13% / 12,9%
TV2 – 10,5% / 10,2% / 9,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (33. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Meryem – 4,4% (4,1%)
Híradó – 15,1% (16,2%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,7% (15,5%)
Keresztanyu – 15,5% (16,4%)
A mi kis falunk – 13,3% (12,7%)

TV2
A bosszú csapdájában – 13,8% (12,2%)
Tények – 15,2% (16,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13% (11,6%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 15,4% (14,7%)
Doktor Balaton – 8% (9%)
Bezár a bazár – 6,7% (7,1%)

Több műsornál is fej fej melletti eredményeket láthatunk. Ez volt a helyzet a Híradó és a Tények között (négy estét nyert a Tények, három estét az RTL Híradó). A heti átlag terén ugyanígy 0,1 százalékpontnyi különbség volt a Keresztanyu és a Szerencsekerék között. Amennyiben csak a hétfőtől csütörtökig terjedő időszakot nézzük (Szerencsekerék ugyanis volt pénteken is), akkor pedig 0,5 százalékpont előnye volt a TV2-s vetélkedőnek. Nem véletlen, hogy rendeltek belőle újabb évadot.

Az RTL Klubon A mi kis falunk ismétlésként is jó eredményeket hozott. Jobbat, mint a TV2-n futó Doktor Balaton friss epizódjai.

Technikai okok miatt most nem kaptunk műsoros toplistát… De az éllovasokat azért lehet tudni. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Duna Tv pénteki tűzijáték közvetítése vonzotta a legtöbb nézőt. Nem is akármilyen számokkal végeztek az élen: a 18-49 éveseknél 276 ezer nézővel és 23,2 százalékos közönségaránnyal, a teljes lakosságnál pedig 1,13 milliós nézettséggel és 31,2 százalékos share-rel.

A 18-49 éveseknél a második legnézettebb műsor a TV2 vasárnap bemutatott újdonsága, a Totem volt. Az első részt 207 ezer 18-49 évest vonzott 14,8 százalékos share mellett. A teljes lakosság körében a Totem a hét harmadik legnézettebbjének bizonyult 640 ezer nézővel és 16,5 százalékos közönségaránnyal.

Az RTL Klub legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Keresztanyu, annak is a keddi epizódja volt (206 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi Híradó végzett a csatorna házi toplistájának élén (636 ezer néző).

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...

Díjazták a közösségi média hazai sztárjait

Hatodik alkalommal díjazták a hazai közösségi média legnagyobb sztárjait. A JOY Social Media Award gálán a legismertebb véleményvezérek mellett számos híresség is tiszteletét tette, hogy együtt ünnepeljék meg a közönség kedvenceit. Díjat kapott többek...

Átalakulóban a luxusingatlanok piaca

A prémium ingatlanok szegmensében is elkezdődött a piaci átrendeződés. A járványidőszaktól kezdődően csökkent a külföldi befektetők aránya a fővárosban és az agglomerációban, azonban a balatoni luxusingatlanok még mindig vonzóak a határon túli vásárlók körében....

Marketplace-t indít a Decathlon

Magyarország piacvezető sportszerkereskedője a sportszektorban elsőként marketplace-ként működteti tovább webshopját. A bővülő termékkínálattal a vásárlói elégedettséget szeretnék növelni, céljuk ezenfelül új vásárlók megszólítása és egy új értékesítési csatorna megnyitása. A COVID az elmúlt években...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Megnyílt a World Press Photo kiállítás

Csaknem 140 felvételt mutat be a világ minden tájáról a World Press Photo kiállítás péntektől a Magyar Nemzeti Múzeumban (MNM). Marika Cukrowsky, az idei kiállítás kurátora elmondta: a World Press Photo csaknem hét évtizedes történetének...

Prémium kávémárkával erősít a Coca-Cola

Minden második magyar eszpresszóval kezdi a reggelt – derült ki a Coca-Cola HBC Magyarország és a GKID közös, mintegy 2500 fő megkérdezésével készült kutatásából. A kávé töretlen és egyre növekvő népszerűsége az egyik oka...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új vezető a Central Médiacsoportnál

A Central Médiacsoport évek óta nagy hangsúlyt fektet a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kiaknázására, illetve a szervezeten belüli digitális kompetenciák erősítésére és összehangolására. Ennek érdekében hazánk egyik vezető médiavállalata egy olyan saját, digitális tudásközpontot hoz...

Újabb témákkal érkezik a Made In Gyetván Csabával

A Made In Gyetván Csabával hetedik évada hoz el izgalmas témákat nézőinek a Discovery Channel képernyőire. A vadonatúj, hetedik évadban – amely szeptember 25-én, 19:00 órakor debütál a csatornán – újabb gyártási titkokra derül...

Dr. Fazekas Ildikó kapta az MMSZ Életműdíját

Az elmúlt esztendők során összesen öten kapták meg a rangos elismerést, amelyet minden évben a Marketing Summit-on, a szakma csúcstalálkozóján adnak át ünnepélyes keretek között. Ebben az évben, a sorban hatodikként Dr. Fazekas Ildikó,...

Új trend a napelemeknél

Az energiaválság hatására a napenergia hasznosítása minden eddiginél kiemelkedőbb figyelmet kap napjainkban. Sokan már ellátási gondoktól is tartanak, ezért érdemes élni a korszerű, jövőbe mutató technológiával és függetleníteni magunkat a szolgáltatótól. Ugyanakkor a fogyasztók...

David Beckhamről készít sorozatot a Disney+

A Disney+ bejelentette, hogy a „Példaképünk, Beckham” (Save Our Squad with David Beckham) című brit originals (saját gyártású) sorozat premierje november 9-én, szerdán lesz a Disney+-on.A sorozat a BAFTA- és RTS-díjas Twenty Twenty produkciós...
- Hirdetés -

Don't Miss

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...

Már nem csak a helyi témák meghatározóak

A fogyasztók, ügyfelek még soha ennyire nem keresték azt, hogy legyen mihez kötődni – véli Török Szabolcs, a Magyar Posta marketingkommunikációs igazgatója. A szakember az mmonlie.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívást jelent az,...

A gazdaság motorjaként is hivatkozhatunk a marketingre

Már nem szabad csak egy jól csengő üzenetként gondolni a fenntarthatóságra, elérkezett az idő, hogy a „green washing” helyét valódi tettek vegyék át – állítja Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldül a ŠKODA

Töretlenül folytatja a ŠKODA AUTO a vállalat szén-dioxid-mentesítését, amit „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” koncepciója keretében holisztikus cselekvési tervvel is támogat. Az elektromobilitási átállás felgyorsítása mellett az akkumulátorhajtású elektromos járművek hosszú távon fenntartható...

Faültetési akcióban a K&H

A klímaváltozás már nem csak a jövő fenyegetése, egyre többször saját bőrünkön is megtapasztalhatjuk a felmelegedés hatásait, legyen szó forró nyárról vagy a nemrég véget érő aszályról. A globális felmelegedéshez vezető egyik ok a...

Így hat a klímaváltozás a gazdaságra

A klímaváltozás ma már nem kérdés, hanem tény, ami feladatok sokasága elé állítja a gazdasági szereplőket. A vállalatok működésére és teljesítményére már jelenleg is, de a jövőben még inkább hatással lesz az éghajlatváltozás. A...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....