- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Megvannak a LUX díj jelöltjei

Az Európai Filmdíj szombaton Berlinben megrendezett virtuális díjátadóján bejelentették a LUX díj három jelöltjét, melyek a Még egy kört mindenkinek, a Corpus Christi és...

Bevételük háromnegyedét bukják idén a mozik

Idén várhatóan 32 milliárd dollárral csökken a mozik jegyárbevétele a múlt évhez képest a Covid-19 járvány miatt, ez 71,5 százalékos visszaesés jelent – derül...

Dán dráma lett a legjobb európai film

A Még egy kört mindenkinek című dán dráma nyerte el a legjobb filmnek járó elismerést az Európai Filmdíjak szombat esti átadóján Berlinben. Thomas Vinterberg rendezése...

Súlyos témát dolgoz fel a Spektrum új sorozata

„A rabszolgaság története” merőben új megvilágításba helyezi az Európán keresztül, Afrika és az Újvilág között immár 400 éve bonyolított emberkereskedelmet. A hollywoodi ikon és...

Jövőre visszatér a TV2 táncos show-ja

Jövőre is lesz Dancing with the Stars a TV2-n, derült ki a showműsor szombati döntőjében. Tíz hét után véget ért a Dancing with the Stars...

Belenéztünk a varázsgömbbe – 2021-es jóslatok a BrandManiában

A BrandMania idei utolsó adásában a stáb megnézte, hogyan váltak be a hazai cégvezetők 2020-ra vonatkozó jóslatai és persze ismét arra kérte őket, hogy...

Pápai és budapesti frekvenciákra lehet pályázni

Véglegesítette a Médiatanács a Pápa 95,7 MHz helyi és a Budapest 89,5 MHz – korábban a Music FM által használt - körzeti vételkörzetű frekvenciák...

Hidegrázós sorozattal erősít az Epic Drama

Két ember boldogságkeresése a viktoriánus kor Angliájának egy távoli, vidéki – mint kiderül – kísértetházában. Röviden így foglalható össze az Élők és holtak, ami...

Túlélőtúrára hív a Discovery

Régi úttörők nyomába lépve, különböző hátterű, mindenre elszánt kalandorok kényelmes életüket maguk mögött hagyva Alaszkába utaznak, hogy valóra váltsák régen dédelgetett álmukat és a...

Kiderült, kik versenyeznek az Exatlon Hungary új évadában

Az már korábban kiderült, hogy folytatódik az Exatlon Hungary, jövőre már a harmadik évad jön, most pedig a TV2 bejelentette azt is, hogy kik...

Díjmentes gasztrocsatorna segítheti az ünnepi készülődést

Az Antenna Hungária megállapodásainak köszönhetően a mindigTV nézői díjmentesen érhetik el december 7. és 20. között a TV Paprika műsorait. Közel 20 karácsonyi műsorral...

Napi sorozatot indít a Dikh TV

A csatorna minden hétköznap műsorra tűzi a Tesók című scripted reality-t, amelyben ambiciózus roma fiatalok mindennapjait követhetik nyomon a nézők. Tabudöntögető témák is feldolgozásra kerülnek...

Erős nézettséggel búcsúzott az Álarcos énekes

Az RTL Klub maszkos műsorának évadzáró adása volt az elmúlt hét legnézettebbje a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A TV2-nek a Dancing...

Oscar-díjas filmeket hoz a karácsony

Két nagy filmforgalmazó céggel, a Paramounttal és a New Regency-vel is hosszú távú együttműködést kötött az SPI/FilmBox. A megállapodásnak köszönhetően számos hollywoodi sikerfilmmel és...

Jövőre indul a Discovery streamingszolgáltatása

A Discovery bejelentette hogy discovery+ néven elindítja előfizetéses non-fiction streamingszolgáltatását. Az Egyesült Államokban 2021. január 4-én debütáló szolgáltatás exkluzív partnere a Verizon. A discovery+...

Tovább bővült a mindigTV GO kínálata

Az Antenna Hungária és a ViacomCBS megállapodásának köszönhetően már a mindigTV GO Videótár előfizetői számára is elérhető a Paramount+ digitális videotéka tartalom. A Paramount+...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...