- Hirdetés -

Megint RTL-es sorozatok végeztek az élen

|

A mi kis falunk – Keresztanyu páros volt a múlt hét két legnézettebb műsora. A TV2-n az Exatlon, valamint a Tények vonzotta a legtöbb nézőt.

Az RTL Klub 14,7 százalékos, a TV2 10,7 százalékos közönségaránnyal zárta az elmúlt hetet a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Ez kereken 4 százalékpontos különbséget jelent, egy héttel korábban ugyanez 3 százalékpontot tett ki. Mondjuk már egy ideje ezt a 3-4 százalékpontos differenciát láthatjuk főműsoridőben, kicsit megmerevedtek az erőviszonyok a két vezető kereskedelmi csatorna között. Egyébként ebben valószínűleg a mostani hét sem hoz majd nagy változást, a jövő héten viszont kifut az RTL Klubon a hétköznap esti Keresztanyu – A mi kis falunk páros, leghamarabb ez jelenthet némi mozgást az erőviszonyokban.

A múlt hétre visszatérve, minden estét megnyert az RTL Klub. Ezen belül pénteken azért rezgett a léc, hiszen az RTL Klub 13,7 százalékos, a TV2 13,5 százalékos share-t ért el. Szokás szerint szombaton volt a legnagyobb különbség: az RTL Klub aznap esti közönségaránya 16,6 százalékot, a TV2-é 6 százalékot tett ki.

A komplett csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország nyerte a hetet 25,6 százalékos közönségaránnyal, a TV2 Csoport 22,6 százalékkal végzett a második helyen.

A nemzetközi csatornaportfóliók tekintetében az AMC szerepelt a legjobban a maga 5,3 százalékos share-jével, majd a 4,9 százalékos ViacomCBS és a 4,5 százalékos Sony következett.

16. hét / 15. hét / 14. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,7% / 14,3% / 14,1%
TV2 – 10,7% / 11,3% / 10,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (16. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 6,3% (6,2%)
Híradó – 16,5% (17%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,3% (15,1%)
Keresztanyu – 17,2% (17,1%)
A mi kis falunk – 15,5% (14,1%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,7% (13,2%)
Tények – 15,6% (15,6%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,9% (11,4%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 13,1% (13,3%)
Dr. Balthazar – 6,2% (5%) – szerdától péntekig

Az RTL Híradó és a Tények között – a heti átlag terén – meglehetősen kicsi volt a különbség. A 18-49 éveseknél két nap jobb eredményt ért el a Tények, mint az RTL Híradó (a teljes lakosságnál öt napot nyert a Tények).

A Keresztanyu továbbra is kiemelkedően jól teljesített. Nyilván nyerték a sávjukat is, de ennél nagyobb szó, hogy A mi kis falunk hétköznapi ismétlései is behúzták az adott műsorsávot, legalábbis hétfőtől szerdáig. Mindezt úgy, hogy a párhuzamosan futó Exatlon továbbra is a TV2 legerősebb műsorának számít.

A Cápák között most nem ért el olyan kiugró eredményt, mint egy hete, nem is nyerték a sávjukat, viszont a 12,3 százalékos share-jük sem volt rossz eredmény. Az RTL Klub késő esti műsorai közül a Életünk története 8,2 százalékos, a Házon kívül 8,7 százalékos, a Nagy szám pedig 6,5 százalékos közönségarányt hozott.

Az elmúlt hét két legnézettebb műsorát az RTL Klub sugározta. A 18-49 éveseknél A mi kis falunk (290 ezer néző) és a Keresztanyu hétfői epizódja (268 ezer néző) végzett az élen. A teljes lakosságnál ugyanez volt a sorrend, csak 940 ezer és 833 ezer nézővel. Az elmúlt hetekben az Apatigris is egész jól szerepel, múlt héten 15,2 százalékos közönségarányt értek el 215 ezres nézettséggel a 18-49 éveseknél, amivel a csatorna negyedik legerősebb műsorának bizonyult a sorozat.

A TV2 esetében a hét legnézettebbje a 18-49 éveseknél az Exatlon, annak is a pénteki adása volt (192 ezer néző), a második legjobb eredményt pedig a kedd esti Tények hozta (160 ezer néző). Teljes lakosságnál a csütörtöki Tények volt a csatorna legnézettebb produkciója (810 ezer néző), majd Tények Plusz (638 ezer néző) és Exatlon (572 ezer néző) volt a sorrend.

A TV2 hétköznap délutánonként továbbra is kifejezetten erős nézettséget ér el, jól mutatja ezt, hogy két török sorozatuk is bekerült a teljes lakosságos Top 10-be: A bosszú csapdájában és Az én lányom. A két sorozat 524 ezres és 503 ezres heti csúcsnézettséget, valamint 20 százalék körüli közönségarányt hozott. A sorozatok legnézettebb epizódjai egyébként a 18-49 éveseknél is a heti top 20 műsor között voltak. Sőt, a 14:35-kor kezdődő Tiéd az életem című mexikói sorozat a 4+-os lista 16. helyén áll 334 ezer nézővel és 17,4 százalékos share-rel (ez a hétfői rész volt). Ugyanez a sorozat a 18-49-es toplistán a 24. helyen áll, a TV2 házi rangsorában pedig a 9. helyen végzett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_16het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_16hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...