Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Tv/Rádió
- Hirdetés -
Így még nem láttad Antonio Banderast
Antonio Banderas alakítja Pablo Picassót a National Geographic új, nagyszabású sorozatában. A Géniusz második évadának jelentős részét Budapesten forgatják, a sorozat első hivatalos képei...
Sorozatokkal erősít a VIASAT3
A VIASAT3 az eddigi sikersorozatok mellett a januári borongós napokon is olyan premierekkel gondoskodik a feltöltődésről és a felhőtlen szórakozásról, mint a Szeplőtelen Jane,...
Karácsonyi nyereményjáték a Nickelodeonnal
Kreatív és különleges online karácsonyi nyereményjátékot indított a Nickelodeon. A Mókás karácsony játékkal mindenki elkészítheti saját karácsonyfáját, sőt, a klasszikus fenyődíszek mellett egyedi dekorációs...
Újabb kódolatlan csatorna
Sztárséfek és kreatív receptek adnak inspirációt a karácsonyi menühöz decemberben, amikor a Food Network gasztrocsatorna minden digitális Telekom tévéelőfizetőnek elérhető.
Innovatív halétellel dobná fel az...
Százmilliókról döntött a Médiatanács
Három filmes pályázatot hirdetett meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa a Magyar Média Mecenatúra Programjában, összesen 760 millió forint keretösszeggel. Jövő...
Elutasította a Médiatanács az Advenio kérését
A törvényi lehetőség hiányával indokolta a Médiatanács azt, hogy elutasította az Advenio Műsorszolgáltató Zrt. (a Class FM működtetője) arra vonatkozó kérelmét, hogy a tanács...
120 milliárdos karácsony jöhet az e-kereskedőknél
Óriási fejlődés tapasztalható a hazai e-kereskedelmi forgalomban, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogy mire számíthatnak a webáruházak karácsony előtt. Érdemes lesz megkapaszkodni, mert elképesztő...
Brit tudós rántja le a leplet a tévedéseinkről
Az elektromosság története, a Minden és semmi és A matematika csodálatos világa sorozatok brit házigazdája újra a Da Vinci Learning képernyőjén. Jim Al Khalili...
Jön a sorozatrajongók kánaánja
Az Epic Drama – a nagyívű drámák új otthonaként – 250 órányi exkluzív tartalommal bővíti kínálatát, melyeket az ITV Studio Global Entertainment-től vásároltak meg,...
Lista-háború a BrandManiában
Egy új listán is mérnék az ügynökségek hatékonyságát, mit szól ehhez a szakma és hogyan hat a reklámiparra – ennek járt utána a BrandMania...
Karácsonyi menü Jamie Oliverrel
Mindannyiunkhoz hasonlóan Jamie is szeretne annyi időt barátaival és családjával tölteni a nagy napon, amennyit csak lehet. Célja ezért, hogy ünnepi menüt állítson össze,...
Visszatérnek az AMC csatornák a MinDig TV Extrába
Megállapodott a Sport1 és a TV Paprika tulajdonosa, az AMC Networks International Central and Northern Europe, valamint az Antenna Hungária Zrt., így 2018. január...
A hirdetőknek is érdemes moziba menniük
A mozi és a televízió kombinációja a leghatásosabb mix a márkaépítési mutatószámok javítására a legújabb Kantar Millward Brown tanulmány eredményei alapján. A televíziót és...
FilmBox csatornákkal bővült az AH kínálata
A FilmBox kínálatában megtalálható tematikus csatornák közül három is elérhetővé vált az Antenna Hungária újonnan indult mindiGO Sport csomagjában. A FightBox, Fast&FunBox HD és...
Januárban jön a Mária Terézia film a Dunán
Januárban mutatják be a közmédia Duna csatornáján a magyar, a szlovák, a cseh és az osztrák közmédia közös készítésű, Mária Terézia mini sorozatát.
A kétrészes...
Két nap meccselt nagyot az RTL Klub és a TV2
A 18-49 éveseknél a Ninja Warrior és a Star Wars, a teljes lakosságnál az RTL Híradó és a Celeb vagyok, ments ki innen volt...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Akkumulátoros elektromos-autógyárat épít a Lexus
A tavalyi évben világszinten, Európában és Magyarországon is rekordértékesítéseket elérő Lexus a világ mára elsőszámú újautópiacán Kínában is sosem látott mennyiségű, 181.906 darab új autót értékesített. A környezettudatos japán luxusautómárka, amely már 2021-ben bejelentette,...
Biztonságban érzik magukat a dolgozó fiatalok
Továbbra is többségben vannak azok a dolgozó fiatalok, akik kellően fixnek gondolják az állásukat: a K&H ifjúsági index legfrissebb, 2024 év végi eredményei szerint 59 százalékos az arányuk. A dolgozó fiatalok 43 százaléka lát...
Nagy szükség lesz zöld szakemberekre
2025-ben is erőteljes növekedés várható a vállalati zöld hitelek piacán, júliustól pedig a Magyar Nemzeti Bank ajánlása miatt a pénzintézeteknek feladata lesz a hitelfelvevők fenntarthatósági tevékenységéről tájékozódni. Ez sok vállalkozást arra késztethet, hogy behatóan...
Így segített a Henkel
A Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágánál a tavalyi évben különösen nagy hangsúlyt kapott a jótékony, önzetlen cselekedet. Nemcsak termék- és pénzadománnyal, hanem önkéntes csapattevékenységekkel is hozzájárultak több szervezet munkájához. A Henkel vállalati kultúrájában mélyen...
Már most érdemes lecsapni a legjobb nyári táborokra
A nyári szünet tervezése idén korábban kezdődik, mint valaha! A Táborfigyelő friss kutatása szerint a szülők harmada már februárban kiválasztja a gyermeke számára a tökéletes nyári tábort. Itt a sorrend, mi alapján választunk tábort...
Don't Miss
Tanácsadókkal bővített a LoungeComm
Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...
Új kategóriákkal bővül a Flash Award
A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...