- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Új korszak jön a rádiós hallgatottságmérésben

Lezárta a rádiós hallgatottsági mérésekre és kutatásokra vonatkozó közbeszerzést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, a következő három évben már új módszertan alapján érkeznek...

Startupokba fektet az RTL

R-Time Ventures néven startupbefektetőként is megjelenik a piacon az RTL Magyarország – mondta Vidus Gabriella, a tévétársaság vezetője a Marketing&Media magazinnak. Az RTL-vezér csütörtökön...

Erősen búcsúzott a Sztárban sztár

Hét estéből ötöt megnyert az RTL Klub, a legnagyobb előnnyel a szombatot. A TV2-n jó nézettséggel kezdett az Ázsia Expressz, a Sztárban sztár pedig...

Magyar youtuberek a Comedy Centralon

Fiatal youtuberek új rövidfilm-sorozatával találkozhatnak november 13-ától a Comedy Central nézői. A magyar fiatalokból álló SzkiTon Productions két év alatt meghódította a közösségi médiát:...

Nagyot újít az HBO

Mostantól közvetlenül is elérhető az HBO Magyarországon, Romániában, Csehországban és Szlovákiában. A szolgáltatás egy hónapig ingyenes, utána havonta 1990 forintot kell fizetni érte. 2017. november...

Óriási üzletek, még nagyobb kavarások

Egészen pikánsan kezd alakulni az utóbbi idők egyik legnagyobb felvásárlási próbálkozása, az AT&T – Time Warner ügylet. A Reuters értesülései szerint ugyanis Rupert Murdoch,...

Kódolatlan HBO a Telekomnál

Ma reggeltől egy napra kódolatlanná tette az HBO-t a Magyar Telekom, így a cég előfizetői is megnézhetik a Terápia harmadik évadának első epizódját. A kódolatlan...

Egymillió felett a magyar filmek

A hétvégén átlépte a magyar filmek idei nézettsége az egymillió főt. A magyar alkotások 2008 óta nem látott magas nézőszámát nyereményjátékkal ünnepelte a Magyar...

Tízmilliók jutnak rádiós műsorokra

Kilenc ismeretterjesztő film elkészítését támogatja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, összesen 78,8 millió forinttal, emellett hozzájárul huszonnyolc rádiós hír- és közérdekű...

Kódolatlan napon rajtol a Terápia új évada

Novemberben van egy különleges, sorozatrajongók által hónapok óta várt hétfő: ez a nap a Terápia harmadik, egyben befejező évadának bemutatója. Sőt, ezen a napon...

Több mint 1,5 milliárdot erősödött az RTL

Az év első 9 hónapjában 76 millió eurós (jelen árfolyamon 23,7 milliárd forintos) bevételt ért el az RTL Magyarország az RTL Group jelentése szerint,...

Forradalom a HR-világban

A kihívások éve az idei a HR szakmában, az idei HR Fest-en is egyértelművé vált, hogy komoly változások jönnek a szakmában. A BrandMania stábja...

Ketten versenyeznek az országos rádiós frekvenciáért

Az Advenio Zrt. és a Hold Reklám Kft. pályázott a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kiírt, országos vételkörzetű, analóg földfelszíni rádiós szolgáltatásra...

Még többen nézhetik az RTL Spike-ot

Az RTL Spike műsorával bővítette digitális kábeltelevíziós és műholdas szolgáltatásainak kínálatát a DIGI. A megállapodásnak köszönhetően további, csaknem 400 ezer háztartásban láthatják a nézők...

A jövő munkahelyei a BrandManiában

Alapjaiban forgatja fel a munka világát is a digitális forradalom, a BrandMania pedig most megmutatja, hogy mire számíthatunk a következő években. Egy biztos: jönnek...

Durván jó koncerttel indul az MTV gálája

A U2 kapja idén az MTV Europe Music Awards Global Icon díját, mellyel a 22-szeres Grammy nyertes zenekar munkássága előtt tiszteleg a csatorna. Ez...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így segített a Henkel

A Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágánál a tavalyi évben különösen nagy hangsúlyt kapott a jótékony, önzetlen cselekedet. Nemcsak termék- és pénzadománnyal, hanem önkéntes csapattevékenységekkel is hozzájárultak több szervezet munkájához. A Henkel vállalati kultúrájában mélyen...

Már most érdemes lecsapni a legjobb nyári táborokra

A nyári szünet tervezése idén korábban kezdődik, mint valaha! A Táborfigyelő friss kutatása szerint a szülők harmada már februárban kiválasztja a gyermeke számára a tökéletes nyári tábort. Itt a sorrend, mi alapján választunk tábort...

Bárki megtervezheti a Cup Revolution poharait

A tavalyi nagy siker után ismét grafikai pályázatot indít Magyarország elsőszámú újrahasználható pohárrendszere, a Cup Revolution. A terveknek Magyarország 11 turisztikai térségének valamelyikéhez kell kapcsolódniuk, a cél ugyanis az, hogy a fiatalok fesztiválozás, bulizás...

Itt a nagy pizzakörkép

Változatlanul az olaszkolbászos pizza a legnépszerűbb Magyarországon – derül ki a Pizza Hut legfrissebb adataiból, de szorosan mögötte a megosztó hawaii pizza áll. A legtöbb ananászos pizzát a cég egyik budapesti étterméből rendelték. Az...

Rekordszinten a fiatalok jövedelme

A fiatalok átlagos havi nettó jövedelme 234 ezer forintra nőtt a múlt év végére, szemben az egy évvel korábbi 200 ezres szinttel. 2019-hez viszonyítva meg is duplázták az összeget a K&H ifjúsági index szerint,...

Don't Miss

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...