Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Web
- Hirdetés -
Online vetélkedőt indított a Yettel
2009 óta világszinten minden év februárjában tarják a Safer Internet Day-t, azaz a Biztonságosabb Internet Napját. Idén február 6-ra esik a világnap és ebben...
Az Amazon Prime Video-ra is megérkeztek a reklámok
Megjelentek a hirdetések az Amazon Prime Video szolgáltatásban is az Egyesült Államokban, elemzők szerint jövőre már több mint 2,5 milliárd dollárra tehet szert a...
Így lehetünk biztonságban a neten
Január 28-án van az adatvédelem napja (“Data Protection Day”). Ahogy minden évben elmondja a Sophos, az adatvédelem napja több, mint egy egyszerű 24 órás...
Fókuszban a podcast az Indamediánál
Az Indamedia kiemelt figyelmet fordít a podcast-üzletág fejlesztésére és a kínálat színesítésére – ennek köszönhetően több mint 3 milliós összesített hallgatottsággal zárta a tavalyi...
Rengeteget hirdetünk a Jófogáson
Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online...
Hamis webáruházak csalják ki a pénzünket
Az online térben hamis CCC webshopok jelentek meg az elmúlt időszakban, melyek utánzatai a CCC eredeti webáruháznak. A vállalat figyelmezteti a vásárlókat, hogy a...
Így védjük az adatainkat
Tíz magyar közösségi média felhasználóból nyolcan a személyazonosítót és a bejelentkezési jelszavakat bizalmas információnak tartják. A Sophos felmérése szerint viszont csak minden negyedik válaszadó...
MI határok nélkül
Tavaly a Google legkeresettebb kifejezései között a YouTube és a Facebook mellett ott van a ChatGPT is. Mostanság a mesterséges intelligencia igazi hot topic,...
Óvatlanok a magyarok a közösségi médiában
A közösségi médiát használó magyarokat érdekli adataik biztonsága. A Sophos tanulmánya szerint a válaszadók 63 százaléka figyel oda egy új weboldal adatvédelmi szabályzatára és...
Újabb magyarországi látványosságok a Google Arts & Culture listáján
A Google Arts & Culture, a világ kulturális látványosságait és műalkotásait összegyűjtő felületén nemrég izgalmas újdonság vált elérhetővé. Októbertől ugyanis több ország, köztük Magyarország,...
Új funkcióval segíti a keresést a GLAMI
A GLAMI divatkereső platform új shopping assistance megoldással bővítette digitális keresési szolgáltatásait. Az új funkció segítségével a felhasználók szabadon hozhatnak létre egyedi kategóriákat a...
Egyre nagyobb veszélyt jelent a mesterséges intelligencia
A G DATA CyberDefense szerint a mesterséges intelligencia (MI) egyre nagyobb veszélyt jelent az IT-biztonságra. 2024-ben növekedni fog az adathalászlevelek minősége és hatékonysága, és...
Új szakmákat teremt a mesterséges intelligencia
Az AI több dimenzióban is mélyreható változásokat hoz. Hatással van a társadalomra, a technológia fejlődésre és ezek mentén a korunkat meghatározó szakmai igényekre. Az...
Kiderült, mire kerestünk rá legtöbbször idén
Atlétikai VB, Sztárbox, Azahriah, őzlábgomba recept – többek között ezek voltak a legnépszerűbb keresőszavak a magyarok körében 2023-ban a Google tájékoztatása szerint. Mivel idén...
A kiberbűnözők sem tétlenkednek az ünnepi készülődés hajrájában
Az ORFK adatai szerint a karácsonyt megelőző hetekben minden évben jelentősen megugrik a digitális csalási kísérletek száma. Hogyan kerülhetjük el, hogy áldozattá váljunk? Milyen...
Jön az automatikus titkosítás a Facebookon
Automatikusan titkosítani fogja a személyes üzeneteket a jövőben a Facebook és az Instagram a The Wall Street Journal (WSJ) beszámolója szerint. A két közösségi...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kiderült, mikor tér vissza A Nagy Duett
Hét év kihagyás után, március 16-án, vasárnap este jön Liptai Claudia és Till Attila műsorvezetésével A Nagy Duett legújabb, hetedik évada a TV2-n. Ezúttal is tíz sztárpár száll versenybe, hogy produkciójával elvarázsolja a nézőket...
Rekordév az Accornál
A vendéglátóipar egész 2024-ben, beleértve a nagyon erős negyedik negyedévet is, ellenállónak bizonyult egy nehezebb fogyasztói környezet ellenére is. Az Accor földrajzi és szegmensek szerinti diverzifikációjának köszönhetően még sikeresebb tevékenységet tudott felmutatni. Ennek eredményeképpen...
Keveset tudnak a felhasználók a digitális biztonságról
Hamis biztonságérzet jellemzi a magyar társadalmat a kiberbűnözéssel kapcsolatban: miközben az áldozatok száma éves szinten tízezres, az okozott károké pedig immár tízmilliárdos nagyságrendű, még a legfelkészültebbnek gondolt 18-29 évesek digitális biztonsági tudása is alig...
Gyerekekiktől féltik mobiljukat az európaiak
A HONOR új kutatása feltárja a gyermekek kezébe kerülő telefonok valódi költségeit: az európai felnőttek 47 százalékát érinti gyermekekkel kapcsolatos okostelefon-malőr. Kádban fürdetett, WC-be ejtett, lépcsőn legurult készülékek: a megkérdezettek 36 százaléka bevallotta, hogy...
Ezek a legnépszerűbb farsangi jelmezek az idén
A Pepita.hu friss felmérése szerint a szülők 41 százaléka vásárol jelmezt gyermekének farsangra, míg 35 százaléka otthon készíti el. A legtöbb szülő számára a jelmez egyedisége fontosabb, mint az, hogy mennyire divatos vagy mennyibe...
Don't Miss
Díjazták a leginspirálóbb vezetőt
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...
Shopfully néven alakul újjá az Offerista
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....
Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére
Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egyedi missziós jelvényének megtervezésére. A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban.
A pályázaton 2 kategóriában a...
Bedőlnek az álhíreknek a fiatalok
A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek – derül ki az első Nagy Diák TudatosNet Teszt válaszaiból. Az országos edukatív játékot másodjára is elindította a DUE Médiahálózat és a Yettel többek közt...