- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Beépülhet az oktatásba a hibrid módszer

A 2020-21-es tanév első fele a látszat ellenére nem volt könnyebb a tavaszi időszaknál. Milyen kihívások érték a pedagógusokat és a diákokat az új...

Online képzéssel terjeszkedik a Codecool

Online, angol nyelvű képzésekkel folytatja nemzetközi terjeszkedését a Codecool programozóiskola. Legújabb, tisztán online mentorálással futó, junior front end fejlesztői kurzusuk és a hétvégi full...

Soha nem volt még ennyire fontos az adatvédelem

Az Európai Tanács kezdeményezésére 2007 óta minden év január 28-a az adatvédelem nemzetközi napja, amely adataink védelmére, és az ehhez kapcsolódó ismeretek fontosságára hívja...

Egy BMW-t kínálnak az egymilliárdodik hirdetésben a Vaterán

A Vaterán 2021. január 12-én, Győr-Moson-Sopron megyéből adták fel az egymilliárdodik hirdetést, amelynek tárgya egy BMW 328-as modellje volt. A húszéves online piactéren indulása...

Rising Stars Digital – Ma este indul az online fesztivál

A Rising Stars sorozat Európa legígéretesebb fiatal zenészei közül válogat, akikkel a magyar közönség évről évre a Müpa színpadán is találkozhat. S bár jelenleg...

Rések a pajzson: így fertőznek a digitális kártevők

Adathalászat, USB meghajtó, kéretlen reklámok – néhány példa arra, hogy milyen csatornákon keresztül juthatnak a digitális károkozók a felhasználók gépeire. Az ESET kiberbiztonsági szakértői...

Új online piactéren próbálhatnak szerencsét a cégek

A koronavírus-járvány rengeteg vállalatnak felnyitotta a szemét azzal kapcsolatban, hogy érdemes visszatérni és közelebbi, hazai vagy kontinensen belüli terméket vásárolni. Az európai piacon hatalmas...

Fizetős tartalmak jönnek az Mforon és a Privátbankáron is

Újabb online felületek álltak be a sorba és kérnek pénzt prémium tartalmaikért, ezúttal az Mfor és a Privátbankár jelentette be, hogy előfizetésért cserébe kínálják...

E-sportban erősít az LG

A világ egyik legnagyobb e-sport-szervezetével, a Gen.G Esportsszal (Gen.G) kötött partnerségi együttműködési megállapodást az LG Electronics (LG). A Forbes 2020-as, a legértékesebb e-sport-vállalatokat felvonultató...

Fókuszba került az egészség védelme az online vásárlóknál

Az év első két hetében még a karácsonyihoz hasonló forgalom zajlott, sokan az ajándékba kapott pénzből ekkor szerezték be az új tévét vagy okostelefont....

A hivatal nyert tavaly a streamingszolgáltatóknál

A hivatal volt messze a legnézettebb tévésorozat tavaly a streamingszolgáltatóknál a Nielsen közvéleménykutató felmérése szerint. Az amerikaiak tavaly összesen több mint 57 milliárd percet...

Ők nyerték idén a Transparency-Soma Díjat

Panyi Szabolcs, a Direkt36, valamint Fabók Bálint és Jandó Zoltán, a G7.hu újságírói megosztva nyerték el az idei Transparency-Soma Díjat. Az összesen egymillió forinttal...

Célponttá váltak a Jófogás felhasználói

A Jófogás internetes kereskedelmi portál egyes felhasználóitól adathalász kísérlettel próbálták kicsalni a bankkártya adataikat. A portál arra figyelmezteti a felhasználókat, hogy a szállításnál senkitől...

2021-ben sem fogják vissza magukat a kiberbűnözők

A múlt évben alapjaiban változott meg az életünk és átalakultak a kiberbűnözők módszerei is, amit gyorsan kellett követniük az IT-biztonsági szakembereknek is. Ezek hatásai...

Még jobban belehúz a Netflix, Dél-Koreában növelik a filmgyártási kapacitást

Növelni akarja filmgyártását Dél-Koreában a Netflix, ezért a steramingszolgáltató két Szöul melletti stúdióban bérel további műtermeket. A Kjonggi tartománybeli YCDSMC - Studio 139 hat...

A mateking.hu nyert e-learning kategóriában az Év Honlapja versenyen

A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést e-learning kategóriában. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Drámai projektben a Nemzeti Filmintézet

Fésős András Kelj fel és járj címmel készülő, apa-fia drámájának 450 millió forint gyártási támogatást szavazott meg a Nemzeti Filmintézet (NFI) Filmszakmai Döntőbizottsága.A film szereplőválogatása már elkezdődött, a forgatás jövő év elején indul –...

Áttörés előtt a magyar online kereskedelem

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat...

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA