Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Web
- Hirdetés -
Nem figyelünk eléggé az adatvédelemre
A magyarok többsége annak ellenére sem bízik az online adattárolásban, hogy ismerik az internetes adatvédelem alapvető technikai eszközeit – ez derül ki a Médiaunió...
Olyan erővel bír egy marketingesnek a kommunikációs fegyvertára, ami tömegeket tud megmozgatni
Szeptember közepén gyűlik össze a hazai marketingszakma, idén is a Várkert Bazár ad otthont a Marketing Summitnek. Az eseményre a Lounge Grouppal közösen készített...
Elindult az Index új podcastje
Ma is tanultam valamit címmel indított új podcastet az Index, amelyben mindenkit érintő, hétköznapi kérdésekre keresik szórakoztató formában a tudomány válaszait. A podcast két...
A Tiktokon tárul fel a magyar modellek titkos világa
Nem mindennapi realityt álmodott meg Kozma Rita stylist, aki egy olyan valóságshowt készített, amelyben a magyar modellek titkos életét követhetjük nyomon. Az első adás...
A Vaterán is beindult a Barbie-láz
1959-es debütálása óta a Barbie baba töretlenül jelen van a gyerekszobákban, a legújabb mozifilm premierje pedig komoly lökést adott a márkának, július 20. után...
Idén is elindítja gyakornoki programját a 24.hu
Újra elindítja gyakornoki programját a 24.hu, a portál célja, hogy olyan fiatal kollégákat találjanak, akik később sikeresen integrálódhatnak az ország egyik legnagyobb hírsite-jának szerkesztőségébe....
Pályázatot hirdet az EB a dezinformáció jobb megértésére
Az Európai Bizottság pályázatot hirdetett egy olyan projekt támogatására, amely feltárja, hogyan jelennek meg az online és offline felületeken az Oroszország Ukrajna elleni háborújával,...
Célkeresztbe került a kiskereskedelmi szektor
A Sophos kiadta a "State of Ransomware in Retail 2023" (A zsarolóvírusok helyzete a kiskereskedelemben 2023) című, 14 ország 355, a kiskereskedelmi szektorban dolgozó...
Itthon is egyre többször segít a gyógyításban az MI
Vastagbélszűrés okoskapszulával, bőrgyógyász applikáció, beszédhang alapján azonosított mentális betegségek – csupán néhány olyan megoldás, amely már hazánkban is elérhető vagy éppen magyar kutatók munkáját...
Retteghetnek a kriptobűnözők
A világ vezető kriptotőzsdéje kiemelt figyelmet fordít ügyfelei biztonságára, ezért nyomozói csapatot állított fel a kriptobűnözés hatékonyabb felderítése érdekében. A Binance veteránnak számító, korábban...
Így vethetők be marketingre az üzenetküldő alkalmazások
Az internetfelhasználók közel 95%-a használ csevegő és üzenetküldő alkalmazásokat világszerte, így ezek tökéletes helyszínt biztosítanak a márkák számára a célközönségük eléréséhez. Hogyan lehet megtalálni...
Totális átalakulás a Twitternél, X az új név
Elon Musk amerikai üzletember hétfőn hivatalosan is bejelentette a Twitter átalakítását X-é, valamint a közösségi platform arculatának teljes megváltoztatását. A vállalat San Fransicó-i székházára...
Digitális címlapsztorival és mozgó címlappal erősít a Glamour
Kulcsár Edina sétál felénk a GLAMOUR mozgó címlapján - így fogadja tegnap óta online közönségét a glossy márka. Mostantól a glamour.hu is saját, a...
Már nálunk is terjednek a veszélyes online kihívások
Szerencsére ugyan a nyugat-európai és egyesült államokbeli trendektől elmaradó mértékben, de már Magyarországon is találkozhatunk olyan kihívásokkal, amelyek gyermekek fizikai sérülését vagy akár halálát...
A briteknél enyhült a streaming-láz
Jelentősen csökkent azok aránya az Egyesült Királyságban, akik több időt töltenek streaming tartalmak fogyasztásával, mint egy évvel korábban és visszaesett az egy felhasználóra jutó...
Közel hatmillió új előfizető a Netflixnél
Az idei második negyedévben 5,9 millióval bővült a Netflix előfizetőinek száma, a növekedésben meghatározó szerepet játszott a jelszómegosztás új szabályozása. A vállalat árbevétele 8,2...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Kiderült, hogy a Kincsvadászoknak ártottak-e az ismétlő adások
A Kincsvadászok csütörtöki adása volt a múlt hét legnézettebb műsora. Érződött-e a többi nap nézőszámain, hogy kétszer is ismétlést adtak? A cikkünkből megtudhatja azt is, hogy történt-e változás a csatornák nézettségi versenyében.
Az elmúlt hetekben...
Nem elég okos a Balaton
Az okos turizmus korszakában, már csak kevés ideig használhatunk kőkorszaki módszereket, ezért a Balatoni Turizmus Szövetség arra kéri az önkormányzatok döntéshozóit, hogy jelöljék ki azokat a helyi szakembereket, akinek „kötelezően” ott kellene lenniük azokon...
Adaptív streaming technológiát vezet be a Marie Claire
A Central Médiacsoport kiadóhoz tartozó Marie Claire úttörő lépést tesz a digitális élmények terén, és elsőként alkalmazza hazánkban a svéd fejlesztésű ’SeenThis’ adaptív streaming technológiát a marieclaire.hu felületen. A felhasználói igényekre reagáló innovatív megoldás...
Romantikát és izgalmas kalandokat ígér a Disney+
A Disney+ márciusi programkínálata is izgalmakat és önfeledt szórakozást ígér. Jön a Marvel Television „Daredevil: Újjászületés", a „David Blaine Do Not Attempt”, a „Deli Boys” és a „Szívek szállodája” című sorozat.DAREDEVIL: ÚJJÁSZÜLETÉSMárcius 5. ,két...
Idén is lecserélhetik a lakásbiztosítások több mint 10 százalékát
A második alkalommal sorra kerülő márciusi kampány során a lakásbiztosítási ügyfelek 59 százaléka tervezi összehasonlítani a lakásbiztosítási kínálatot – derül ki az Insura.hu biztosításközvetítő közel 2500 fő megkérdezésével lefolytatott online kutatásából. Az előző év...
Don't Miss
Díjazták a leginspirálóbb vezetőt
252 hazai vezérigazgató véleménye alapján harmadik alkalommal ítélte oda Az Év Leginspirálóbb Vezetője Díjat a PwC Magyarország. A kitüntetéssel olyan hazai cégvezetőt ismernek el, akire a magyarországi vállalatvezetők példaképként tekintenek. Idén a Richter Gedeon...
Shopfully néven alakul újjá az Offerista
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....
Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére
Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egyedi missziós jelvényének megtervezésére. A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban.
A pályázaton 2 kategóriában a...
Bedőlnek az álhíreknek a fiatalok
A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek – derül ki az első Nagy Diák TudatosNet Teszt válaszaiból. Az országos edukatív játékot másodjára is elindította a DUE Médiahálózat és a Yettel többek közt...