- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Egész héten gyermeknap a Telekomnál

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színházzal és a KEDD stúdióval, a kufli animációs rajzfilmsorozat alkotóival együttműködve különleges online mesesorozattal készül a Tavaszi Digitális Gyerekhétre...

Megvan a szakmai influencerek toplistája

Több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől, akiknek ezáltal jelentős hatásuk van arra, hogy milyen stratégiával...

Itt a Facebook újabb nagy dobása

Tovább erősíti pozícióját az e-kereskedelemben a világ legnépszerűbb közösségi oldala, Facebook Shops néven indítottak új szolgáltatást, aminek segítségével a vállalkozások nagyon egyszerűen beszállhatnak az...

Nagyot nő a globális OTT piac

Hat év alatt duplájára nő a globális OTT piac a Digital TV Research előrejelzése szerint. Az SVOD megoldások hozzák majd a legtöbb pénzt, a...

Különszámmal jelentkezett az Employer Branding Magazin

Az elmúlt hetekben megváltozott az általános életvitel, a vásárlási szokás, a munkáltatók felé irányuló elvárás és a munkavégzési folyamat is. Ahogy minden korábbi globális...

Új autós portál indult

Elektromos-hibrid-autok.hu néven indult új internetes autós portál. Az oldal üzemeltetőjének célja, hogy az olvasók használható tanácsokat kapjanak a manapság egyre divatosabb, és gyorsan terjedő...

Koronavírusos oldalakkal támadnak a kiberbűnözők

Százával hoznak létre olyan, koronavírushoz kapcsolható oldalakat, amelyekkel valójában rosszindulatú kampányokat végeznek. Egyetlen céljuk a felhasználó bizalmas adatainak megszerzése. Már akadnak olyan levelek is...

Különleges Tigrisvilág epizód készül a Netflixre

Újabb epizód készül a Netflixen látható népszerű dokumentumfilm-sorozathoz, a Tigrisvilághoz. A The Hollywood Reporter információi szerint a produkció a Sigfried & Roy műsornak 2003-ban...

Globális szinten is beszáll a streaming háborúba a ViacomCBS

Egy éven belül nemzetközi szinten is fizetős streaming videószolgáltatást indít a ViacomCBS – erről Bob Bakish, a társaság vezérigazgatója beszélt elemzőknek a negyedéves eredmények...

Online benézhetünk az Audi formatervező laboratóriumába

Az új Insight Audi Design élő közvetítés (livestream) segítségével fedezhetik fel a résztvevők okostelefonjukon, táblagépükön vagy személyi számítógépükön az Audi tervezési folyamatait. Tapasztalt túravezetők a...

Felével nőtt a streaming használat

Az idei első negyedévben 57 százalékkal nőtt a streaming videók nézettségi ideje világszinten a Conviva „State of Streaming” jelentése szerint. A látványos növekedés jelentős részben...

Bevásárolt a SAKKOM

Megvásárolta a gyakori kérdések és válaszok közösségi platformját, a gyik.hu-t a SAKKOM Interaktív. Az egyre bővülő média-portfólióval rendelkező cég így már több mint 600...

Koronavírus: véleményvezérek üzennek a fiataloknak

Különböző social platformokon népszerű tartalomgyártókkal fogott össze Szabyest, hogy egy új és közös formátumban érjenek el fontos üzenetekkel fiatalokat. A középpontban kisfilmek állnak, ezt...

Private banking oldallal bővült a Trinety Media portfóliója

Hazánkban hiánypótló, kifejezetten privátbanki ügyfélkört megcélzó weboldallal bővült a Trinety Media Kft. portfóliója. Az oldalon jelentős likvid vagyonnal rendelkező magánszemélyek is könnyedén tájékozódhatnak olyan...

Kiderül, mi lesz a nyárral

Mi lesz a nyárral? Mi lesz a Balatonnal? Lesz-e lehetőségünk idén a klasszikus balatoni nyaralásra? - Ilyen és ehhez hasonló témaköröket körbejárva jelentkezik hetente...

Előfizetéses női portált indított a Central

Már az interneten is elérhető a Nők Lapja. A site előfizetői a hetilap összes cikke mellett extra tartalmakat is olvashatnak. A közérdekű, unikális és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nem számítanak fizetésük csökkenésére a fiatalok

A dolgozó fiatalok döntő része, 68 százaléka egyértelműen derűlátó a jövőbeni fizetésemelésekre nézve, azaz emelkedést várnak. Ugyanakkor az inflációval korrigált emelés, azaz a reálkeresetek alakulását tekintve már jóval árnyaltabb a kép a K&H ifjúsági...

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...