- Hirdetés -

Listavezetőként kezdett a Szerencsekerék

|

- Hirdetés -

Az elmúlt hét legnézettebb műsorának a TV2 vetélkedője számított a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben nyerte a hete az RTL Klub, de a teljes portfólió tekintetében a TV2 Csoport végzett az élen.

Nyár közepéhez képest egész erős verseny alakult ki a két legnézettebb kereskedelmi csatorna között. Múlt héten az RTL Klub 10,8 százalékos, a TV2 9,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Azaz mindössze 1,1 százalékpontot tett ki a kettejük közötti különbség. Ezen belül a hétfőtől péntekig terjedő időszak gyakorlatilag fej fej melletti eredményt hozott, a teljes hétre vonatkozó kis előnyt az RTL Klub a hétvégén érte el.

Csoportszinten is közel járt egymáshoz a két nagy tévés szereplő. A TV2 Csoport nyerte a hetet 22,6 százalékos közönségaránnyal, de az RTL Magyarország hátránya sem volt nagy, hiszen 22,2 százalékot produkáltak.

A nemzetközi csatornaportfóliók külön versenyét az AMC nyerte 6,8 százalékkal, majd a 6,5 százalékos ViacomCBS és a 4,9 százalékos Sony következett.

29. hét / 28. hét / 27. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 10,8% / 12,2% / 10,3%
TV2 – 9,7% / 7% / 6,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (29. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Meryem – 2,9% (korábbi héten a Barátok közt: 6,8%)
Híradó – 16,2% (16,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,3% (14,4%)
Házasodna a gazda – 14,1% (korábbi héten a Mestercukrász: 15,2%)
Doktor Murphy – 8% (7,2%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,5% (14,1%)
Tények – 16% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,4% (11,5%) – hétfőtől szombatig
Doktor Balaton – 9,1% (10,2%)
Szerencsekerék – 15,3%
Bezár a bazár – 9,4% (6%)

Az RTL Klub a Barátok közt délutáni premieradásait a Meryem című török sorozattal pótolta. A Meryem első teljes hetének (2,9 százalékos share) fényében már nem is teljesített olyan rosszul szegény Barátok közt. Az esti hírműsorok eredményein is meglátszódott, hogy a TV2-nek erősebb a felvezetőműsora. A napi adásokat nézve a 18-49 éveseknél 5-2 arányban a Tények nyerte a hetet az RTL Híradó előtt. Heti átlag közönségarány tekintetében egy nagyon pici előnye volt az RTL Híradónak, de ez inkább holtversenynek számított.

A hétköznapi saját gyártások közül nem kezdett rosszul a Házasodna a gazda, a 14,1 százalékos átlagukkal csak kicsivel maradtak el a Mestercukrász korábbi heti teljesítményétől. Ugyanakkor a TV2-n a Szerencsekerék még ennél is jobban startolt, 15,3 százalékos átlagot hoztak az első héten. Ezzel pedig még az utánuk következő Bezár a bazár ismétlés eredményeit is egész szépen felhúzták.

A hét legnézettebb műsora is a Szerencsekerék volt, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. Előbbieknél a hétfői adás 218 ezer, utóbbiaknál 681 ezer nézőt vonzott. A TV2 második legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében a hétfői Tények Plusz bizonyult 145 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a TV2 műsorai közül pedig a hétfői Tények vonzotta a második legtöbb, 673 ezer nézőt.

Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 évesek körében a Házasodna a gazda szerdai része volt, amire 191 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál a hétfői RTL Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben, 603 ezren az RTL Klubra.

Az olimpiai közvetítések közül a vasárnap délutáni műsorblokk érte el a legjobb nézettséget. Az M4 Sportnak ez a 18-49 éveseknél 143 ezer, a teljes lakosságnál 450 ezer nézőt jelentett.

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_29het1849

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_29hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...

Izgalmas sorozatokkal erősít az Epic Drama

Jön az Ányékvonalak második évada, befejeződik A spanyol hercegnő, és különkiadással érkezik a Murdoch rejtélyei. Árnyékvonalak (shadow lines) 2. évad 10x60 perc, 2021. szeptember 30-ától csütörtökönként 21 órától Mélyebbre merülünk a hidegháborúban, a keleti és nyugati...

Gyakrabban tesszük tönkre okoseszközeinket

A KSH és a Telenor Magyarország adatai alapján is jelentősen nőtt az okoseszközök használatával töltött óráink száma az elmúlt két évben. A mobilok szerepének felértékelődésének és a tudatosabb tervezésnek is köszönhető, hogy egyre többen...

A mobilos videógyártást forradalmasítja egy magyar startup

Manapság már szinte bárkiből lehet hobbivideós, de sokak számára egyben hivatást és megélhetést is jelent az audiovizuális tartalmak készítése. A verseny óriási az online térben, és nem csupán a mennyiség, de a minőség is...

Elrajtolt a 30. Budapesti Őszi Fesztivál

A Jancsó Miklós születésének 100. évfordulóját ünneplő Jancsó100! című esttel vette kezdetét vasárnap este a Városmajori Szabadtéri színpadon a 30. Budapesti Őszi Fesztivál, amely több mint 150 programmal és megújult formában várja a közönséget...

A többség a hagyományos tévézésre szavaz

Az emberek naponta 1-3 órát tévéznek, és egyre népszerűbbek a streaming és az online tartalmak – derül ki a Direct One TV szolgáltató idén augusztusban készült felméréséből. A kutatás során kiderült, hogy a válaszadók...

A nőkért kampányolnak a hazai sztárok

Néhány hazai híresség, influenszer összefogott és a női egyenjogúság mellett felemelve szavukat, az otthoni munka, a család körüli feladatok kapcsán hívják fel mindenki figyelmét arra, hogy a házimunka nem kizárólag a nők dolga. Ez...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sztárban sztár leszek TV2 nézettség

Egy estével hetet nyert a TV2

A Sztárban sztár leszek bizonyult az elmúlt hét legnézettebb műsorának, de még a hétköznap esti ismétlései is erős nézettséget hoztak. Az RTL Klub legnézettebbje A mi kis falunk volt és az előválasztási vita is...

Top FIFA játékosokkal indít a legújabb e-sport csapat

Bemutatta játékosait és jövőbeni terveit Magyarország legújabb e-sport csapata, az LV Esports Team. A frissen alakult klub egyből két meghatározó versenyzőt igazolt a soraiba a magyar profi FIFA mezőnyből: Borkai „Boresz” Ádám és Majorosi...

Új okosmobil érkezik a hazai boltokba

Az OPPO vezető globális okoseszköz-márka bejelentette az új OPPO A16s okostelefon magyarországi értékesítésének kezdődátumát. A polírozott alumínium burkolattal rendelkező készülék elsősorban azok számára lesz vonzó, akik számára fontos a látványos megjelenés, a hosszú akkumulátor...

Online játékokon keresztül segíthetnek a gamerek

2021-es, Egészséges otthoni megoldások (Healthy Home Solutions) elnevezésű kampányának részeként az LG Electronics (LG) arra buzdítja az Animal Crossing the Horizon és a Fortnite játékok rajongóit, hogy virtuálisan próbálják ki legújabb, az egészséget szolgáló...

Biztonságosabbá vált a SIM-kártyák cseréje

Adataink és vagyonunk biztonsága érdekében egy egyszerű meghatalmazás már nem elég, ha a SIM-kártyánk cseréjére készülünk. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a szolgáltatói gyakorlatok ellenőrzése után új eljárások bevezetését kérte a Telekomtól,...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...