- Hirdetés -

Listavezetőként kezdett a Szerencsekerék

|

- Hirdetés -

Az elmúlt hét legnézettebb műsorának a TV2 vetélkedője számított a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben nyerte a hete az RTL Klub, de a teljes portfólió tekintetében a TV2 Csoport végzett az élen.

Nyár közepéhez képest egész erős verseny alakult ki a két legnézettebb kereskedelmi csatorna között. Múlt héten az RTL Klub 10,8 százalékos, a TV2 9,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Azaz mindössze 1,1 százalékpontot tett ki a kettejük közötti különbség. Ezen belül a hétfőtől péntekig terjedő időszak gyakorlatilag fej fej melletti eredményt hozott, a teljes hétre vonatkozó kis előnyt az RTL Klub a hétvégén érte el.

Csoportszinten is közel járt egymáshoz a két nagy tévés szereplő. A TV2 Csoport nyerte a hetet 22,6 százalékos közönségaránnyal, de az RTL Magyarország hátránya sem volt nagy, hiszen 22,2 százalékot produkáltak.

A nemzetközi csatornaportfóliók külön versenyét az AMC nyerte 6,8 százalékkal, majd a 6,5 százalékos ViacomCBS és a 4,9 százalékos Sony következett.

29. hét / 28. hét / 27. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 10,8% / 12,2% / 10,3%
TV2 – 9,7% / 7% / 6,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (29. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Meryem – 2,9% (korábbi héten a Barátok közt: 6,8%)
Híradó – 16,2% (16,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,3% (14,4%)
Házasodna a gazda – 14,1% (korábbi héten a Mestercukrász: 15,2%)
Doktor Murphy – 8% (7,2%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,5% (14,1%)
Tények – 16% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,4% (11,5%) – hétfőtől szombatig
Doktor Balaton – 9,1% (10,2%)
Szerencsekerék – 15,3%
Bezár a bazár – 9,4% (6%)

Az RTL Klub a Barátok közt délutáni premieradásait a Meryem című török sorozattal pótolta. A Meryem első teljes hetének (2,9 százalékos share) fényében már nem is teljesített olyan rosszul szegény Barátok közt. Az esti hírműsorok eredményein is meglátszódott, hogy a TV2-nek erősebb a felvezetőműsora. A napi adásokat nézve a 18-49 éveseknél 5-2 arányban a Tények nyerte a hetet az RTL Híradó előtt. Heti átlag közönségarány tekintetében egy nagyon pici előnye volt az RTL Híradónak, de ez inkább holtversenynek számított.

A hétköznapi saját gyártások közül nem kezdett rosszul a Házasodna a gazda, a 14,1 százalékos átlagukkal csak kicsivel maradtak el a Mestercukrász korábbi heti teljesítményétől. Ugyanakkor a TV2-n a Szerencsekerék még ennél is jobban startolt, 15,3 százalékos átlagot hoztak az első héten. Ezzel pedig még az utánuk következő Bezár a bazár ismétlés eredményeit is egész szépen felhúzták.

A hét legnézettebb műsora is a Szerencsekerék volt, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. Előbbieknél a hétfői adás 218 ezer, utóbbiaknál 681 ezer nézőt vonzott. A TV2 második legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében a hétfői Tények Plusz bizonyult 145 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a TV2 műsorai közül pedig a hétfői Tények vonzotta a második legtöbb, 673 ezer nézőt.

Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 évesek körében a Házasodna a gazda szerdai része volt, amire 191 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál a hétfői RTL Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben, 603 ezren az RTL Klubra.

Az olimpiai közvetítések közül a vasárnap délutáni műsorblokk érte el a legjobb nézettséget. Az M4 Sportnak ez a 18-49 éveseknél 143 ezer, a teljes lakosságnál 450 ezer nézőt jelentett.

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_29het1849

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_29hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA