- Hirdetés -

Listavezetőként kezdett a Szerencsekerék

|

- Hirdetés -

Az elmúlt hét legnézettebb műsorának a TV2 vetélkedője számított a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben nyerte a hete az RTL Klub, de a teljes portfólió tekintetében a TV2 Csoport végzett az élen.

Nyár közepéhez képest egész erős verseny alakult ki a két legnézettebb kereskedelmi csatorna között. Múlt héten az RTL Klub 10,8 százalékos, a TV2 9,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Azaz mindössze 1,1 százalékpontot tett ki a kettejük közötti különbség. Ezen belül a hétfőtől péntekig terjedő időszak gyakorlatilag fej fej melletti eredményt hozott, a teljes hétre vonatkozó kis előnyt az RTL Klub a hétvégén érte el.

Csoportszinten is közel járt egymáshoz a két nagy tévés szereplő. A TV2 Csoport nyerte a hetet 22,6 százalékos közönségaránnyal, de az RTL Magyarország hátránya sem volt nagy, hiszen 22,2 százalékot produkáltak.

A nemzetközi csatornaportfóliók külön versenyét az AMC nyerte 6,8 százalékkal, majd a 6,5 százalékos ViacomCBS és a 4,9 százalékos Sony következett.

29. hét / 28. hét / 27. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 10,8% / 12,2% / 10,3%
TV2 – 9,7% / 7% / 6,7%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (29. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Meryem – 2,9% (korábbi héten a Barátok közt: 6,8%)
Híradó – 16,2% (16,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13,3% (14,4%)
Házasodna a gazda – 14,1% (korábbi héten a Mestercukrász: 15,2%)
Doktor Murphy – 8% (7,2%)

TV2
A bosszú csapdájában – 14,5% (14,1%)
Tények – 16% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,4% (11,5%) – hétfőtől szombatig
Doktor Balaton – 9,1% (10,2%)
Szerencsekerék – 15,3%
Bezár a bazár – 9,4% (6%)

Az RTL Klub a Barátok közt délutáni premieradásait a Meryem című török sorozattal pótolta. A Meryem első teljes hetének (2,9 százalékos share) fényében már nem is teljesített olyan rosszul szegény Barátok közt. Az esti hírműsorok eredményein is meglátszódott, hogy a TV2-nek erősebb a felvezetőműsora. A napi adásokat nézve a 18-49 éveseknél 5-2 arányban a Tények nyerte a hetet az RTL Híradó előtt. Heti átlag közönségarány tekintetében egy nagyon pici előnye volt az RTL Híradónak, de ez inkább holtversenynek számított.

A hétköznapi saját gyártások közül nem kezdett rosszul a Házasodna a gazda, a 14,1 százalékos átlagukkal csak kicsivel maradtak el a Mestercukrász korábbi heti teljesítményétől. Ugyanakkor a TV2-n a Szerencsekerék még ennél is jobban startolt, 15,3 százalékos átlagot hoztak az első héten. Ezzel pedig még az utánuk következő Bezár a bazár ismétlés eredményeit is egész szépen felhúzták.

A hét legnézettebb műsora is a Szerencsekerék volt, mind a 18-49 évesek, mind a teljes lakosság körében. Előbbieknél a hétfői adás 218 ezer, utóbbiaknál 681 ezer nézőt vonzott. A TV2 második legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében a hétfői Tények Plusz bizonyult 145 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a TV2 műsorai közül pedig a hétfői Tények vonzotta a második legtöbb, 673 ezer nézőt.

Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 évesek körében a Házasodna a gazda szerdai része volt, amire 191 ezren voltak kíváncsiak. A teljes lakosságnál a hétfői RTL Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben, 603 ezren az RTL Klubra.

Az olimpiai közvetítések közül a vasárnap délutáni műsorblokk érte el a legjobb nézettséget. Az M4 Sportnak ez a 18-49 éveseknél 143 ezer, a teljes lakosságnál 450 ezer nézőt jelentett.

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_29het1849

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_29hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...